Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čitaš/Nečitaš

Opis bloga
Stvoren za promociju pivske kulture u Hrvatskoj!
pivo

Istovremeno i promocija vlastite kolekcije čaša!

Broj čaša i krigli u mojoj kolekciji =607

RSS

U slučaju da vam stoji koja čaša viška u regalu kontaktirajte me sa slikom(čaše) pa se dogovorimo oko primopredaje! HVALA
a COLD beer

zauzvrat bit ćete zabetonirani u mom sjećanju dokle got armatura ne bude pojedena od strane najdražeg mi druga pive, alkoholom nabijene podrazumijeva se!

mail: beerlover.nikica@gmail.com

Opsesivno kolekcionarstvo! -sve o mojim čašama!

OBVEZATNO ŠTIVO za svakog pivoljupca:


o Vodi i njezinom značaju u pivskoj industriji!
o Hmelju i njegovim umirujućim učincima!
Pravilna degustacija piva -naučite jednom zauvijek!
Prehrambene vrijednosti piva!
Uputstva za pivopije u nesreći!

Odgovori na vječito pitanje- Koje pivo naručiti?
cry

Koje pivo naručiti? #3
Koje pivo naručiti? #2
Koje pivo naručiti?

Piva koja sam do sad opisao:
#36Budweiser Budvar Premium Dark lager -Tomislav, puno bolji izbor!
#35FRESSSH by Ožujsko -svježe, za ljeto!
#34Stella Artois -možete vi to i bolje!
#33Leffe Blonde/Brune Blonde pivo za zahtjevnije, Brune za manje zahtjevne pivoljupce!
#32Tripel Karmeliet -trostruko sladno pivo od ječma, pšenice i zoba!
#31Duvel -Belgian golden ale!
#30Osječko pivo -na žalost ništa od iznenađenja!
#29Gösser tamni -nadam se da ga ne će ukinuti!
#28Staro češko -prosječno, neiskorišten potencijal!
#27Osječko crno! -nije crno, al je pitko!
#26Pilsner Urquel -izvorni i najbolji!
#25Budweiser Budvar -lagano i svježe, izvorno Češko pivo.
#24Črni Baron -pitko i tečno. TOČKA.
#23Bavaria 8,6 -samo alkohol, ništa više!
#22Murphy's Irish Stout -bez premca! Najbolji stout ikad!
#21Erdinger Champ -kreirano za pijenje direktno iz boce!
#20Desperados -pivo kojem je potrebna Tequila da bude zanimljivo!
#19Löwenbräu original -pivo sa Njemačkom tradicijom!
#18Laško Club! -pivo s naglaskom!
#17Foster's Australian beer! -osvježenje za dosadno tržište!
#16Tuborg Green! -zgodan imidž, loše pivo!
#15PAN -pivo moje rane mladosti!
#14Laško pivo Zlatorog -pivo najstabilnije arome!
#13Karlovačko svjetlo pivo! -and the Oscar goes to...
#12Ožujsko STRONG -puno bolja inačica inače loše žuje!
#11Beck's -svježe, ali ne i posebno!
#10K plus pivo -no coment!
#9Guinness i njegove odlične inačice!
#8Amarcord La Putena -pivo jedinstvene povijesti!
#7Palm Special -belgijski posebni ale!
#6Harp -razočaravajuće iskustvo!
#5Kilkenny -uvijek siguran izbor!
#4žuja -NIJE zakon!
#3Erdinger Pikantus -vrhunsko stout pivo!
#2Tomislav -legenda hrvatske pivarske industrije!
#1Velebitsko -jedinstveno hrvatsko pivo!

Kolege kolekcionari
Kao dokaz da nisam baš tolko usamljen u ovom hobiju, ovdje prikazujem slike kolekcija svojih kolega uz čiju pomoć i moja kolekcija raste!

#1 Uroš Radmanović - Beograd
http://krigla.page.tl/

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



#2 Miško Tomić - Beograd


Misko kolekcija 1


Misko kolekcija 2


Misko kolekcija 3


Misko kolekcija 4



STARE SLIKE MOJIH ČAŠA!!!
-da se prisjetite kako je sve počelo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fuck Milk! Got beer?

nekoliko sitnica o meni
Beer Revolutionary

spol: (proud to be) Male
dob: 25.
mob:posjedujem
e-mail: beerlover.nikica@gmail.com
visina: nedavnim mjerenjem utvrđeno je 189 cm
težina: 83 kg - udebljah se preko praznika - konstantno radim na apolonizaciji pred ljeto
moš mislit, prođe ljeto, stigla zima, vaga kaže 84
njami & party
status:
neoženjen;
nezaposlen;
student medicine;
živim na grbači roditelja;
u slobodno vrijeme čitam, pišem;
amaterski se bavim novinarstvom;
nisam neki pretjerano sportski tip, njime se bavim baš toliko koliko je potrebno kako ne bi do izražaja došla moja ljubav prema božanskom piću PIVU...
obožavam PIVO!!!
najbitnija SITNICA o meni-STRASTVENI sam kolekcionar PIVSKIH čaša i krigli!
Jesam li spomenuo da obožavam pivo? smokin

Što beerlover čita:

01.03.2006., srijeda

Pivo dana! Budweiser Budvar!


Original Czech Premium Lager, tako piše na etiketi. Po meni je češka pivarska industrija jedna od 4 najznačajnije i meni najzanimljivije na svijetu. To su Njemačka, Belgija, Irska i Češka. Ne uvijek i nužno tim redosljedom, al' to su četiri veličanstvenih po mom skromnom mišlenju, kak bi se stariji izrazili! Od trenutka kad se Čehoslovačka podjelila na vinopijsku Slovačku i pivopijsku Češku, Češka je postala zemlja sa najviše popijene pive po glavi stanovnika u svijetu.

Budweiser Budvar je lager-što već samo za sebe govori da je to pivo donjeg vrenja, koje odstaja i vrije na nižim temperaturama imeđu 8-15°C, a također se servira i pije hladno. Ono što bi vam do sad već moralo polako ulaziti u uho, pogotovo onima koji češće čitaju moje recenzije, jesu neke osnovne karakteristike svakog lagera. To su piva zlatne prozračne boje, u svim nijansama od svjetlozlatne, preko žutozlatne, pa do nečeg što ja opisujem kao narančasto ili jantarnozlatnu boju. Nisu mi boje jača strana, al' valjda me razumijete. Kruna je lagerima slabija točka. Rezultat slabo postojane krune leži u njihovoj lakoći. To su većinom lagana piva, za razliku od tamnih koja su u dosta slučajeva puna i aromatičnija-sladnija piva! Miris kod dosta lagera nije posebno izražen, al' većinom prevladava hmeljana komponenta. Kad dolazimo do arome, tu se lager razlikuje od lagera. Mogu biti slatkasti-recimo Karlovačko, gorki-Ožujsko, lagano-Pan, puno-Velebitsko, svjetli, tamni, jaki, slabi... Sve to ima utjecaja na aromu. Pa nema smisla komplicirati i filozofirati-najbolje je opisati svako zasebno.

Budweiser Budvar lagano je i svježe pivo. Boja ovog piva mene podsjeća na boju suhog zlata, na to me malo asocira i zbog same povijesne pozadine ovog piva, kristalno čista žutozlatna boja. Miris nije posebno naglašen, nego se tipično otpušta s vremenom, kako se pivo lagano ˝zagrijava˝, dobiva na zamjetnosti te se može osjetiti blago hmeljna, više sladna komponenta mirisa. Kruna mu je slabašna, što bi značilo da nije pretjerano postojana, a opet prisutna, brzo nestaje il' je popijete, već ovisno od situacije. Aroma ovog piva je lagana. Lagano i svježe-savršeno opisuje ovo pivo. Bez puno filozofije. Što je bilo dobro prije više od sto godina, mora biti dobro i danas. U početku je aroma blago zatomljena, na jeziku osjećate sladnost piva, imate osjećaj da vam se nešto zalijepilo za jezik i neda se isprat'. Meni daje osjećaj k'o da sam žvakao slad tog piva pa mi se šećer iz vlakana naslagao po jeziku. Pivo ima 5,1% volumnog alkohola, što ga čini srednje jakim lagerom. Za domaće tržište se proizvodi i jeftinija, laganija verzija od 4% alc, no u izvoz ide samo verzija od 5,1% alc.

Jedna zanimljivost za kraj-jeste primjetili da kad god sam pisao Budweiser obavezno sam nadodao Budvar? Postoji jak razlog za to. Amerikanci imaju svoju verziju Budweisera. Pivovara Anheuser-Busch iz SAD-a krajem 19 stoljeća lansirala je pivo pod nazivom Budweiser. Izvorno taj naziv dolazi od imena Budweis što je njemačka inačica imena Budejovice, odnosno Češke Budejovice, mjesta iz kojeg potječe pivovara Budweiser Budvar. Sam naziv govori ˝iz Budweisa˝ pa samim time Amerikanci nemaju nikakvu osnovu za polaganje prava na to ime-svejedno ga ne mijenjaju. Zašto? Ne znam. Bilo je tu spora i po sudovima i američka je pivovara htjela preuzeti češku, da bi se izbjegle komplikacije. Pametna Češka vlada se boji prodati najjaču domaću pivovaru, što je po meni odličan potez. Uglavnom Budweiser iz Amerike po Europi se prodaje pod imenom Bud, dok se češki po Americi prodaje pod imenom Crystal. Kada će i kako završiti taj spor, vjerojatno nitko ne zna. No izorna češka inačica, usudim se reći, bolji je izbor.

Ps: Želite ga piti točenog? Ima ga u Pivnici Volovčica za siću od 10kn. Ovim se pute i želim zahvaliti konobaru koji mi je poklonio kriglu od 3dcl (nema je na slici). Time se moja kolekcija Budvarovog Budweisera povećala, a ja sam pronašao još jednu lokalnu pivnicu gdje za malu lovu mogu popit dobru pivu!

Jesmo li opet nešto novo naučili? Budite mi lijepi i zdravi i pijte i volite pivo!

Cheers


- 15:58 - Još čekaš??? (18) - treba ti nešto za pod čašu - #
• I, naravno, prozivedeno "nach dem deutschen Reihnheitsgebot". ;) (Darko 01.03.2006. 16:31)
• Gosn Beerloveru kako da vam doturimo primerak Portera? (bacer 01.03.2006. 17:31)
• @Darko-baš sam tražil po cijeloj boci jel to negdje piše, al nisam pronašao!piše samo Gebraut und abgefüllt in der Braurei Budweiser Budvar! @bacer-kolko bi došlo da se pošalje poštom? i kolka mu je cijena? oprilike kolko bi me došlo da to tak pokušamo rješit? (beerlover 01.03.2006. 17:45)
• redovito posjecujem i mogu rec kako mi je ovo jedan od zanimljivijih blogova i vrlo poucan, al slijedeci put cu se zbilja naoruzat pivicom i polagano gustat i citat. iskreno: mos ti rec sta os, al ovo je jako jebeno citat suva grla. zivijoooooooooo i do citanja (Pajo Paksu 01.03.2006. 18:11)
• Zanimljivo, držim konzervu ovdje u ruci i čitam s nje, a sjećam se da sam to vidio i na boci. Možda u Hrvatsku šalju neku drugu seriju, a možda i ovdje Rusi naručuju preko Njemačke. Tko će ga znati? (Darko 01.03.2006. 19:50)
• @Pajo Pakso-a čuj i ja se redovito naoružam novom pivom, pogotovo kad pišem recenzije-nikad ih ne pišem na suho! @Darko-ne bih znao, al zaista ne piše-može čak bit da unutar Europe ne smiju koristit taj natpis, a moguće potječe i iz Njemačke, a ne iz Češke-ko će ih znat?pogledat ću i na limenci čim naletim na nju, al na boci ni traga tom natpisu! btw-se sjećaš da sam obećao pogledati knjižicu opatice Hildegaard-to je neki tip čije sam ime zaboravio, sastavio neku knjižicu o ljekovitim pripravcima, navodno prema izvornim receptima opatice Hildegaard-al sam bio začuđen kad nisam našao ništa o hmelju-možda bih je trebao iščitati od korice do korice... Cheers (beerlover 01.03.2006. 20:03)
• Možda onaj koji je napisao knjigu nije mislio da je to o hmelju važno, pa je ispustio. (Darko 01.03.2006. 20:37)
• e poslala sam ti nekše slike na mail....pozdrav (sandy 01.03.2006. 22:40)
• čuo sam za tu komplikaciju s tim budweiserom... i nikad mi nije jasno koja je razlika između budweisera i buda (za ovu budvar nisam čuo, seljačina sam)... mislio sam da je to samo neka kul skraćenica ili možda inačica s manje alkohola il tak nekaj.... al i ovo crystal kaj veliš da izvoze u ameriku, to sam vidio kod nas jebomepas... a ti veliš da je to samo za ameriku... al znam da je taj crystal bila odvratna pa se neču s tim zamarat... nekaj u stilu tuborg classica... (private DOMI 02.03.2006. 12:09)
• Uuu, cijeli mi se post u Mozilli preklapa s desnim boxom pa ništa ne vidim čitati. Nadam se da ćeš uspjeti to srediti, pa ću ponovo doći pogledati što piše:) (Penellope od Gospodara 02.03.2006. 13:29)
• heh.. pazi ovo.. ja prije pol godine u windsoru u hotelu... prije spavanja idem si spiti jedno pivo na bar.. i vidim iza šanka na polici hrpa flaširanih.. i između ostalih dva budweisera... američki i češki... odem se sesti.. dojde barmen do mene.. ja naručim češki budweiser... on ode.. i za 10 sekundi se vrati i veli... oprostite, koji je to? :o))) hehehe... pa sam mu prstom pokazao :o) .. LOLčina... mujaga ima dva jedan pored drugog i ne zna koji je koji :o))) (kaj će mu onda dva komada kad ih ne kuži?!?!)... pozdrav (igor 02.03.2006. 13:55)
• definitvno pivo po mom ukusu...jedno od najboljih koje si recenzirao do sada...jednom sam ti preporučil crni Gösser...nažalost to više ne buš mogel u dogledno vreme probat...propala pivovara...kupil ju Heineken i zatvoril...nadam se samo privremeno... (pozoy 02.03.2006. 14:12)
• @Domi-sjećam se da je bilo Crystala i kod nas,al ne znam čiji je bil i zbog čega ga više nema! oko toga se moram kozultirati sa starijim pivopijama-me was still too young! @Penellope-ne znam kaj ti se desilo-ja non stop koristim Mozillu i nije nikad bilo takvih problema! probaj ponovno! @igor-na žalost puno je i konobara i situacija kad pojma nemaju kaj probaju-tak su meni u Dublin pubu prodali Palm pod pivo od grožđa... @pozoy-šteta, odlina je piva, idem danas na sastanak društva prijatelja piva pa budem provjeril, sastanci su u pivnici di se toči tamni Gösser-ak ga imaju-naručit ću ga pa sastavim recenziju! Cheers (beerlover 02.03.2006. 14:44)
• stari, bojim se da danas ne ideš na sastanak :( .. nema ga :((( (igor 02.03.2006. 16:02)
• "No izorna češka inačica, usudim se reći, bolji je izbor." Kak možeš nekaj takvo napisat? Uvreda je uopće uspoređivati ono američko smeće s tekućinom iz Budejovica. No dobro, priznajem, svatko od nas ima pravo na svoje mišljenje... ;-)) (The Ancient One 03.03.2006. 09:15)
• Evo, sad sve vidim:)) A to je dakle Crystal...jedo su vrijeme puštali reklame za njega, pa mi nikako nije bilo jasno otkud se ono stvorilo... (Penellope od Gospodara 03.03.2006. 11:10)
• @The Ancient ONe-a to je bila konstrukcija koju sam u tom trenu izabrao s razlogom što nisam pio Bud-nije mi nikad palo na pamet da ga probam, zato sam malo s rezervom napisao tu tvrdnju. Jesam u pravu? @Penellope-zapravo ne znam dal je to isti Crystal. nema mi puno smisla da se isto pivo prodaje pod sdva različita naziva na istom tržištu... pojma nemam odakle taj Crystal koji se kod nas probavao, a ni zašto je i kamo je nestao! Cheers (beerlover 03.03.2006. 12:09)
• Nažalost, probao sam i Bud i Bud light... po tvojoj klasifikaciji, Bud je negdje oko Žuje, moguće čak kao Pan, a Bud light nije vrijedan spomena... ( 04.03.2006. 11:51)

- 12:00 - Još čekaš??? (1) - treba ti nešto za pod čašu - #