srijeda, 02.07.2008.

Jedna kratka obavijest!!!

Obavijest glasi: Neću se javljati jedno duže vrijeme zbog toga što idem na Korčulu 7 dana sa prijateljima a zatim u Bašku gdje rijetko ima interneta Mislim da ste shvatili...


Danas sam bila u Expertu na testiranju mog engleskog... Nije baš najbolje prošlo. Moglo je i bolje proći. Ah..... Uglavnom na Korčuli sam 7 dana i u tih 7 dana ću svaki dan učiti engleski , plivati u bazenu , igrati tenis , i vrijeme kreativno provoditi u likovnoj radionici. Neće mi biti dosadno. Na Korčulu idem sa mojim prijateljima iz starog razreda i sa mojom sestričnom Katiom. Katia i ja smo zajedno u sobi. Bit će zabavno jer će Lisa , Ana i vedrana biti u sobi u blizini baš kao i Ana H. i Karla. Sa Expertom sam prošle godine bila na Hvaru. Bilo je super. Toliko dobro da sam se odlučila i ovaj put ići. Tamo sam se upoznala sa jako puno različitih i zabavnih ljudi tj. djece. Tamo nema nikakve granice u godinama. Prošle godine najmlađa "expertica" je imala samo 3 godine a najstarija je imala 16. Toliko o tome. To je baš bilo fora. Navečer imamo igre i zabavu kod bazena. Tako će biti i ove godine. jedan dan idemo na putovanje na otok Mljet. Iprošle godine smo išli tako negdje. Ja sam svaki dan tamo uživala. Sprijateljila sam se sa puno cura i dečkiju s kojima sam u kontaktu. Danas sam ih sve vidjela. Jako ih je lijepo bilo vidjeti. Već sam uzbuđena a idem petak navečer. Hehe...Sada je jako kasno pa idem spavati..

U petak ću vikati.... 7 dana slobode!!!!!

P
O
Z
Z
Mariji koja je napisala prekrasan post... , Cikiti , Tijani , Lisi , Ani , Vedrani , Karli , drugoj Ani , Klari , Dori sa Hvara , Tesi i ostalima koje nisam nabrojala...


00:44 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.