Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

cuoh da postoje nekakvi eko skinsi(usto cisto sumnjam).ali ako postoje ljubim ih sve u čelendru njihovu!!

Photobucket - Video and Image Hosting
hahahahahah

stafandstafandmorstaf...

06.02.2007., utorak

:D
meybe some day, somewhere people will care about our planet...

ja sad neznam jesam li ja to dobro napiso jer u zadnje vrijeme pisem:
mejbi sam dej, samver pipl vil ker abaut ar plenet


da ukratko
trebamo se trgnuti i pogledati sta radimo planetu, NASEM planetu
mora ce se dignuti ali ne i spustiti (asocijacija hehe)
bit ce vruce!
nece bit snijegaeekrolleyesheadbangburninmad-to je najzalosnije
gasenjem svijetla- kao sto smo to trebali ucinit!!!--tj trebali su iskopcat svima strujusmijeh- pomogli bi puno! sam na 5 min!
neeeee al mi ni to nemremo napravit!!!
zivciraju me ljudi koji su bili odgovorni za to! pizda im materina!
ljudi trebaju bit vise osvjesteni! ne zbog sebe! nego zbog svojih potomaka!yes

- 19:38 - Komentari (14) - dont kil d tri! bite! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


meja
anja
cinca
maja
natali
kennyca
vidica
luce
lidač
čmmarinče

Photobucket - Video and Image Hosting
ja volim satove i zubcanike/zupcanike(kako god :D)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
hihi