fatalna (ne)privlacnost - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

fatalna (ne)privlacnost

A bas me nesto ne ide zadnje vrijeme...
Ljubav...what the fuck is that??
Kako god da okrenem, sto god da pokusam... krene u pogresnom smjeru...
Nedavno ja u teretani... vjezbam... uspuhala se, kad ulazi tip... gleda u mene, ali ono fakat gleda u mene... i tako neki sat vremena... a tip skroz slatki... i vidim ja da moram dati neki znak inace tko zna hocu li ga vise uopce vidjeti... Nabacim smajl.. onako da skuzi... i pocne spika...
ok... to smo rijesili... jos samo da mu nekako uvalim broj moba i sve pet...
Vidim ja da prica s trenerom... a trener i ja si dobri.. pa odlucim igrati na tu loptu...
Cuj... slobodno mu das moj broj ak pita ...cujem sebe kako govorim...
Na moje iznenadjenje, vec je pitao... samo mu trener nije htio dati dok mu ja ne dozvolim...
A meni drago... cvatem... topim se... sa spuzvom su me morali pokupiti... super... sve ide kao podmazano...
I javi se meni Damir.. sve onako fino , kulturno.. lezerno.. kao super sam mu, iznenadio se da mi se svidja... kao...j a sam mrak koka.. bla bla...
Krene foliranje.. poruka brdo... dugi nocni razgovori.. komplimenti... i onda odjednom sve nekud skrene..
Vidimo se u teretani, pricamo, snima me... trebamo se naci on se razboli, radi do kasno ,nece stici, javit ce se sutra jer....
Mjesec dana je proslo... zivi nekoliko ulica dalje od mene... nasli se jos nismo, a navodno mu se svidjam opako....
Tko je tu lud...???Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


comment... (2) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com