Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čitaš/Nečitaš

Opis bloga
Stvoren za promociju pivske kulture u Hrvatskoj!
pivo

Istovremeno i promocija vlastite kolekcije čaša!

Broj čaša i krigli u mojoj kolekciji =607

RSS

U slučaju da vam stoji koja čaša viška u regalu kontaktirajte me sa slikom(čaše) pa se dogovorimo oko primopredaje! HVALA
a COLD beer

zauzvrat bit ćete zabetonirani u mom sjećanju dokle got armatura ne bude pojedena od strane najdražeg mi druga pive, alkoholom nabijene podrazumijeva se!

mail: beerlover.nikica@gmail.com

Opsesivno kolekcionarstvo! -sve o mojim čašama!

OBVEZATNO ŠTIVO za svakog pivoljupca:


o Vodi i njezinom značaju u pivskoj industriji!
o Hmelju i njegovim umirujućim učincima!
Pravilna degustacija piva -naučite jednom zauvijek!
Prehrambene vrijednosti piva!
Uputstva za pivopije u nesreći!

Odgovori na vječito pitanje- Koje pivo naručiti?
cry

Koje pivo naručiti? #3
Koje pivo naručiti? #2
Koje pivo naručiti?

Piva koja sam do sad opisao:
#36Budweiser Budvar Premium Dark lager -Tomislav, puno bolji izbor!
#35FRESSSH by Ožujsko -svježe, za ljeto!
#34Stella Artois -možete vi to i bolje!
#33Leffe Blonde/Brune Blonde pivo za zahtjevnije, Brune za manje zahtjevne pivoljupce!
#32Tripel Karmeliet -trostruko sladno pivo od ječma, pšenice i zoba!
#31Duvel -Belgian golden ale!
#30Osječko pivo -na žalost ništa od iznenađenja!
#29Gösser tamni -nadam se da ga ne će ukinuti!
#28Staro češko -prosječno, neiskorišten potencijal!
#27Osječko crno! -nije crno, al je pitko!
#26Pilsner Urquel -izvorni i najbolji!
#25Budweiser Budvar -lagano i svježe, izvorno Češko pivo.
#24Črni Baron -pitko i tečno. TOČKA.
#23Bavaria 8,6 -samo alkohol, ništa više!
#22Murphy's Irish Stout -bez premca! Najbolji stout ikad!
#21Erdinger Champ -kreirano za pijenje direktno iz boce!
#20Desperados -pivo kojem je potrebna Tequila da bude zanimljivo!
#19Löwenbräu original -pivo sa Njemačkom tradicijom!
#18Laško Club! -pivo s naglaskom!
#17Foster's Australian beer! -osvježenje za dosadno tržište!
#16Tuborg Green! -zgodan imidž, loše pivo!
#15PAN -pivo moje rane mladosti!
#14Laško pivo Zlatorog -pivo najstabilnije arome!
#13Karlovačko svjetlo pivo! -and the Oscar goes to...
#12Ožujsko STRONG -puno bolja inačica inače loše žuje!
#11Beck's -svježe, ali ne i posebno!
#10K plus pivo -no coment!
#9Guinness i njegove odlične inačice!
#8Amarcord La Putena -pivo jedinstvene povijesti!
#7Palm Special -belgijski posebni ale!
#6Harp -razočaravajuće iskustvo!
#5Kilkenny -uvijek siguran izbor!
#4žuja -NIJE zakon!
#3Erdinger Pikantus -vrhunsko stout pivo!
#2Tomislav -legenda hrvatske pivarske industrije!
#1Velebitsko -jedinstveno hrvatsko pivo!

Kolege kolekcionari
Kao dokaz da nisam baš tolko usamljen u ovom hobiju, ovdje prikazujem slike kolekcija svojih kolega uz čiju pomoć i moja kolekcija raste!

#1 Uroš Radmanović - Beograd
http://krigla.page.tl/

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



#2 Miško Tomić - Beograd


Misko kolekcija 1


Misko kolekcija 2


Misko kolekcija 3


Misko kolekcija 4



STARE SLIKE MOJIH ČAŠA!!!
-da se prisjetite kako je sve počelo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fuck Milk! Got beer?

nekoliko sitnica o meni
Beer Revolutionary

spol: (proud to be) Male
dob: 25.
mob:posjedujem
e-mail: beerlover.nikica@gmail.com
visina: nedavnim mjerenjem utvrđeno je 189 cm
težina: 83 kg - udebljah se preko praznika - konstantno radim na apolonizaciji pred ljeto
moš mislit, prođe ljeto, stigla zima, vaga kaže 84
njami & party
status:
neoženjen;
nezaposlen;
student medicine;
živim na grbači roditelja;
u slobodno vrijeme čitam, pišem;
amaterski se bavim novinarstvom;
nisam neki pretjerano sportski tip, njime se bavim baš toliko koliko je potrebno kako ne bi do izražaja došla moja ljubav prema božanskom piću PIVU...
obožavam PIVO!!!
najbitnija SITNICA o meni-STRASTVENI sam kolekcionar PIVSKIH čaša i krigli!
Jesam li spomenuo da obožavam pivo? smokin

Što beerlover čita:

09.03.2006., četvrtak

Pivo dana! Osječko crno!


Za početak opis, a kritika na kraju.

Krenimo od vrha, dakle od krune. Kad se ocjenjuju i uspoređuju tamna piva, da ne govorim o crnima, očekuje se kompaktnija i postojanija pjena, što nije slučaj s ovim pivom. Mogla bi definitivno biti nešto bolje strukturirana. Boja i nije toliko crna, zapravo su piva koja se ocjenjuju tamnima, kao Guinness i Murphy's pa i Tomislav, ako hoćete, tamnija od Osječkog crnog. Boja je neka tamno smeđa nikako crna, na svjetlu prosijava rubinsko crvena. Zapravo mi nije jasno odakle im ideja da pivo prozovu crnim pivom. Crna piva su jako rijetka, za njih se ječam mora prepeči i to jako prepeči-skoro pa pougljeniti, nešto slično tome kad ostavite rižu da se na suho kuha više od pola sata-na taj način sam uspio mami uništit Zepterovu posudu-užas-rekli su da je to nemoguće!

Što mu još fali-punoća! Od tamnog piva, a da ne govorim od crnog, ipak očekujem puno više punoće i sladnosti. Isto tako i gorčina!!! Crna piva su gorča piva i kao takva se dodatno zahmeljuju da bi se kompenzirala gorčina, koja za razliku od ostalih piva potječe od prepečenog ječma. Kod pilsnera recimo suhoća i blaga gorčina potječu od samog hmelja, dok je kod tamnih piva izvor karameloznog, čokoladnog okusa pa i same gorčine zapečeni, odnosno prepečeni ječam!

Ipak nakon svega nabrojenog što mu fali, moram biti iskren i reči vam da je pivo pitko i tečno. Malo prelagano na jeziku, al' pitko i tečno. Sa 5% alc ima manje alkohola od recimo Tomislava, al' nije ni premalo, solidno tamno, pardon crno pivo. Iskreno od ovog piva zaista nisam ništa spektakularno očekivao, pa me jako iznenadila njegova pitkost. Možda sam ipak očekivao malo više gorčine, taj me segment razočarao.

Eto, tako bi izgledala recenzija da nakon detaljnije inspekcije na stražnjoj etiketi nisam ugledao nešto šokantno!!! Tamna ili crna boja piva dobiva se pečenjem ječma, to bi već svima trebalo biti jasno. Kod tamnih se zapeče, kod crnih se prepeče, razlika je i u nazivu ječma. Čokoladni koji se koristi za tamna piva zagrije se do 200°C, a crni skoro dok se ne zapali. Na etiketi ovog piva sam pronašao, prepisujem: «bojilo: karamel E150C!!!» KAKVE SU TO GLUPOSTI??? KAKVA BOJILA??? Već dugo me nešto nije tako razočaralo od tog dodatka na etiketi! Od tog trena na dalje svi dojmovi o ovom pivu pali su u vodu i potonuli tako duboko da ga više nikad, ZAISTA NIKAD, ne ću kupiti!!! Može ono biti pitko i tečno kol'ko god hoće, al' ja ga piti više ne ću! Pored toliko dobrih tamnih piva, proizvedenih na prirodan način, sigurno se ne ću trovati i zagađivati nekim industrijskim nusproduktima!

Što bi jedna takva rečenica na etiketi jednom pivopiji morala govoriti? Između ostalog da ovdje uopće nije riječ o tamnom pivu! Sve što sam gore naveo da mi nedostaje u ovom pivu il' da nije dovoljno istaknuto, može se objasniti ovom činjenicom bojenja. Da su pekli ječam i dodali ga osnovnom sladu, sve bitne komponente bi bile zastupljene-punoća, boja, sladnost, gorčina-ukratko sve što mora biti zastupljeno. Ovdje dobar dio toga fali-zapravo umjetna boja je sve što ga povezuje sa tamnim, nikako crnim pivom! Još jednom dolazimo do problema boje. Nikako mi ne ide u glavu odakle im ta ideja...

Još uvijek mi nije jasno...!

Zaključak za kraj jest da ovo pivo definitivno više nikad ne ću popit, al' ću ipak kušati svjetlo Osječko. Zašto? Jesdnostavno, ako je napola toliko pitko k'o ovo pivo, a bez ikakvih umjetnih bojila il' industrijskih dodataka, moglo bi biti jako ugodno iznenađenje! Svejedno dolazimo do jednog velikog problema, a to je psiha. Kako se nakon ovako neugodnog i šokantnog iskustva oporaviti i premostiti predrasude o njihovom pivarstvu? Bit će to moj najveći problem kod svih daljnjih kušanja proizvoda Osječke pivovare.

Jesmo li opet nešto novo naučili? Budite mi lijepi i zdravi i pijte i volite pivo!

Cheers

- 16:13 - Još čekaš??? (11) - treba ti nešto za pod čašu - #