bedak u magli

utorak, 05.06.2007.

IPAK NI SVE TAK CRNO!!

ima i zelenoga
zanimljivo je kak u moru stvari dobe zelenkasti premaz. odmara me ta boja. jako. a nemoram nosit sunčane naočale
bili smo u Senju opet na tradicionalnoj Eko- akciji čiščenja podmorja od smeča.
dali su si truda. pohvalno je i to kaj je bilo zaista minimalno novog smeča, no i starog ima preveč
jako su se trudili. za razliku od nekih puno razvikanijih gradova, i turistički i inače, u Senju govna ne plivaju uz rivu. napravili si ljudi kolektor. i u samo godinu dana, razlika je drastična!!!
BRAVO SENJANI, SAMO TAK NASTAVIT

a sad malo slika brače i sestara ronioca i ronilica (?) koji su zajedno zmenom odradili taj posao

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

njima velika hvala a posebno onima koji nisu iz kluba Geronimo. Naime, pridružilo nam se još par klubova.

E A SAD ONO PO KAJ SMO IŠLI U INAČE PREDIVNE DUBINE NAŠEG MORA. Našeg...? hmmmm
Moram ovo reč, a to i mislim: Svaki onaj ko je bacal to a i ostalo smeče u MOJE more je tovar- i to u onom pravom purgerskom i uvredljivom smislu te riječi. Ti i takvi su daleko od toga da bi se mogli zvat ikak drukčije.
e a sad ono po kaj smo zaronili i izronili. dok gledate ove slike, znajte da Senjska luka izgleda još i čisto..........................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i uz ovu zadnju sliku- brom i ostali teški metali iz jedne baterije, raspršeni, mogu toliko zagaditi jedan hektar zemljišta da ljudi više nesmiju jesti kaj je tam uzgojeno. Pa sad zamislite kaj napravi akumulator od 10kg....
svejedno sam užival u tom vikendu. I ne samo zato kaj sam ronil i smeče vadil. Nego i
ZATO JER SAM NAPOKON DOŠEL DO TOGA DA PEČEM ROŠTILJ JA!

- 23:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #