utorak, 03.04.2007.

Kad sam imala 16...i deset godina kasnije

Baš mi je drago da smo se večeras našle. Ti i ja: solo. Ko u stara dobra vremena,ha? Sjećaš se onih dana u srednjoj kad smo živjele za petak i za izlazak? Koliko puta me je boljelo grlo, ali sam svejedno išla u školu samo zato da bi me starci pustili van za vikend….priča tak meni moja frendica, a i ja pričam njoj. Koji put mi je baš tako gušt, dogovorimo se za neobaveznu cugu..popijemo koju Žuju i sve je nekako lagano,meko,sjetno i ko da imam 16. . Jebote,kad sam imala 16?!!!! Fakat je prošlo milijon svjetlosnih godina..ponekad mi se baš tako čini..A znaš kaj je najbolje od svega..? –ja se još uvijek znam osjećati ko ona gimnazijalka koja sluša Sabbathe, puši svoje prve cigarete i povlači prve dimove trave.

-Imam dugo počešljanu kosu na razdjeljak tako savršeno na sredini glave,da se divim sama sebi. Ten me muči i uvijek dobijem neki glupi prišt baš na dan kad trebam biti lijepa i najljepša jer večeras idem na njegov koncert! On večeras svira i preko prijateljevog prijatelja me pozvao da dođem,kao onak,usput. Ofkors da ću doći,onako,kao usput!!! Nabacit ću svoje smeđe marte,samterice u kojima mi je guza super slatka i neku kričavo,ludu,baš sam hippy majcu. Oči su mi glavni adut u cijelom tom dojmu,pa im posvećujem posebnu pažnju-tamno sjenilo i crna olovka i brdo maskare na duge trepavice. Naravno, narukvice oko ruke, kožica oko vrata i ja sam si mrak..a valjda ću biti i njemu. Pijem s frendicama bambus i opasno se podmazujemo..litre nestaju za tren trena. Moram svoju nervozu i uzbuđenje što ću ga vidjeti nekako ukrotiti,pa bolje da popijem još čašu na eks! Slušamo Boba i povučemo koji dim, al strepimo da ne upadne ko od staraca u sobu i zato se ne smijemo smijati glasno. Kolektivno pišanje negdje u mraku i maglovito kročimo po ulici. Pjevamo,vjerojatno,kao i uvijek neku tako cool pjesmu i nije nam jasno zašto nas ljudi gledaju ispod oka. Koji ljudi? Ma,ljubomorni su kaj smo mlade i lude,kaj ne?
On je tamo! DA!!! Isuse Bože! On je tamo,kak je zgodan..ima onu svoju majcu s kapuljačom!!! AAAaaaaaaa! Zadnji put kad smo bili skupa poslije onog koncerta, kad smo se ljubili tamo kod stage-a… e, imao je tu istu majcu. Baš je lijepo mirisala po omekšivaču..ili mu je to kosa mirisala? Ma sav je mirišljav..baš slatko!! Vidio me, al priča s frendovima! Osmjeh je nabacio! Yes! Yes! Pravim se frajerica…kao sva sam flegma pa pijem pivu s curama kod šanka i okrenula sam se leđima, a frendica snima situaciju i govori mi dal me gleda.. “Gleda te!..a ja -Sereš!, a ona: ”Ma fakat, gleda te! Pa ne bi ti lagala! On je lud za tobom i večeras ćete se opet biti skupa!” Pa smo sve sretne i skakućemo ko skakvci u žitu! Svira onaj bend u kojem svira od onog jednog dečka iz škole-njegov brat! Nije zgodan. Al dobro sviraju.. Bacamo se po podiju, ne dira nas ništa, a ja luda da luđa ne mogu biti!
Za pola sata evo njega na stage-u.. joj, micek, kak je sramežljiv.. uvijek stoji tak sa strane da ga niko nemre vidjet! Morat ću opet u prvi red da ga vidim i da on vidi mene da ga vidim. Ajme,svira i smješka mi se! MENI!! Achtung! Achtung! Svi ljudi nazočni-jeste primjetili da me gleda???? Izgleda da niko nije primjetio,al ja jesam i nakon što sam se osvrnula oko sebe i vidjela da ne gleda neku drugu curu-jer su oko mene samo frajeri-ja mogu pred časnim sudom potvrditi da se smješka meni!!! Večeras će biti moj! Uh,kako ga volim! Baš me zanima kako će nam izgledati djeca..Hm..koliko bi on htio imati djece? Brijem da negdje troje..baš izgleda onak očinski, drago i toplo! Otpio je gutljaj pive i obrisao usta rukavom svoje prekrasne majce! A sigurno bi meni uvijek kupio cvijeće za Valentinovo i priređivao mi svakava mala iznenađenja! A samo ne znam..zašto se uvijek kad se vidimo-ljubimo i grlimo u mraku..a nikad zapravo nije uzeo moj broj moba? Ah,tako je sramežljiv, pa ne zna kako bi pitao…Znam da me voli kako i ja volim njega! On je čovjek mog života!!!!
Uf,koncert je gotov! Evo ga za pola sata kod mene.. Frendice su kao slučajno morale negdje otići, a mi ostali solo…danas mu ne treba puno, već je stavio ruku na moje dupe. Nije mi to baš neki filing pred toliko ljudi, ali ok…vidi se koliko me voli!!!! Poslije se ljubimo i ja sam sretna…on je nešto danas šutljiv..ma nema veze,valjda ga jadnička nešto muči. Al ja ću mu uvijek pomoći kad mu to zatreba. Al ne večeras, večeras nije trenutak za to! Već je kasno pa moram doma, mora i on…kao, vidimo se..bok…odlazim od njega i ponovno plačem i ponovno me slomio na tužne kriške i ponovno si govorim-nikad više s njim. Znam da me ne voli i varam samu sebe. Sjedim kod stare škole i pušim cigaretu da sperem okus njega sa svojih usana. Mrzim ga tako jako jer ga volim sad još više. Nije on za mene. Znam…

Vidjela sam ga danas,u prolazu,slučajno..nakon dugo vremena…ne mogu vjerovat,al nekak sam se čudno osjećala…Dugo sam ga dugo voljela…bio mi je prva ljubav, a prve ljubavi se najintenzivnije doživljavaju…nevjerojatno, nisam osjećala prema njemu ništa-ni sreću, ni tugu, ni ljutnju, ma ništa! Prazna ploča!Tabula rasa! Sušta ambivalentnost! Al smješno je bilo to što sam sada vidjela da njemu nije svejedno i imao je ozareno lice poput nekog klinca. Poljubio me u ruku i iskomplementirao kako dobro izgledam. Nisam rekla ništa. Bila sam pazna. Nekoliko godina,on mi je bio sve…a sada mi je tako relativna jedinka..čestica u zraku.. Koji put se naježim kad shvatim kako vrijeme mijenja puno stvari i kako nekad najveći osjećaji mogu nestati i gotovo da ih se nikada ni ne sjetiš!Uf,naježila sam se!
One klinke u martama koja sluša Sabbathe i pije bambus..nje više nema---živi u mojem malom sefu koji je lijepo spremljen u dno moga ormara i ponekad se sef otvori pa navru uspomene. Smješne. Ponekad čudne. Nekad tužno-radosne… ali uvijek samo moje!!!!

Stara moja,eto,sve sam ti ispričala..a kaj ima kod tebe? Daj čekaj,prvo da naručim još svakoj po jednu pivu!

- 22:14 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta ništa po malo

"RISKIRAJMO,PRISJETIVŠI SE
DA NIKAD NISMO PRESTALI
TIHO VOLJETI ONE KOJE SMO
NEKAD VOLJELI GLASNO."
Oriah Montain Dremer