Beauty Addict

nedjelja, 15.11.2009.

Beauty anketa: Rihanna i njezin najbolji look

Mislim kako je ovo definitivno jedna od onih osoba koju ili mrzite ili volite. E pa, ja ju volim, ne znam što drugo reći. Ne slušam njezinu glazbu pobožno, ali njezin stil mi se jako sviđa, pogotovo frizura i šminkanje.
Frizura - zato jer je slična mojoj (slika 1.), a šminka - pa, tko god da ju sređuje po tom pitanju - zna svoj posao. :)

Uspjela sam pronaći neke njezine slike gdje se dobro vidi šminka i frizura pa me baš zanima koja je po vama najbolje pogođena kombinacija?

Meni je #1 definitivno favorit. Kombinacija fuksije ruža, tuša i crne kose može biti jedino dobro i ništa drugo. :) Slika #2 je isto odlična, ali #1 ipak nekako pobjeđuje. :D



Rihanna - najbolji look?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
  
pollcode.com free polls


Vesna

15.11.2009. u 10:00 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

| O BLOGU |

Beauty addict je blog koji je nastao iz moje želje da sa drugima podijelim svoj hobi (neki bi možda prije rekli kako je to opsesija) - kozmetiku, šminkanje te sve što ima veze sa time.

Osim tutoriala i uputa za nanošenje make up-a, ovdje ćete pronaći i informacije o nadolazećim kozmetičkim kolekcijama raznih brandova, recenzije raznih dekorativnih, ali i preparativnih proizvoda te još mnogo toga.

Zaista se nadam kako ćete ovdje pronaći korisne savjete, a ukoliko imate nekakvih pitanja, prijedloge ili želja - ne ustručavajte se kontaktirati me!

e-mail:
beauty.addict.blog@gmail.com



Follow paklenocrvena on Twitter

Copyright©2009.Beauty addict

| SALE! SALE! SALE! |


| LINKOVI |


* recenzije proizvoda *

MakeupAlley



* hrvatski beauty blogovi *

Eye wanna be
Hrvatski nokat
Lead a Lush Life

*strani beauty blogovi *

Karen
KarlaSugar
MissChievous
Temptalia

* za kupovinu preporučam *

CheapSmells
Coastal Scents
e.l.f. cosmetics
Fyrinnae
LaurEss
Lumiere Cosmetics
Meow Cosmetics
Nonpareil Boutique
Shop Craze

| ARHIVA |




* VAŽNI POSTOVI *

Kistovi za šminkanje
Mineralna kozmetika
Oblik lica - određivanje
Podton kože - određivanje
Šminkanje - najčešće pogreške
Tuševi za oči

* KOLEKCIJE PROLJEĆE/LJETO 2010. *

Bobbi Brown
Chanel
Clarins
Dior
Givenchy I., Givenchy II.
Guerlain
Lancome
Yves Saint Laurent


Prosinac 2009 (12)
Studeni 2009 (29)
Listopad 2009 (35)



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner