Beauty Addict

subota, 31.10.2009.

Recenzija: Dior 5-Colour Iridescent Eyeshadow 809 Petal Shine



Dior Petal Shine paleta je moj prvi Dior proizvod uopće i ne moram ni govoriti kako sam bila uzbuđena kada sam ju nedavno novu novcatu kupila on line i to za svega 200,00 kn uključujući poštarinu! Kod nas za ove novce možete eventualno kupiti jedno Dior sjenilo, nikako cijelu paletu sjenila.

Samo pakiranje i ambalaža je jedan veliki plus. Paleta osim što dolazi u kutiji uz to se još nalazi i u crnoj baršunastoj vrećici koja je zaista prekrasna, i osim što je prekrasna štiti paletu od primjerice udaraca, ogrebotina i tome sl. Paleta ima 6g, što ispada 1,2g po sjenilu i ako bismo gledali odnos količine i cijene proizvoda - zaista ne ispada dobro. No, s druge strane, sjenila su zaista kvalitetna, ne treba ih se nanositi 5 puta da bi se nešto vidjelo pa opet ispada da se ipak isplati kupiti ovakvu paletu. I mislim kako su ove palete super rješenje za one koji možda ne vole imati puno sjenila ili ne vole imati kojekakva sjenila po torbici što mogu riješiti kupovinom jedne ovakve palete koja zaista ima usklađene boje.

Što se sjenila tiče, imam samo jednu riječ - fantastična su! Zaista sam se iznenadila kada sam ih isprobala jer moram priznati da nikad nisam isprobala sjenila sa ovakvom teksturom. Nevjerojatno su svilenkasta, nježna, a opet dovoljno pigmentirana i postojana. Mislim kako ovim sjenila konkurirati mogu jedino MAC sjenila (barem od onih proizvoda koje sam ja dosad imala prilike isprobati, a isprobala sam ih mnogo) i nakon što sam ih isprobala još sam sigurnija kako se za njih zaista isplati dati novce jer ta sjenila sigurno neće iznevjeriti nikoga.

Osim 5 sjenila, u kutijici se nalaze i dva aplikatora te ogledalce sa unutarnje strane poklopca. I zaista se ne može reći kako nisu mislili na sve. I iako je cijena veliki minus, ostale karakteristike i kvalitete ove palete debelo nadmašuju taj minus te će moja ocjena za ovaj proizvod jednostavno biti - izvrstan!

Ukupna ocjena: 5/5


Dior Petal Shine paleta







Vesna

31.10.2009. u 12:30 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

| O BLOGU |

Beauty addict je blog koji je nastao iz moje želje da sa drugima podijelim svoj hobi (neki bi možda prije rekli kako je to opsesija) - kozmetiku, šminkanje te sve što ima veze sa time.

Osim tutoriala i uputa za nanošenje make up-a, ovdje ćete pronaći i informacije o nadolazećim kozmetičkim kolekcijama raznih brandova, recenzije raznih dekorativnih, ali i preparativnih proizvoda te još mnogo toga.

Zaista se nadam kako ćete ovdje pronaći korisne savjete, a ukoliko imate nekakvih pitanja, prijedloge ili želja - ne ustručavajte se kontaktirati me!

e-mail:
beauty.addict.blog@gmail.com



Follow paklenocrvena on Twitter

Copyright©2009.Beauty addict

| SALE! SALE! SALE! |


| LINKOVI |


* recenzije proizvoda *

MakeupAlley



* hrvatski beauty blogovi *

Eye wanna be
Hrvatski nokat
Lead a Lush Life

*strani beauty blogovi *

Karen
KarlaSugar
MissChievous
Temptalia

* za kupovinu preporučam *

CheapSmells
Coastal Scents
e.l.f. cosmetics
Fyrinnae
LaurEss
Lumiere Cosmetics
Meow Cosmetics
Nonpareil Boutique
Shop Craze

| ARHIVA |




* VAŽNI POSTOVI *

Kistovi za šminkanje
Mineralna kozmetika
Oblik lica - određivanje
Podton kože - određivanje
Šminkanje - najčešće pogreške
Tuševi za oči

* KOLEKCIJE PROLJEĆE/LJETO 2010. *

Bobbi Brown
Chanel
Clarins
Dior
Givenchy I., Givenchy II.
Guerlain
Lancome
Yves Saint Laurent


Prosinac 2009 (12)
Studeni 2009 (29)
Listopad 2009 (35)



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner