crna magija... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

crna magija...

Dakle ovako...
Ne znam koliko se vas ikad susrelo sa crnom magijom i koliko vjerujete u to...
Ja vjerujem , no iskreno se nadam da se nikad necu susresti s tim...
Jucer me nazove frendica koja vec dugo vremena ima groznih problema u obitelji.. ona je jako bolesna, mama takodjer... brat je prije dva mjeseca poceo gubiti kontakt sa stvarnoscu.. u roku mjesec dana je napravio dvije saobracajne nesrece i jedva ostao ziv... nesrece im se redaju jedna za drugom i to je vec preslo granice normalnosti... stoga su odlucili potraziti pomoc...
Ona inace potice iz vrlo staromodne obitelji i kad samo pomislim da je njezin otac odlucio prihvatiti pomoc od zene koja skida uroke, jasno mi je koliko je situacija ozbiljna...
Moja A. vec godinama boluje... odlazila je na energetske tretmane i tamo joj je receno da ima otvoreno neko polje koje privlaci lose na sebe...
I tako, uz pomoc preporuka, javili su se jednoj gospodji... ta gospodja „djeluje“ na temelju vjere, Isusa, crkve... i tako otkriva uroke.......Image Hosted by ImageShack.us


Djed moje A. bio je grozan covjek... zvali su ga Hitlerov brat... i on je navodno krivac za prokletstvo njihove obitelji...
brat je najvise pogodjen jer je nasljednik loze koju duse , mrtve duse , zele unistiti....
E sad dolazimo do glavnog....
Gospodja radi ciscenje „toga“ i radi im zastitu u obliku nekih talismana, privjesaka i ostalog u sto se ne razumijem..... ali ovo je najstrasniji dio...
U tom procesu ciscenja u kuci se desavaju jezive stvari.... lupaju ormari, cuju se koraci po tavanu, njena mama lezi popodne, odmara sama u kuci, a vidi da netko sjedne u fotelju, lista novine.... ne moze ustati, ne moze vikati.. nesto ju drzi.... i tako niz stvari....Image Hosted by ImageShack.us

A. mi prica , a ja siroce drzim slusalicu preslaba da joj kazem da suti,....... Kaze ona da taj proces moraju proci... da se duse trude isprepadati ih , da su se uskomesale jer se na njihovom tjeranju radi sad
I poklopim ja slusalicu u soku... pozelenila sam... od straha, od svega sto sam cula... znam djevojku godinama i znam da ne prica lazi.... totalno me izbezumila....
Cijeli dan mi ta prica u glavi... blizi se noc , a ja sva u strahu...
I.. sto mi se desi....
Lezim u sobi i sjetim se da bih mogla pristaviti caj... zamolit cu mamu da mi pripazi dok se skuha.... dodjem u boravak, mame nema, otisla je vec leci.... vratim se u sobu... gledam TV.. i nakon nekog vremena, krenem u kupaonicu..... pogledam prema boravku.... SVJETLO GORI..... ajme meni... umrla sam od straha.... zaista se ne sjecam jesam li ga ja upalila... no.... vratila sam se u krevet, uzela krunicu... stavila je pored sebe...Image Hosted by ImageShack.us i nisam se pomakla do jutra....
Boze, kako me prestrasila......


Ovaj andjeo ce me cuvati
Image Hosted by ImageShack.us



comment... (0) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com