sasvim sama... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.07.2005., subota

sasvim sama...

ako mislite da me krenulo... jako se varate...
sve je gore...
njegova poruka je stigla onu vecer dok sam konacno smogla snage naci se s drugim muskarcem... nisam mu odgovorila...
ostavila sam to za jutro...
ujutro mu odgovorim na poruku... on mi vrati...
i tako nekoliko puta...
jako me iznenadilo... cak smo dotakli temu sexa koja se zadnje vrijeme vjesto izbjegavala... izjavio je kako je jutros totalno nabrijan...
nesto mi nije dalo mira... nesto me tjeralo da to ucinim...
netko mi je kasnije rekao da je jadno to sto sam ucinila... no ljubav nas cini jadnicima....
okrenula sam njegov hrvatski broj moba... sakrila sam svoj broj.. i nazvala...
ZVONI!!!!!!!!!!!
on je tu..u Hrvatskoj... ali ne ide meni... ide k njoj... zato se ona danima veseli....
koliko jada u jednom covjeku.....prica mi kako je nabrijan, a putuje k njoj...
ma nemam vise ni suza... mozda bi bilo tesko da me prestao voljeti covjek kojeg sam voljela... ali ti... ti koji ne licis vise na sebe.. idi... idi s njom.. ljetujte.. veselite se...
necu imati te slike u glavi...

osoba B... decko s kojim sam se nasla...
pocelo je spontano... njegova otvorenost , sarm i pamet su me privukli...
nagovorio me da se nadjemo...
ali.. jeste li ikad bili u situaciji da gledate osobu i da svake minute imate razliciti osjecaj u sebi... gledam covjeka i ne znam da li mi se svidja... pa mi se odjednom svidja...
tako mi je trebao tu vecer... a opet bila sam zbunjena...
zapravo mi se svidio...
sve je proteklo lijepo... zapravo smo razmijenili nekoliko poljubaca tu noc... i dobila sam snage... stvarno jesam...
uspio mi je maknuti misli... a to je puno...
cim je dosao kuci.. porukica..
ujutro me docekala porukica lijepa porukica... , sve je krenulo putem nove stranice...
no...nesreca vec vreba...
i BUM.... u jednom trenu kao da je nestalo sve...
decko se bavi jednim poslom u kojem se okrecu velike svote novca... legalno je da...
i desilo se to da je greskom ucinjen veliki gubitak.. jako veliki gubitak...
on je van sebe od zivcanosti... povukao se u svoj svijet... i grize sve oko sebe... pokusava naci izlaz... muci se... cijele dane radi... i napustio me...
rekao mi je da je toliko fucked up da je totalno ispraznjen, emotivno ne postoji.. da nije za briju, kiss ,sex ili bilo sto u tom smjeru... i da mora biti sam dok je tako...
ostala sam sama...
sasvim sama...
bez nade za povratak...
a ako ni nadu nemam...sto mi je ostalo....Image Hosted by ImageShack.us

comment... (11) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com