svastara.... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

20.08.2005., subota

svastara....

danas puno toga zelim reci...a zapravo nemam sto...
nista mi se ne dogadja...dan za danom ista stvar...sve mi je nekako pusto...
nedostaje mi motivacija...
jedva cekam da konacno prestanu morska bombardiranja i da me prestane sve podsjecati na to da nisam dotakla more...
cekam taj deveti mjesec da pocnu koliko toliko dani biti drugaciji...
nadam se necemu novom..nadam se nekoj sreci...
nadam se sportu ponovo...
najvise se nadam da cu konacno zalizati rane....
da ce me prestati sve sitnice vezati za njega....
zar se zaista svaki drugi covjek u ovoj zemlji mora zvati Vedran....
nastojim svaki dan srediti se...nasminkati malo...ne dozvoliti da uvenem zato sto sam tuzna...stanem na role i picim bar po kvartu...
jucer sam priznajem malo nahranila ego...
utegla sam se sva u neke uske hlacice i rolam....i desi se bas da dva puta prorolam pored nekih mladih likova koji guraju djecja kolica...
i osjetim kad prodjem da mi bulje u straznjicu...morala sam se nasmijati pokusavajuci zamisliti sto im je proslo kroz misli taj tren...
pokusavam se lijeciti razmisljajuci o stvarima koje si zelim kupiti uskoro...
zelim si kupiti Jil Sander parfemcic....neke super trapke...
neke crne cipelice...a joj...ima toga hrpa samo...otkud mi toliko love..ah.....
veceras mi misli lete i jednom M.,.... zanima me jel konacno vidio svoju djevu bajnu...i sjeti li me se.....;-)
da...
danas sam se nasmijala jednom klincu od cetiri godine...to dijete bas nikako nikako nikako ne voli da ga se grli...a kamoli ljubi...i tako ja danas zicam neki mali poljubac....pokusavam ga namamiti...
a kaze mi mali:Ne mogu sad...moram malo razmisliti.....a znas...sav sam znojan pa ne mogu sad.....!!!!Pukla sam od smijeha....

comment... (17) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com