bedak u magli

ponedjeljak, 08.10.2007.

nikad zadovoljni...

pričam neki dan sa frendovima di ko kaj...
tek sam u čet. navečer došel nakratko u Zg, dan sv. Franje- misa na Opatovini pa cuga s frendovima, pa trk na ronilački sastasnak. malo sam zakasnil na sastanak jer sam si po dobrom starom običaju pretrpal raspored lud
i pričamo si mi tak, prošli vikend je skoro pol kluba bilo na svadbi na Šipanu, napokon smo oženili našeg Vođu i to prije 30-tog rođendana. majka mu je bila sretna kisssmijeh
nije loše otič na godišnji krajem 9.mj, to mi je prvi put. ni kiša ni jugo nas nisu spriječili ronit. kak izgleda dobit morsku bolest na 9m dubine neznam, ali Tanji nije bilo svejedno... nakon 3 dana juga i nije drugo za očekivat, nosili nas valovi i po 3 metra ljevo desno dok smo ronili. jedinstven doživljaj!

i u tim malim i kratkim razgovorima (jer za duže nije bilo vremena kad bi htel sa 20 ljudi popričat) shvatim da sam ja zapravo ovo ljeto u 6 (šest) navrata more videl i u njemu ronil, da se nisam zadržaval ko zavezan na jednom mjestu, svaštaa videl i dobro se u par navrata nasmijal
ma, nije savršeno, jer nikad ni nebu, no zadovoljan sam, dobro sam si uspel život posložit, bar ova zadnja 4 mjeseca. i da, jesam zahvalan na malim stvarima. one uljepšavaju život i u zbroju uvjek daju više od jedne velike

i... isplati li se napravit 500km da bi se vidlo ovak nekaj? da ja ne mislim tak, nebi ni ove slike bilo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i za kraj malo produženi haiku:
Bračni par
u jednu zoru
po prvi put
ide doma

yo!

- 11:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #