belator.blog@gmail.com

20 do asa

14.10.2014., utorak

Šarene babe

Ne znam što ste si točno zamislili pod tim naslovom "šarene babe", ali nekako ste to poželjeli.
Nije post možda o onome što ste mislili, ali je to tema koja mi je u glavi već neko vrijeme.
Zapravo od onda kada sam to čuo od jednog čovjeka kako priča o nekim šarenim babama.
Nisam odmah znao o čemu točno priča, ali čim je malo opisao, shvatio sam.
Taj čovjek je vlasnik jednog kafića, može se reći vrlo uspješnog.
Ne poznajem previše tog čovjeka, ali živi u kvartu gdje sam i ja odrastao.
On je oduvijek povezan sa tom branšom, jer je radio kao konobar u nekad jako popularnim kafićima po Zagrebu.
Moglo bi se reći da zna taj posao i da mu je to sad kruh, kao što mu je bio i dok je konobario, samo sada je taj kruh možda malo veći.
Nije mi se čovjek nekako isprve ni svidio, ne znam, rijetko me osjećaj prevari, ali ne mora značit da je zato loš ili kaj ja znam.
Slučajno njegov sin ide u školu sa sinom od mog brata, pa je tako došao po ljetu kod buraza na sinov rođendan.
I nekako je bio u centru razgovora, upravo zbog posla, vođenja kafića i toga svega.
I sam sam bio u tom kafiću par puta, i ok je, uvijek se vidi da to netko vodi sa smislom, uvijek je bilo sadržaja i to u korak sam svim kafićima po centru grada.Ovaj njegov je na frekventnom mjestu u blizini policije, pošte, općine, ma svega.
Uvijek dobiješ kokice besplatno ,prvi je imao one štrcaljke sa vodom u vrućim danima, pa neki roštilji itd.....
Sve u svemu, šminkeraj, ali mirno i kulturno mjesto.

Dakle, uspješan čovjek u svom poslu.
Jedino kaj se vidi da mu paše kad ga se ispituje o tome i kako voli pokazat da mu ide.
Tak u razgovoru stalno gleda na mobitel, to je malo bilo čudno svima, pa nam je i to pojasnio : gledam kaj rade konobari trenutno !!- veli on.
A ja si mislim, a jesi big brader, kaj nemaš povjerenja u ljude, pa kafić ti dobro radi !??
Al dobro, to je tak normalno danas, svaki šef hoće znat u svakom trenutku di si i kaj radiš.
I on je ponovio da to tak mora gledat, jer to mu je kruh !

I onda je počeo pričati o šarenim babama, kak ih je morao potjerati iz kafića, jer šarene babe mu tjeraju stalne goste !!
A meni sto upitnika iznad glave - Kakve šarene babe, pitao sam ga !?
I onda mi je počeo objašnjavat- znaš one šarene babe koje nose one turbo šarene ogromne haljine !?
I onda sam se sjetio na koga misli.
Da ima ih kod nas u kvartovskoj okolici, ali ništa neobično, ima nas svakavih.
Tak da njegove šarene babe nisu takvo čudo.
Ak ne znate o čemu pričam, to su žene koje se specifično oblače, uvijek, ali uvijek su u nekim haljinama koje su stvarno skroz šarene, a muževi su su svi sa brčićima i onako ulickani u košuljama, cipelicama.
Nisam uspio slikati šarene babe, ali sam uspio njihove muževe, jer ima ih po kvartu.
Često su po kafićima i nešto uvijek raspravljaju na svom nekom jeziku.......

Ne znam točno jesu li rumunji, turci ili što već, ali lako ih je prepoznati.
Dakle da skratim, čovjek je potjerao odnosno zabranio dolazak u svoj kafić tim ženama koje su šareno obučene i njihovim muževima koji imaju brčiće.
I opisao je kako je to izveo.
Prvo su par dana dolazile šarene babe, a on je čekao, kako sam veli -" Poglavicu čopora".
Mislio je na jednog sa brčićima, i kad je shvatio koji je poglavica, rekao mu je : molim vas da više ne dolazite u moj kafić, znate to je moj kruh i ne bih volio izgubiti svoje stalne goste zbog vas !!

Nakon toga više šarene babe nisu dolazile u njegov kafić.
On zarađuje svoj kruh i dalje, a šarene babe i poglavice sad idu na kavu u neki drugi kafić.

Zapravo sam htio čuti vaše mišljenje o ovoj životno-istinitoj priči.
Jer mene muče tu neka pitanja.
Da li taj vlasnik ima pravo bilo kome zabraniti ulazak u svoj prostor samo zato jer misli da strše svojom različitošću !?
Ne mislim samo zakonski, nego me zanima i vaše mišljenje o moralnosti i tom postupku !?
Da li bi vi prestali dolaziti u kafić gdje ste stalni gosti zbog šarenih baba !?
Što bi bilo da je recimo taj "poglavica" tada snimio taj razgovor i zabranu dolaska u kafić !?
Je li to diskriminacija bez obzira kakva bila, jer ako je, ova može biti radi šarenila, radi govora, ili radi brkova !?
Da je razovor snimljen i ako je to stvarno diskriminacija, bi li "poglavica" uopće mogao recimo tužiti vlasnika !?
Što ako se mi nekad obučemo prešareno !?

- 19:08 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2023 (2)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (2)
Srpanj 2023 (1)
Lipanj 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (3)
Ožujak 2023 (5)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Listopad 2020 (1)
Ožujak 2020 (2)
Listopad 2019 (1)
Travanj 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (3)
Lipanj 2017 (1)
Travanj 2017 (2)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (4)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (3)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (6)
Siječanj 2016 (4)
Prosinac 2015 (9)
Studeni 2015 (20)
Listopad 2015 (20)
Srpanj 2015 (7)
Siječanj 2015 (9)
Prosinac 2014 (18)
Studeni 2014 (25)
Listopad 2014 (23)
Rujan 2014 (19)
Kolovoz 2014 (19)
Srpanj 2014 (26)
Lipanj 2014 (24)
Svibanj 2014 (26)
Opis bloga
...malo o svemu i puno o ničemu....