Linkovi
Blog.hr

A SAD.........TAJČI..........


TKO SAM ?
Beštija utjelovljena u ženskom tijelu


ŠTO SAM?
Sve što nebi trebala biti...


ŠTO VOLIM, A ŠTO NE VOLIM?
Volim sebe
Ne volim nju





belissima

četvrtak, 09.02.2006.

nema naslova

Evo jučer cijeli dan se nisam mogla spojit na blog, nešto nije štimalo. Nije se ništa pametno dogodilo u ova dva dana pa nije velika šteta.
Jučer je u zg stigao Mr. oženjeni. Pun ljubavi , nade za nas dvoje i ostalih sranja. Lipo sam ga smistila tamo di mu je misto pa je bio prvo ljut onda tužan, mislim da je meni svejedno.
Nije mu lako , ali moram priznat da sad samo mislim na sebe . Predugo sam mislila na njega , nju i sve druge. Pokušat ću ne pisati o njemu jer imam osječaj ako o tome ne pričam, ne pišem da onda neću ni mislit .
Ovaj vikend sam odlučila ići skijat malo do Slovenije. Malo mi je sedam dana , pa ću vikende iskoristit za to , u 3. mjesec ću ponovo sedam dana u Francusku . Posvetit ću se sebi i svojim guštima , to mi je novogodišnja odluka.
Eto to bi bilo sve za danas . Malo sam bolesna pa idem napravit šta moram i kući u krpe .
lp

- 10:31 - izbaci koju pametnu (1) - bolje ti je da šutiš - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAKODNEVNICA JEDNE CURE
Nemir i histerija
noći preduge, dani sneni
često nisam bila svjestna ja
sreće koju donio si meni.