fatalna (ne)privlacnost 4. - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

04.07.2005., ponedjeljak

fatalna (ne)privlacnost 4.

e da...
znam da nestrpljivo cekate razvoj dogadjaja....hihihi....mogu si nacrtati...
ali nis od nicega...
ovako...
dan nakon fatalnog s Dominikom ...spremam se ja,pranje kose, posebno lijepa robica, lakiranje noktica...ma ono..sve da zablistam...
i dodjem u teretanu...vani 30 i nekaj stupnjeva..sparina pred kisu...i cekam ja..
kaj se desi...pozli mi!!!!!!!
pozli mi i moram otici doma...kreten od gazde ne pali klimu..ljudi padaju na koljena od vrucine ali njega to ne hebe...
i tako nisam vidjela Dominika...a ni necu do jeseni jer u teretanu po vrucini ni pod razno...
i to je propalo prije nego je pocelo...
ali... da ne zaboravim... promozgala sam malo o tim cudnim dogadjanjima oko mene... i imam dva rjesenja... karma... ili trener...
nekako imam osjecaj da sirim losu vibru... volim tog jednog lika koji me ubija i jednostavno saljem neke cudne signale drugima...
a , iskreno... mislim da me se i "boje"...

a druga stvar... trener mi se nabacuje... dakle... vjerovatnost da im je napricao svasta da odustanu je vise nego moguca...
tako da mislim da on ima prste u toj mojoj (ne)privlacnosti...
sto se mene tice... teretana je do jeseni na cekanju....
sad idem na role....
valjda ce me netko primjetiti....
Image Hosted by ImageShack.us

comment... (24) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com