sick and tired.... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

07.08.2005., nedjelja

sick and tired....

lose se osjecam...
znam...nista novo...no stvarno sam totalka...
bolesna sam....prvo me pet dana boljela lijeva mandula.... i mislim si ja proci ce...necu vrazje antibiotike trpati u sebe....
i trpim ja pet dana i prolazi bol....i prodje...naizgled prodje..,.
probudim se ujutro...a ono ne mogu gutati uopce...nesto me cudnovato steze...grebe mi po grlu svakim udisajem...
odem u kupaonu...pogledam grlo...a ono sve nesto naoteklo unutra....u predjelu trece mandule...one koju u crticima prikazuju kad netko place ili se dere...i to desno...
i skuzim nema mi druge...pocnem s antibiotikom...doktorica bas taj dan...ponedjeljak, otisla na godisnji...i mijenja ju totalna koza...ne idem k njoj !
cetiri dana pakla...jer uslijed kihanja, smrcanja, kaslja, temperature i tko zna cega...pojavi se i alergija....izgleda da imam alergiju na ambroziju i to tek od prosle godine...uh!
danas....nedjelja, sam maaaaaaalo bolje, ali na sve to sto mi se dogadja, jucer sjedim sa susjedom na dvoristu desetak minuta...obican ,ne pretopli dan...i sto mi se desi....izgori mi dekolte i na licu imam naocale bijele jer sam imala naocale na ocima...
izgledam kao debil totalni...
pa dobro...kakvo je to sunce....???
da ipak ne bih bila previse sretna u zivotu(jer vidi se iz svih mojih postova da jesam)...ON je ispao totalno smece....
ne zelim ga vrijedjati...to nije moj stil...
no prosudite sami....
On , ja i ona....svi smo na jednom siteu...
i nije dovoljno sto znam da je otisao k njoj...i sto su se nasladjivali mojom boli...nego su fino u petak oboje dosli na taj site...ulogirali se na deset sekundi...ostavili post da ja vidim...i da vidim da je s iste IP i da su jos skupa....
ne znam kako nazvati taj postupak...
no...ocito je da uz svu njihovu srecu....jos uvijek im se motam po mislima....
i uz svu njegovu srecu...on je ipak dok je s njom...meni poslao sms na koji nisam odgovorila...
mozda je taj potez osvetnicki...
ali je jadan i granici s bolescu....

p.s.mislim da su me neki krivo shvatili....ne svetim se ja....nego on meni jer mu se nisam javila..a nije se zapitao zasto...

A little late for all the things you didn’t say
I’m not sad for you
But I’m sad for all the time I had to waste
‘Cause I learned the truth
Your heart is in a place I no longer wanna be
I knew there’d come a day
I’d set you free
‘Cause I’m sick and tired
Of always being sick and tired


comment... (28) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com