ponedjeljak, 19.03.2007.

Saga o glumici

Pa što ako si tako nasmijan i ako si postavio to svoje najljepše lice baš večeras..
Ne smeta me što si obukao baš onu majcu koju si imao na našem prvom dejtu..
Svaki zagrljaj nije izazivao nikakve oluje i slomljena jedra u meni..
Isprepleteni prsti su mi bili najprijateljskija moguća stvar..
Pjesma koja kao da je namjerno pokušala provocirati govoreći o tome što bi bilo da smo ostali skupa-nije me uopće asocirala na nas dvoje..
Nikako i ništa me tada nije smetalo..
O draga moja jadnice,kako uvijek isčupaš snagu iz pete i budeš tako savršeno nedodirljivo sretna...kako si uvijek tako mila i nesputana?Zašto si mu htjela pokazati kako ti je dobro dok je on hvalio tvoju super novu frizuru? Malena moja,nije vidio da te još boli...ili da te tek počinje boljeti,da ti nedostaje i da su ti oči još uvijek suhe..još ne možeš ni plakati zbog njega...valjda ti je duša isplakala svoje u dubini tvojih snova,pa te dnevna svjetlost i buka drugih ljudi jednostavno zaustavlja da te suze navru...očito je trebalo biti tako..
Mila,dobra si glumica,ali kome koristi ta gluma? Nitko ti za to neće platiti i nitko te zbog toga neće ni obožavati..barem ne onaj koji je bitan u cijeloj ovoj sagi o ničemu!

- 21:03 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta ništa po malo

"RISKIRAJMO,PRISJETIVŠI SE
DA NIKAD NISMO PRESTALI
TIHO VOLJETI ONE KOJE SMO
NEKAD VOLJELI GLASNO."
Oriah Montain Dremer