belator.blog@gmail.com

20 do asa

21.11.2014., petak

Teatar "SUDNICA"

Mir u sudnici !! Tup-tup !!

Dobro, nije bilo tup-tup s onim čekićem, ali je gospon sudac rekao čovjeku ako još napravi jedan istup da će ga udaljiti iz sudnice.
Nakon nekog vremena sudac reče : gospodine izvolite napustiti sudnicu, ovako se ne može postupati, a i za vaše zdravlje je bolje da izađete!

Čovjek je sa gunđanjem i negodovanjem napustio sudnicu.
Ja sam to sve promatrao sa knedlom i grčem u sebi.
Nakon toga zamoljen sam da ustanem.
Sudac mi je upravo čitao kaznu.
Otprilike sam znao kakva bi mogla biti, ali nikad se ne zna 100%, ali svo ovo suđenje zapravo je išlo u moju korist, jer sudilo se protiv mene.
Prošao sam samo sa uvjetnom kaznom od tri godine, jer računa se i ove tri koliko je to suđenje trajalo.
Čovjek koji je izbačen iz sudnice zapravo je jedan član obitelji koja je bila žrtva.
Bile su to žrtve moje nepažnje, slabosti, nepromišljenosti, greške.
Srećom svi su preživjeli.
Moja kazna osim ove sudske bila je puno veća, jer samo ja znam kako sam se osjećao nakon te nesreće i još godinama kasnije.
U stvari uvijek se toga sjećaš i pamtiš, a vjerojatno i ti ljudi.
Oni su na kraju ionako dobili svoje odštete koje im pripadaju.
Bile su to velike cifre, jer ozljede su bile teške, a dotični izbačeni čovjek jedva je izvukao živu glavu.

Ja sam ionako u njihovim očima krivac i uvijek ću biti. Na njima je bilo da oproste i idu dalje ili zauvijek krive mene.
Taj čovjek je izbačen iz sudnice jer nije mogao gledati smjer u kojem ide moja presuda.
Za to ga nimalo ne krivim, u potpunosti ga shvaćam.
Ali postavlja se pitanje, tko od nas neće pokušati nešto učiniti u svoju korist, pogotovo ako to drugome nimalo ne šteti, jer se ovdje radi o skidanju moje krivice, a ljudi ionako dobivaju sve što im pripada.
Jedino što ne dobivaju je ta pravda u njihovim ili bilo čijim očima u toj poziciji, moguća kazna što veća za počinitelja.
E sad, da čovjek bilo koji od nas zna da je nemoguće nešto "srediti" ne bi ni pokušavao, ali kako znamo svi da se može, to i radimo.
Hoćeš suđenje, podmićivanje policije, doktora ili bilo koga.
Dakle, kod nas to se neće promijeniti još stoljećima, neće !!

Dakle ono o čemu sam zapravo htio pisati je to, da sam ja slučajno izjavio na početku suda da se osjećam krivim ( a tako sam se i osjećao), za mene bi to bilo pogubno.
Vjerojatno bih plaćao cijeli život te odštete.
Ali zato postoji odvjetnik i prvo što ti kaže je da se ne osjećaš krivim, to moraš reći !!
Dalje sve ide svojim tokom.
I onda vidiš kako zapravo funkcionira svijet odvjetništva i suđenja uopće i shvatiš da pravo i pravda jesu potpuno različite stvari.
Cijelo suđenje, bilo koje na svijetu zapravo je predstava.
Glumci su odvjetnici, oni koji tuže i oni koji brane, a sudac bi zapravo bio sporedna uloga.
On mora samo raditi po zakonu i donositi odluke po tome što su odvjetnici uspjeli odigrati ili nisu uspjeli odigrati.
Ne znam kakva su vaša iskustva sa odvjetnicima i suđenjem, ali to je upravo onako kako izgleda u onim američkim tv-serijama.
Sve je to jedna obitelj, koja se druži i pije kavu.
Ponekad se već zna sve izvan i prije sudske završnice, jer priča se o svemu, pregovara za kaznu.
Naravno, da sam ja priznao krivicu morao bih platiti sve odštete, jer te automatski terete ako si imao alkohola u krvi.
Ali nakon suđenja bio si čist, jer vještačenja su tako pokazala.

Mene zanima da li vi mislite da je odvjetnički posao zapravo častan posao ili je to vrlo dobra vještina i sposobnost prvenstveno laganja.
Ali i dobro poznavanje zakona i rupa u njemu.
To je jedno priznato zanimanje i fakultet je jedan od težih. Ne može svatko biti odvjetnik.
Što čini dobrog odvjetnika, osim što je naučio zakone i završio školovanje !?
Pa mislim da dalje ide onaj praktični dio i učenje glume, laži, podmetanja, snalažljivosti.
Puno stvari sačinjava dobrog odvjetnika.
Ja si stalno razmišljam recimo razgovor u obitelji : i sine kako je bilo na poslu !?
Niš , ko i obično, branio sam jednog ubojicu, razvalio sam tužiteljstvo, nisu mogli ništa, sve smo pobili i sveli kaznu na kiki-riki.
Dobro sine, uzmi još malo piletine.

Mislim, tko uopće zarađuje najviše u Hrvatskoj ?
Jesu li to odjvjetnici, i to ovih pet, šest glavnih koji brane sve najveće face ?
Koje su tu premije i koliko dobivaju novaca.
Od Sanadera, Bandića, i od ostalih kandidata, Polančec valjda nije imao za najskupljeg, tko će braniti Kalmetu, Šukera i dr....
Da li možda znate tko se najmanje bavi fiskalizacijom i tko najviše zarađuje onak na crnjaka.
Mislim da ovi sa velikim fakultetom i priznatim zanimanjem - odvjetnik !!
Bolje da vam ne zatrebaju, ali mislim si da ni politika nije toliko teška za želudac kao ova školska i vješta disciplina.
Naravno da ne mislim da su loši ljudi ako su odvjetnici, samo kažem da tu trebaš biti puno toga, pa i dobar muljator.
Sve je to predstava, jako dobra.
Ali, jel može drugačije !?
Jer uvijek će biti kriminala, ubojstava, razbojstava, lopovluka, a svatko, baš svatko ima pravo na obranu.
Posla i love ko u priči.
Ta zavjesa nikad se neće spustiti.
Djeco, odite u odvjetnike, ma kakav Holywood !!


- 14:16 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2023 (2)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (2)
Srpanj 2023 (1)
Lipanj 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (3)
Ožujak 2023 (5)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Listopad 2020 (1)
Ožujak 2020 (2)
Listopad 2019 (1)
Travanj 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (3)
Lipanj 2017 (1)
Travanj 2017 (2)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (4)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (3)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (6)
Siječanj 2016 (4)
Prosinac 2015 (9)
Studeni 2015 (20)
Listopad 2015 (20)
Srpanj 2015 (7)
Siječanj 2015 (9)
Prosinac 2014 (18)
Studeni 2014 (25)
Listopad 2014 (23)
Rujan 2014 (19)
Kolovoz 2014 (19)
Srpanj 2014 (26)
Lipanj 2014 (24)
Svibanj 2014 (26)
Opis bloga
...malo o svemu i puno o ničemu....