bedak u magli

ponedjeljak, 02.07.2007.

vratija se bedaček

između ostalog:
-gledal sam Karlu Fabrio na 25m dubine i bil sam joj sigurnosni ronioc dok je obarala Hrv. rekord u ronjenju u dubinu, kategorija- povlačenje užetom. Zaronila je žena na 45 METARA!!!!
a ja bum unucima pričal da sam ju gledal i čuval

-isto popodne sam nadahnut Karlom zaronil i JA na 17m na dah a svijetska viceprvakinja i nova hrv. rekorderka me gledala. bila je ponosna na mene, rekla je da sam veliki potencijal

-ta ista žena je danas na Visu oborila novi SVJETSKI REKORD u kategoriji- jump blue. Samo 130 metara joj je bilo dovoljno smijeh (to je kad se zaroni na 10m dubine i tam je pravokutnik 15x15m i roni se oko njega. pa vi izračunajte kolko je to dužina)

-uz ženski svijetski rekord tu je i 2.mjesto žene klupski, 1.mjesto muški klupski uz novi hrv. rekord

čuda se dešavaju svaki dan, bil sam sretan da sam vidil jedno.
molil sam za sve njih, a Bog me voli. idem spat sretan
yo

- 00:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #