...druga.... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

09.07.2005., subota

...druga....

Sama sam.. razocarana i tuzna.. lezim u sobi... slusam pjesmu... latino melodija... predivne, a tako bolne rijeci....
evo slobodnog prijevoda...

Reci mi zasto je to
da si mi slomio srce zbog neke nove..?
Jesam li te ikad iznevjerila...
Zasto si me morao varati okolo...
Zasto si me ostavio....

Daje li ti ona svu ljubav koju trebas
Moze li uciniti da se osjecas
onako kako sam ja mogla....
ne vjerujem....
Drzi li te uz sebe nocu..
Daje li ti sve ono sto volis..
Reci mi zasto.... zasto ti volis drugu...

Nadam se da si sretan
otkako si napravio budalu od mene,
Nisi me trebao tako lagati
kad ti u ocima vidim da nisi iskren,
da si lagao,
da si me varao....

Sad je vrijeme da znas...
dvaput sam jaca otkad si me pustio da odem,
Ali prije nego kazem zbogom
Reci mi istinu... ne negiraj
Je li ona ta prava... samo se zapitaj

Reci mi zasto..
kako si mogao...
Kako si mogao voljeti drugu....


Does she give you all the love you need ( like I would)
Does she make you feel the way you want
Like I would
Like I could
Is she holding your body close at night
Is she giving you all the things you like
Tell me why you love another



comment... (14) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com