php hit counter

Linkovi
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Samo za ljude otvorena uma
Stripić za ljubitelje D&Da
Za sve ljubitelje fan-fictiona
Moje anime pričice ;-)
Forum za ljubitelje rpg-ova, malo drugačije ;-)

BLOGOVI
-------------------------------------
my peoples :-)
Anchee
Death's Agent
Des3InY
Fenikšica
starchild
-------------------------------------
my blog peoples :-)
Goga
gothicA
gothic heart
Hopes & Fears
Laucien
PROdotes
!!!
who cares??
Wiccan Apprentice
------------------------------------
ostali ljudi koji komentiraše
amaris
kolarek
sally gone mad
------------------------------------
blogovi koje čitam a mene ne fermaju ni pol %
lilith
voodogoth
My greatest quote
Padala je kiša ja sam jela picu, i dečko me je pitao dal trebam kišobran (imala sam kapuljaču pa nisam kisnula, al dal mi treba da mogu jesti):

"Ne treba, meni ne smeta ak je moja pica mokra." (i to sasvim ozbiljno, bez perverznih misli)

Dan poslije Beltanea

13.11.2006., ponedjeljak

dis blog iz DED

Eto, vrijeme je da se kaže bye bye ovom blogeku....


Njegov prvi nasljednik je već rođen....
--> bit će o meni, životu, svemiru i svemu ostalom, moje bljezgarije, pričice, blah blah, ulazak na stranicu nije preporučljiv ljudima zdravoga mozga.

Drugi dolazi uskoro!!!

- 23:32 - Komentari (2) - Što će ovo ikome? - Linkić na ovaj postić

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Konstruktivne kritike rimokatoličke Crkve...doći će opet s vremenom.
Puno feminizma :-)
+ sve i svašta(tj. moj život)

Legenda tema postova (uvedeno 27.06.2005)
(JA)--> o meni
(OS)--> o svijetu
(H)--> humor

Mejl na kojem me možete dobiti
beltane@net.hr
--> slobodno me kontaktirajte na njega, sam napišite svoj nick sa bloga ;-)


Funny linkovi
Dear God
Nije li vas bar malo strah (given by Des3InY)
Must to be seen
Pjesmice
QUESTIONS

Why, why, why, o why
Why do people make people cry
All the bad things we do
For who
For what
All the pain we got

Od Dobriše Cesarića...mojeg idola što se poezije tiče:

MRTVAČNICA NAJBJEDNIJIH

U bijelo okrečenoj sobi
Stoje dva duga drvena stola.
Svakog dana nove im goste
Dovezu mrtvačka kola.

Služavke, umrle u bijedi,
Il sijede ispačene pralje,
Kojima ukočene ruke
Ne mogu više prati dalje.
I koje - uzevši im ruho -
Ubožnica amo šalje.

Bludnice, koje pohotne ruke
Nikada više neće da dirnu,
Što poslije sviju budnih, bludnih noći
Uđoše u jednu posve mirnu.

Il stigne ovamo kažnjenik
Kojeg je žandar presto da vodi,
Il napuhnuti utopljenik
Kojemu ime nesta u vodi,
Il skitnjom izmučene skitnice,
Vječito gonjene do mitnice,
Što prođoše kroz ovaj život bosi,
Sa sjenom tuđih sjenika u kosi.

Svi oni amo jednom dođu,
Zbiti u ljesove prost,
I zauzmu svoje mjesto na stolu
Što vječno očekuju goste.
Žive su ih gonili i gnjeli,
Nožem su ih rasparali mrtve -
Ti, što žrtve za života bjehu,
Ostaše i poslije smrti žrtve.

Stanovahu na kraju grada,
U prljavome kvartu roblja,
Počivat će na kraju groblja,
Daleko od arkada.

I kao što je više njih
Imalo zajedničku sobu -
Tako će i sada više njih
Noćivati u istom grobu.

U bijelo okrečenoj sobi
Stoje dva duga drvena stola.
Svakog dana nove im goste
Dovezu mrtvačka kola.