srijeda, 05.07.2006.

ŽUJA!!!???

Image Hosted by ImageShack.us

Ove godine slabo urodio šljunak, zato jedem kamene temeljce. Rabljene. Idem do kraja u uništavanju samog sebe! S čim???? Sa Žujom! Pa i dalje ako je potrebno. Toljagom tamanim crvena krvna zrnca a bijela cu ostaviti široko polje rada. Takkooooooo!

Lijepo mi je na groblju. Mrtvaci ne hrću i ne podriguju se. Na grob mi je netko donio buket starih cipela, pa to sasvim zgodno izgleda. Upravo su me došli žderati crvi. Ja sam im povezao crvene i bijele masnice. Da pristojno izgledaju. Zovu me od milja "MENZA K SAMOUBOJICI". Nabavio sam veker, da me budi kada bude sudnji dan. Tom zgodom, da ne upravljaju noge, na groblje će doći anđeli u gumenim čizmama.

Evo vas Bedastoca nakon dugo vremena za vas moje pajde vecu glupost i bedastocu nije mogao napisati! hi hi hi hi hi Šifili !!!????:)))) Pozdrav!

Bedastoca


| 23:17 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>