Too much of everything and too little of something in my life

08.05.2008., četvrtak

Sunshine

Konačno malo sunca. Nadam se da će mi se zdravlje sad poboljšat. Čini se da imuniteta skoro više ni nemam....

Sa faksom sam zadovoljna. Ide sve polako, a jedva čekam ljeto. Tko može odoljeti suncu, moru, ljetnim večerima, pjesmi zrikavaca.... Moja se sestra već izležava na plaži i već ima zavidno preplanulu put. Ja sam odlučila ovo ljeto biti vrlo oprezna sa sunčanjem. Ipak sva ta upozorenja o UV-zrakama i opasnosti melanoma, te uostalom o ubrzavanju starenja nisu priče za malu djecu. Na lice već odavno pazim i nikad ga ne sunčam, ali uvijek imam visok faktor na njemu za one trenutke u moru, kad ne nosim šešir. Istina je da volim pocrniti i da mi je to jako lijepo, ali ću se za svoje zdravlje žrtvovati i suzdržati. Mislim da je bolje da sam malo blijeđa po ljeti i da sa 50 godina nemam flekavu kožu i puno bora. Eto to je samo moje mišljenje.

Malo sam odsutna ovih dana. Neznam da li je to od umora ili samo ne mogu uhvatiti korak sa životom. Čini mi se kao da sam izvan svega, kao da izvana gledam na sve, na svoj život i sve oko sebe. Kao da se u ništa ne uključujem, nego sam samo tihi promatrač iz obližnjeg kuta. Kao da više nemam snage dati sve od sebe, jer sam do sada davala 200 % i sve sam iscrpila. Neznam što to govori iz mene....možda samo loše zdravstveno stanje....zato jedva čekam ljeto kada znam da će sve biti bolje, jer to je moje najdraže godišnje doba....

Idem sad učiti...imam kolokvij za tjedan dana pa bi bilo vrijeme da počnem učiti za njega :-P

Uživajte za mene u proljeću, kad ja već ne mogu....

Pusa!

- 09:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blogovi koje čitam i komentiram

Ono što mi je na i-pod-u