belator.blog@gmail.com

20 do asa

04.01.2015., nedjelja

Crna kraljica 1,2,3....10

Dobro kad se dijete zaigra kraljice 123, ali kad se odrasli zaigraju "kraljice" snježne, onda je to već ozbiljnije.
Prenjet ću svoj stav koji sam imao o tome i u prvih par godina Snježne kraljice.
A to je, da je to promašaj.
Još jedan u nizu.
Briga me koga točno od ovih "odraslih" i briga me koje boje i jel to Milan, Slavko, Mirko, ili netko drugi.
Ali kad već pare odu mi smo u stanju i dalje gledat kako pare odlaze.
I još gledat kak svršavaju ovi koji su to kao osmislili.
Kao, to je ono što nama treba.
Sjećam se još tih samih početaka kad bi novinari ispitivali te slavne svjetske skijašice i skijaše : što mislite o ovoj utrci iznad Zagreba !?
A oni svi redom : pa super je, pa grad, pa gostoprimstvo, pa klopa, bla, bla.
A onda isto tak ih pitaju i tam po svijetu i oni isto to vele, dobro je, super je.
Pa i je tak, ali kaj će drugo i reć gost koji dođe i ti ga pitaš, pa on je kulturan i normalan i nebu ti ni reko baš ak neke i nije baš, onako iz pristojnosti.
Ali ajde, nek i bude recimo da je ova naša kao najbolja utrka na svijetu, kak ovi to kod nas prezentiraju narodu, i kaj sad !?
Da i mi doma svršavamo kaj bu Katrin Zetel ili onaj talijan rekel da mu je tu dobro !
Ljudi moji, pa nekima u Hrvatskoj nije na kraj pameti to skijanje ili neke slično.
Ne nekima, nego njih puno ne svršava na vaše iznuđivanje i opravdavanje kak je Snježna kraljica maestralan potez.
Nije, to je ogroman gubitak novaca bezveze.
I još jedan dokaz nas samih pred nama samima.
A to je da si nećemo priznat svoje uvlakaštvo, svoje neznanje, svoje greške i naivnost.
Ponavljam, ovo je moje mišljenje o Snježnoj kraljici kao projektu na Sljemenu, to ne mora biti ispravno razmišljanje niti nametanje istog, ali i za sve slično što nam se događa.
Neda mi se o tome ni raspravljati.
Ili objašnjavati svoje mišljenje o Janici ili Ivici i njihovim uspjesima kao ljudi, sportaša i općenito njihove obitelji, ili o tome kako se država tek onda umiješa kad nanjuši ili vidi da si već ostvario zavidan rezultat i to iz vlastitog džepa.
Neda mi se objašnjavati o tome da sam gledao njihove dokumentarce još dok smo i oni i ja bili djeca.
Neda mi se ni pričati o tome da zapravo ono što imamo u vrhu države zapravo i jesmo mi sami.
Da to smo sve mi. To je naš narod.
Ako i kada to priznamo sami sebi, tek tada smo spremni priznati i ostale stvari.
Ponavljam : jebe se ljudima što je nekima ova utrka dobra i što im je lijepo ružiti i piti po našem gradu !
Ti neki ljudi (veliki broj hrvata i hrvatica) nisu bili nikad, a ni neće za svojeg života biti na skijanju, pa čak ni na Sljemenu.
Svake godine ima sve manje snijega, i svake godine sve je skuplja Kraljica.
Zašto nebi to prepustili ovima sređenim državama koje se mogu i trebaju baviti skijanjem, jer kod njih sve štima. a ne mi- država na aparatu i samo kaj ne rikne, mi bumo sad organizirali to skijanje.
Pa Kostelići i svi drugi su ionako osvajali po svijetu sve kaj se može, i mnogi će osvajati.
Kad sve sredimo u državi i kad ostane love onda bumo se uzdizali s projektima gostoprimstva i trošenja love.
Jer ako prenesemo to na manji primjer, odnosno na čovjeka - pa tko ide na skijanje !?
Ide onaj kojij si je doma sve drugo sredio, ne curi mu voda iz pipe, ne razmišlja jel bu preskočio redovni srevis na bojleru.
Ili se varam !?
Možda idu i ovi koji žive od "fasada", odnosno, nemaju ali idu, pa buju već nekak to otplatili.
Ko i organizatori Snježna kraljice - uzmi od ljudi ( proračun grada, države) i plati sve, bumo već negdje posudili ( Merkel, Europa), ionak će to vratit i ovi kaj su išli na skijanje, ali i ovi kaj skijanje nikad nebu vidli !

Dokle !? Kada će se recimo priznati da je to nepotrebno, ili da se s tim novcima može svake godine učiniti štošta, pa čak i u vezi skijanja ili možebitne zarade uz skijanje.
Možda se moglo uložit u Bjelolasicu, za turiste i sve koji vole to skijanje, ili ak ne to , onda otić u domove po djecu koja nemaju roditelje i odvest ih jedan dan na klizanje.
Ta djeca bi pamtila taj jedan dan za cijeli život !
Ali ne, nama je važno kaj bu reko Alberto Tomba o Zagrebu i o tome kakvo je kuhano vino!!
Nedjelja je ,pa nije primjereno psovat kao, i katolici smo i ovo i ono.
Ali zajebani smo skroz narod.
Kad ćemo se već jednom počet mijenjat, pička mu materina !!

Nema ovo veze sa skijanjem samo, ili zavidnošću što netko ide,a netko ne ide.
Dapače, bilo bi lijepo da svi idu tam di hoće i da žive kak vole, ali dok ne priznamo neke stvari, nebu nam nikad bolje.
Eto, svi vi koji niste u Hrvatskoj svakoga dana, mi vas volimo, ali nećemo vam priznat da se ovdje zapravo živi bijedno, na rubu egzistencije i da nam se trenutno jebe za to skijanje, ali fakat je tak.
Druga stvar je to kaj mi sebe prezentiramo drugačije i volimo napravit fasadu na urušenom zidu !!
Svima ugodan ostatak dana i dobar tek!!
Tko ima što jesti, naravno !

Sretna vam svima jubilarna 10-ta Snježna kraljica ma gdje bili !!

Oznake: snježna kraljica, Sljeme, skijanje

16.02.2014., nedjelja

Od Sesveta do Šestina

Preko brda.
Nisam bio na Sljemenu već 100 godina.
Dobro tak se veli, nije 100, ali sigurno nekih 85 godina.

Jučer je bio skoro pa proljetni dan, pa se išlo na kavu u brda, ono da se maknemo od te "vrućine".
Sa nizina nije bilo naznaka da je gore još uvijek prava zima. Ima snijega, ali nije to ono uobičajeno za ovo doba godine.
Ali ipak, očekivali smo i tamo proljeće, kad ono prava zima. Hladno, puše vjetar, skijanje u tijeku.

Krenuli preko Dubrave.....

...malo sam bio zbunjem i nisam točno ni znao onaj put kojim sam davno išao.....ali našli smo....htio bih samo reći da mi se čini kao grijeh uopće ići gore autom, ali već je bilo poslijepodne pa nismo stigli....ali teško je ovako opisati prizore koje možete vidjeti ako idete pješice....izgleda stvarno nestvarno..baš kao iz bajke....ovako samo par iz auta.......sve je prepuno raznih slapova.....

...cijelim putem (dobrih 20 min) vozite se kraj ovakvih prizora..je li to od onog nevremena kad je jako puhalo ili od ovih dana ledenih kiša....nemam taj podatak, ali uz cestu su sva stabla iščupana, a ima stvarno ogromnih drveća....sada uz cestu ljudi to pile i čiste...inaće se ne bojim visine, ali na nekim dijelovima izgleda stvarno zastrašujuće...više nemate osjećaj da vas drveća štite od ponora uz cestu.....

...a na vrhu prava zima....

....kojim putem krenuti......

...idemo prema skijaškim stazama.....

..iako nismo činovnici, valjda smijemo ovuda....

..i gore se rušilo.....

....škola skijanja u tijeku.....

...idemo i dalje u smjeru strelica....

...staza gdje mogu skijati svi......danas je bilo najviše klinaca iz škole skijanja.....mislim da su najmlađi oko 4 god.....

...ima i vuč(n)ica........

....i u pogonu su....i male i velike......

...vuče i ova manja, stajaća....

...i ova sjedeća.....

......ove godine nije bilo "jeftine" Snježne Kraljice", ali staza za skijaše otvorena.....

...ali ima više boardera...valjda se tak veli...snow-board....to već par godina potiskuje obično skijanje....ne znam kako je, ja sam zadnji put na Sljemenu "skijao" na strunjači....nekad se mogla iznajmiti i onda nas 5-6 sjednemo i spuštamo se...i onda se penješ pol sata...di ćeš bolje....a ne ovaj board........

....nakon skijanja smo krenuli još malo prema vrhu....tražio sam gdje je taj veliki toranj....nigdje ga ne vidim....a iz grada se vidi na vrh brda......popeli se na vrh, kad ono razočarenje...to uopće nije tak veliki toranj kak se čini odozdo...neki mali, bezvezni.....valjda je to neka optička varka, samo da nas privuče u brege......

...kak je Ficho sad bio prvi put na Sljemenu, njemu to bilo super...al gleda on i vidi....pa viče: gle tata, tam ti je taj toranj !.....

...aaa, tu je...zbilja je veliki......

...pita on mene : a za šta je taj toranj !...kratko sam mu objasnil : pa to ti je za to da mi možemo gledat tv...znaš ono : ako nećeš "Dilom" onda ćeš "Silom" ...ili već nešto što nam pruža taj predivni tv........kak smo bili na vrhu, već nam je zbilja bilo hladno...vjetar je bio sve jači, pa smo se sklonili u vidikovac na kavu.....bila je gužva za parking ispred vidikovca......

..unutra toplo sa pogledom na Zagorje......

..i ako nekog zanima......

..još neke zanimljivosti.....

..zaboravio sam napomenuti da Sljeme ima svoju elitnu postrojbu u slučaju bilo kakvih napada.....topčinu M18....

..i razna oklopna i neoklopna vozila.....

.....kavica pod grijačem.....

..još jedan pogled prema zagorskoj Županiji....

....wuuuuuuuušššššššššš.......

......sad se trebalo vratiti otprilike istim putem do auta......krenuli smo drugom stranom ceste prema dolje....moram napomenuti za one koji još nisu bili na Sljemenu da jedna strana ceste (mislim od Blizneca) vodi do Sljemena, a jedna strana ceste vodi prema dole (do Šestina).....govorim to zato jer su to jednosmjerne ceste....zadnji put kad sam išao prema dolje (prije 5-6 god) naišao sam na auto koji ide prema gore, a ja nisam bio taj koji je išao u krivom smjeru....bilo je blizu, ali nije bilo jako prometno...ako idete autom, vozite polako, jer nikad se ne zna...to je još jedan od razloga zašto je možda bolje pješice.....ako idete na Sljeme moja preporuka je da se ostavi auto u Šestinama i pješice uz izgrađenu stazu koja je bolje uređena nego ona uz cestu za gore.....i to na cjelodnevni izlet...polako i pješice....zaista se ima što vidjeti......

.....ovo je pogled na Zagreb sa vrha Sljemena.....

..i pogled nakon par krugova vožnje.....kat niže.......

..i evo nas u Šestinama..vraćamo se među smogovce.......

****mislim da je za srijedu najavljen neki dokumentarac o sljemenskim vodama i Sljemenu na nekom od tv programa*****

Oznake: Sljeme, skijanje, Zima

25.01.2014., subota

Mi nismo anđeli

Nakon jučerašnjeg čuda neviđenog, snijega u mjesecu siječnju, nastavljamo sa čudnim pojavama u zadnje vrijeme.
Najavili su temperature čak do -10 C.

Padaline su postepeno slabile i prestale......

Ali kao da to nije dovoljno, stižu nam nove nevolje.
Ceste su još uvijek neke mokre, stvarno ne znam što ne mogu nekak napravit da kad ide ralica, spoje neku cijev od motora pa ispod kamiona da puše topli zrak i posuši te ceste !?

Nisam imao mira, morao sam opet skoknut do baze i provjeriti kod Banderosa jel imju dosta soli.
I vele ima, al ne za sve !
Ima za glavne, al neće bit za ove sporedne.
I je, stvarno je počelo smrzavat ,već sad, maloprije sam provjerio.
Zato pazite, vi koji živite na sporednim cestama, stvarno je sklisko !
Ili ona već poznata : ne idite sutra nigdje, ako baš ne morate.
A ako baš morate, pazite se.

Bilo je danas sunčano, za djecu ko naručeno. Mislim na Fichu i sebe.
Mi vam nismo anđeli, zato vam šaljemo anđele, nek vas čuvaju......
...Ficho svojeg.....

....i ja svojeg.....

Malo sam gledao okolo da me netko ne vidi kak se valjam po podu, al si onda mislim koga briga, pa i ja sam dijete.

Kak smo bili mokri morali smo na sušenje.
Na putu smo sreli Pjera, tak sam ga nazvao jer me odmah podsjetio na onu staru : ...sad luta sam, taj stari Pjer.......

....stvarno je izgledao tužno, ne znamo zbog čega.....

....jel zbog siječanjske depresije, ili jednostavno ne voli zimu...

...zvali smo ga na igru, ali ništa, samo nas je pogledao...

...i nastavio dalje, potpuno sam......

Kako smo mi samo obični Hrvati, išli smo i mi gore.
I svi su gore......

...i Luka i Borna.....

Jedino nismo uzeli sarmu.Pojeli smo sve.

Oznake: sanjkanje, skijanje

Srpanj 2014 (26)
Lipanj 2014 (24)
Svibanj 2014 (26)
...malo o svemu i puno o ničemu....