Image and video hosting by TinyPic
Ljubav je jedna vrsta bolesti, ko nije bolovao - ne zna šta je.

Image and video hosting by TinyPic
Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan."

Image and video hosting by TinyPic
"Nije dovoljno ljubav posaditi, valja je i zalijevati."

Image and video hosting by TinyPic
"Ljubiti a ne biti ljubljen isto je kao odazvati se, a da te niko nije zvao."

Image and video hosting by TinyPic
Ljubav je kao suza: rađa se u očima a pada na srce!"

Image and video hosting by TinyPic
''Kada žena ima muškarca koji će je podržati u najgorim trenucima, ostalo je lako.''

Image and video hosting by TinyPic
''Postoji mnogo razlika između zaštićenosti i podrške. Potrebno mi je da se osloniš na mene. Baš kao što mi je potrebno da znam da mogu da se oslonim na tebe.''

Image and video hosting by TinyPic
''Nikada se nije borio riječima protiv suza. Najbolje je pustiti ih da teku dok same ne usahnu.''

Image and video hosting by TinyPic
-Vratiti se staroj ljubavi je isto kao i čitati knjigu kojoj već znaš kraj

Image and video hosting by TinyPic
Voli, ali ne dozvoli da neko bude kralj tvoje sreće, a ti prosjak njegove ljubavi.

Image and video hosting by TinyPic
Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže: Trebam te jer te volim."

Image and video hosting by TinyPic
Ljubav je sav život žene, a epizoda u životu muškarca."

Image and video hosting by TinyPic
Teško je voljeti, još teže ne voljeti, a najteže je naći voljenog koji te voli."

Image and video hosting by TinyPic
Kada ti vidim u očima sjaj,kada se nasmiješ oko sebe osjetim raj,a kada ugledam lice kao što je tvoje shvatim da anđeli ipak postoje!!

Image and video hosting by TinyPic
Zbog tebe mirišu ruže, zbog tebe pjevaju ptice, zbog tebe mi suze klize niz lice...Sada znam što je ljubav,zašto srce boli...BOLI JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!!!!!!

Image and video hosting by TinyPic
Voljeti nekoga,ane biti s njim,isto je kao osuđen biti,a ne biti kriv.Teško je voljeti,a ljubav kriti,u duši plakati,a nasmijan biti!!


Image Hosted by ImageShack.us

Ostvarili nismo ono što smo htjeli, pamtit ćemo dan kad smo se sreli. Ne diraj u prošlost, od nje se ne živi, ne diraj, već kaži: «OBOJE SMO KRIVI…»

Image Hosted by ImageShack.us

Čitam knjigu, oči mi suze, mislim na tebe, što mi srce uze!!

Image Hosted by ImageShack.us

Umrijet ću noćas zato što te voli.Da mi ljubav vratiš jedino te molim.Uvenut ću tiho,kao crvena ruža jer patnja je jedino što mi život pruža!!

Image Hosted by ImageShack.us

Boli me imena tvog svako slovo, ti si kraj nje kraj mene tuga-ništa novo i kad postanem samo slika na zidu imaj u vidu da moje suze sve na tvoju dušu idu.......

Image Hosted by ImageShack.us

Žuta ruža tiho vene nemoj nikad zaboravit mene ni ja tebe zaboravit neću dok mi ne zapale smrtnu svijeću i dok svijeća polako gori moje će srce i dalje da te voli

Image Hosted by ImageShack.us

Ja oprostit ću sve i mrtvim i živim, al tebi ne, za sve te krivim. kaži ona il ja, budi muško na tren ili ostani moj ili postani njen.

Image Hosted by ImageShack.us

sto je to s nama krenulo po zlu, sto je svrha svega toga kada tebe nema vise tu, ja vidim samo jad i nevolju od dvoje ljudi sto vise se nepoznaju...

Image Hosted by ImageShack.us

Danas neću plakati, suze nisu lijek, ali pamti ove riječi VOLJET ĆU TE ZAUVIJEK danas lažem sebe "dobro mi je bez tebe" ali srce tajnu krije nikad gore bilo nije.

Image Hosted by ImageShack.us

Da nam život bude ljepši, priroda je ljubav dala, al da ljubav zna boljeti, to priroda nije znala...

Image Hosted by ImageShack.us

Ako se ikada budemo sreli,dignimo čaše i nazdravimo svim onima koji se vole, kada se nismo mogli voljeti mi....

Image Hosted by ImageShack.us

mnogi su mi ljubav priznali i kažu da zbog mene pate,da volim tebe nikako da shvate,jer ti imaš dio srca moga i tebe ću voljeti do kraja života svoga.

Image Hosted by ImageShack.us

ako ikoga više zavolim, nemoj da ti bude žao, jer ti si me imao al me voljeti nisi znao. i nek ti zbog njega krivo ne bude, on je samo varka kojom varam ljude

Image Hosted by ImageShack.us

One nase poljubce nikad necu zaboravit,iako znam da skupa ne mozemo bit,i zato sretno ti bilo andele u ljubavi,nek usne ti ljubi neka dobra dusa kao sto si ti..

Image Hosted by ImageShack.us

Duboko vjeruj u ono sto zelis i zapamti izgubljeno je ono cega smo se odrekli. U zivotu pozeli samo jedno:da ne volis izgubljeno i da ne izgubis voljeno!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
jednog dana kad mene ne bude više, znat ćeš zašto sam plakala s kapima kiše, tiho te zvala u jesenjoj noći iako sam znala da nečeš doći

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
nije ovo za ljubav, nije za ljepotu već da me se sjetiš jednom u životu, a da me se sjetiš to te ne zadužujem, ti me zaboravi ako to zaslužujem

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
Zbog tebe mirišu ruže, zbog tebe pjevaju ptice, zbog tebe mi suze klize niz lice ... sada znam što je ljubav, zašto srce boli ... BOLI JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
voljet cu dok živim oci smeđe boje,jer te su oci nekad bile ogledalo moje!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
nikad ne trazi nesto savrseno da to zavolis;bit ces u opasnosti da umres bez ljubavi.Zavoli nesto sto nije savrseno i ucini ga savrsenim svojom ljubavlju!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
another month, another year, another smile, another tear, another winter, a summer too... but there`ll never be... another YOU!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
one day u'll cry for me like i cried for u,one day u'll miss me like i missed u,one day u'll pane for me like i paned for u.one day u'll love me but i wont love u.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
nocima te sanjam,danima tugujem-bez tebe duso ludujem.Noci su duge,dani su kratki.....gdje si sad moj otrove slatki?......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
Kad na most dođeš,pogledaj u rijeku jer su to moje suze što za tobom teku i kad jednom pukne malo,srce moje,vidjet ćeš u njemu samo ime svoje

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
voljela sam nekad kao nikad, voljela sam nekog kao nikog.... I opet ću voljeti ali nikad kao nekad i nikog kao nekog!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
moja ljubav prema tebi prestat če kad slijepi slikar uspije naslikati zvuk padanja latice ruže na stakleni tepih dvorca koji ne postoji

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
Kad sam te imala kao ptica sam bila. Kad sam te izgubila tad sam slomila krila. I sad ranjena i slomljenih krila jer sam te voljela,a voljena nisam bila.....

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
Tko da me ljubi? Kad moje srce samo tebi ljubav nudi. Što je to ljubav, reci mi samo. Vatra što gori jedan čas il ima nade još za nas??

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
Vec je tako kasno...hladno...evo dajem ti srce ranjeno i jadno ruke mi drhte placem i molim živim samo jer te volim!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
Kazu da je LJUBAV važnija od PRIJATELJSTVA, ali da je PRIJATELJSTVO trajnije od ŽIVOTA, prema tome ti ćeš biti PRIJATELJ kojeg ću VOLJETI do kraja ŽIVOTA!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
Jednog dana kad me upitaš ti koga više volim je tebe ili život svoj,ja ću reći život svoj i ti ćeš otići od mene i nikad nećeš saznati da si TI BIO ŽIVOT MOJ!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
izidi na kisu i ispruzi ruke... sve kapljice koje uhvatis pokazat ce koliko me volis,a sve koje propustis pokazat ce koliko ja tebe volim!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
zvijezdu na nebo ću pustiti jer te više nemogu gledati , u mačnoj ću sobi tugovati znajući da ti više nečeš doć!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15ž
lako je reći volim te…to može i dijete reći koje ne zna što je ljubav. Vjeruj samo onome ko sa suzama u očima kaže: želim te!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
prava velika ljubav može samo jednom napasti čovjeka! Ona liči na minju i srce koje je dirnula ostaje izgoreno i iz njega ne može ništa novo proklijati

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
Strašno mi nedostaješ,volim te još uvijek,iako to ne zaslužuješ!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
Noćas mi je vjetar tvoje ime šapnuo i bol u srcu probudio,zbog tebe sam noćas gorko zaplakala i stare rane probudila,noćas sam shvatila da te još nisam preboljela

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
znam da neku drugu voliš, znam da na mene ni ne misliš, znam da ni ne pozdravljaš me, ali ne znam zašto kad jako volim te

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
Ako se ikad sretnemo, nemoj mi ruku dati. Ako se ikad vidimo, pođi i nemoj stati. Ako se ikad nađemo, daleko od mene stani. ako se još volimo, doći će naši dani

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
Ne vjeruj onom ko ti kaže:"Volim te!",nego onom ko te suzama u ocima pita:"Voliš li me?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
kad te netko ostavi,osim što ti nedostaje,osim činjenice da se srušio cijeli mali svijet koji ste zajedno storili i što te sve što vidiš podsjeća na njega,najgore je što ga još voliš

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


<Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveca narkomanka!

koliko me poznaješ, klikni i riješi test!!!


Free Music

Free Music



Free Music




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i lara...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....hmmm...=)

Linkovi

želek nut smijeh dead
sister-jasmina thumbup rolleyes
jela fino pjeva greedy
moj stari blog...bil je jako zanimljivi..još postoji pa idite ako vam se da yes
manuel yes
nika thumbup
nikita naughty
dijana wave
darklifem sretan
kristina nut
čić eek
paula sretan
barbara
darija....
tamara
alex
loocija
barbara2
tonia
nikola-lik iz bajke
nina i simona


About me:

zovem se Martina...prezime je manje važno...
na svijet sam došla 03.05.1992....nažalost
imam 15 godina...
živim u štefancu...pokraj Čakovca...
idem u opću gimnaziju...
trenutno sam slobodna...
imam jako puno frendova: pa da krenemo od cura:
melanija, nataša, patricija, jela, kika, doda, mateja, anja,
andrea, mateja šavora, vanesa, lara, 3 barbare, ines, ivana, melita, još jedna kristina, marta, tamara, simona, nina, lucija, anamarija...
muških ima malo više:želek,stiven,leo, renta, čipo,fodor, manuel,
dino, mišel, alex, tišo, paris, dado, sašek, rakec, stric, vanek, tin, vuga, grabar, štampar, mario, marko, čič, nikola, 2 denisa i još puno njih..
ak sam koga zaboravila...sorryte
sebe bi opisala kao jako tvrdoglavu, osječajnu, pametnu, intelegentnu, romantičnu,
iskrenu, kad se jednom zaljubim jako se teško odljubim kaj je inače velika mana,
jako rado pomažem drugima, znam slušati, ali i jako puno govorim...i to je to...
volim dečke, izlaziti, lepo se oblačiti, shoping, šminke, chatati, svoje frendove, svoju sestru,
volim veze a ne avanture, motore od ve nedavno,obožavam tree hill, košarku, dobre filmove, mjuzu,
ne volim kad neko sere po meni, ne volim tračati, ne volim umišljene cure pa i dečke,dvolične ljude koji se prvo rade veliki frendi a zapravo te iza leđa ogovaraju,
ne volim školu ali jedva čekam kaj počne srednja...novo društvo i to...ne volim starce...
i još puno toga..
slušam...sve..od narodnjaka pa i strane....jako volim slušati enriqeu iglesiasa i jamesa blunta
na čije se pjesme uvijek rasplačem...na neke narodnjake imam jako dobre uspomene...
filmovi...hm...horori, komedije, ali najviše oni romantični
zovu me martinka, carica, ili jednostavno martina
na chatu sam martinykamail mi je martinyka@net.hr
ako se još kaj zmislim napišem....

srijeda, 15.08.2007.

this is how i feel

Hm…novi post…neznam kaj da već pišem…život mi je opet nikakav…osjećam se ko da mi se cijeli svijet srušio. Ne znam kaj mi je opet došlo…ja se pred svima pretvaram da sam sretna i da nemam problema…pokazujem onaj lažni osmijeh…svaki dan kad izađem pokušavam zaboraviti na ono što osjećam iznutra…pokušavam se opustiti i zabavljati kao svi ostali…što mi i uspjeva…nitko do sad nije skužio da je taj moj osmijeh lažan..da idem van samo zato da ne sjedim sama doma sa slušalicama u ušima i sa suzama u očima….ali to mi ne znači ništa…kad opet dođem doma i kad počinjem o svemu razmišljati vrača mi se ona tuga, ona praznina u srcu…koju nitko na razumije…jedino što me ovih danas drži na okupu su prijatelji kojih imam, hvala Bogu, jako puno. Ali kad opet o tome razmislim ima jako malo onih pravih…ono koju su tu za mene kad god ih trebam…oni koji me podržavaju u svemu što ja odlučim napraviti…onih koji mi daju korisne savjete i na kraju svega onih koje je uopće briga za mene i moje probleme…tek sam sad shvatila koju su ti pravi…imam ih…i hvala im… oni o kojima pišem znaju. Ja znam da sam za svoju tugu sama kriva…jer sam mogla biti najsretnija cura na svijetu…ali ne, ja sam morala ići zeznuti stvar i sama sam si stvorila tu prazninu u sebi….nitko ne razumije zašto sam to išla raditi…ali ni ja ne razumijem…i, kad sam se svima ispričala zbog toga svi su rekli da nema veze…da je sve ok…ali znam da tako nitko ne misli…a sama sebi i svojim frendovima sam obećala da se to više neće ponoviti…da si to neću dopustiti…ali opet je nastupio trenutak slabosti…i napravila sam najveću pogrešku u mom životu do sad…. Ali to više ne mogu promijeniti…to je sad gotovo…završena priča… samo si još moram obećati da zbog toga više neću plakati…moram na to zaboraviti…život ide dalje…nije kraj svijeta…sad kad počne srednja nadam se da ću se tim problemima smijati…da ću na to potpuno zaboraviti i da ću uživati…ali za to će mi trebati jako puno vremena…i znam da ću se danas vani opet pretvarati da sam super…smijati se sa frendovima..a najrađe bi si rezala žile…ali o tome još nisam ozbiljno razmišljala…nadam se da nisam…



| ToAcH... (107) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.