ponedjeljak, 30.06.2008.

...stafeta...(nadam se dugackoj)... =)

Hmhm...

1.volim obitelj
2.volim najbolji razred na svijetu tj. novi razred
3.volim razred iz Rijeke
4.volim Mirjetu tj. obozavam ali stafeta nije sa obozavam pa...
5.volim Mariju (ista situacija kao i sa Mirjetom)
6.volim Tijanu (opet ista situacija)...
7.volim Rijeku
9.volim Basku
10.volim suncane dane
11.volim poljevanje sa prijateljima pred skolom
12.volim se druziti sa dragim osobama poput tu gore 3 nabrojane cure ( Cikita , Marija , Tijana)
13.volim moje lavice
14.volim gledati zalazak sunca
15.volim gledati kako zvijezde padaju s nebe
16.volim provoditi moje vrijeme sa mojim prijateljima i obitelji
17.volim plisane zivotinje ( priznajem)
18.volim se kupati u moru
19.volim moju Bubu
20.volim jednu meni jako dragu osobu...
21.volim moje bratice i moje sestricne
22.volim matematiku
23.volim visiti na kompjuteru
24.volim visiti na YouTubu
25.volim slikati foticem
26.volim se voziti na nasoj barci
27.volim setati sa nekim
28.volim voziti role sa sestricnom Dorom iako ona ne rola dobro ( ima 7 godina i tek je neki dan stala na role)
29.volim mog bratica Jana
30.volim malu djecu
31.volim visiti satima na msn-u
32.volim pisati postove iako to ne radim cesto
33.volim citati tude blogove tj. blogove mojih prijateljica
34.volim se smijati
35.volim kada me netko pohvali
36.volim prikupiti neciju paznju
37.volim misliti lijepo o svim ljudima
38.volim voziti biciklu
39.volim citati knjige
40.volim citati stripove
41.volim kada me netko ceska
42.volim se druziti sa prijateljima
43.volim Katiu (obozavam)
44.volim moju sestru Petru
45.volim neciji smisao za humor
46.volim osobe koje imaju smisao za humor osim Josipa...iako njegov smisao za humor...
47.volim puding od cokolade
48.volim moju nonu i nonota
49.volim moju baku i didu
50.volim duge razgovore s Cikitom
51.volim se svadati kada imam dobre argumnte
52.volim slusati muziku
53.volim pjevati na glas dok sam sama
54.volim slusati glasnu muziku
55.volim gledati filmove
56.volim gledati horore u kinu
57.volim gledati komedije sa svima
58.volim gledti TV kada mi je dosadno
59.volim spavati kod none i nonota
60.volim spavati kod Bube
61.volim spavati kod Tamare
62.volim spavati kod Marine
63.volim gledati u prazno
64.volim citati dobru knjigu
65.volim citati zanimljiv lektire
66.volim sjediti u plicaku dok su veliki valovi
67.volim slusati moju sestru dok pjeva
68.volim citati sestrin dnevnik (iako ga citam samo kada mi ona to dozvoli)
69.volim provoditi sate slusajuci samo muziku
70.volim gledati CSI
71.volim igrati picigin u moru
72.volim razmisljati o mom razredu
73.volim moju Lisu
74.volim moju Anu B.
75.volim stavljati slike na moj blog
76.volim stalno raditi nove blogove
77.volim ici po moj rodake u vrtic
78.volim posjetiti moj vrtic
79.volim se kupati sa mojom nonom
80.volim skakati u more sa rive sa mojom nonom
81.volim pisati dugacke postove ali mi ne ide
82.volim ici cesto na internet
83.volim gledati bebe dok spavaju
84.volim jesti voce
85.volim roniti u dubokom moru
86.volim stavljati tockice u moje recenice (...)
87.volim gledati komentare koje dobijem
88.volim ostavljati komentare drugima
89.volim na plazi jesti sladoled
90.volim SLADOLED
91.volim plesati
92.volim se glupirti
93.volim izracunati tezak zadatak
94.volim se glasno smijati
95.volim kada su dugi sretni
96.volim putovati
97.volim avione
98.volim lunapark
99.volim prijatelje iz razreda
100.volim SLATKO!!!!!!

uff....ovo je dugcko .... napokon sam gotova... ocekujem punooo komentara... VRACAM KOMENTARE U ISTOM BROJU!!!! ako nije u istom broju to znaci da nemam vremena!!!!!


P
O
Z
Z
svim mojim prijateljima.... Lisi , Ani , Cikiti , Mariji , Tijani i ostalima....


23:00 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.