< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Moje misli...osjecaji...koje nikom ne mogu reci...a zelim ih izraziti...
mozda to ne znam najbolje,ali trudim se...samo izlazi iz mene:)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Jaaa

Image Hosted by ImageShack.us

Hm...ja sam mala barbika...imam jos blogva ali na ovom zelim ostati anonimna...jer zelim pisati nesto kao svoj dnevnik...gdje cu otvoriti svoju dusu i napisati sve sto me muci...ili zbog cega sam sretna...jednostavno...ja sam cura koja uziva u zivotu...s ponekim trzavicama...koje me slome ali uvijek se uspijem dignuti i krenuti dalje...jer zivot je jedan...treba to iskoristiti:)

Ovu godinu sam odlucila pisati sve pametne stvari koje cujem...ne vazno kome su upucene...

Image Hosted by ImageShack.us


01.01.2008- I.P "ako volis oprosti!"

06.02.2008- G.LJ "postojalo je,ma koliko bilo lose,postojalo je...i ne mozes reci da nije!"

nedjelja, 14.06.2009.

sve sto zelim to si ti...

ljubavi...ne nisi dubre...naveo si me na razmisljanje o proteklom vremenu i rijecima i djelima...
ti nisi poput mene,da na svaki moguci nacin zelim pokazati koliko te volim...rijecima i djelima...da od nicega zelim napraviti nesto...nisi takav...pa zasto si iz pismneih dobijao jedinice...:)
pa jedini ti zbog mene trpis svu moju obitelj koja te upoznaje i davi...
trpis svoje prijatelje i obitelj koja nije bas sretna jer ti je cura bosanka...
jedini ti od tolikih tamo cura cekas da ja dodem i da mene mozes zaljubiti i zagrliti...
trpis moju ljubmoru i moje gluposti...
trpis sve muke oko kasnjenja,testova,mojih bpolova i svega...
samo si ti uz mene kad mi je tesko
samo me ti tjesis i podrzavas u svemu
trudis se razumjeti sve sto prolazim...
oprastas mi kad uporpastim nesto...
samo ti me pratis kuci i smrzavas se zbog mene...da ne idem sama
zbog mene si bio ovdje par dana,iako si morao lagati svojima...
zbog mene izlazis sa mnom...i kad imas uciti..vracas se kasno i ucis dugo
zbog mene izlazis sa svim mojim rodacima
zbog mene pleses:)
samo se ti milijun puta uslikas sa mnom
i zbog mene trpis komentare svojih prijatelja
samo ti kad si bolesatn okreces glavu od mene da se ja slucajno ne bih razboljela
samo ti dolazis po mene gdje god da sam...
samo ti ne spavas pola noci..i onda ustajes da bi mene otpratio do skole...
samo ti cekas godinu dana da dodem da bi bili zajedno...
upozanajes me s prijateljima...
trudis se sakriti da si malo ljubmoran kao kad smo bili s tovojm prijateljicom a prosla je doticna osoba:)
tvoje poruke za rodendan su najljepse...
tvoj zagrljaj kad se vidimo najugodniji...
meni sve ovo znaci puno,vjeruj mi...i bez obzira sto ti mislis da si dubre ja te ne bih ni za koga na svijetu mijenjala...otkad sam s tobom ja sam puno sretnija..uz tebe odrastam na jedan poseban nacin...s tobom je svaki dan ljepsi i svaki dan donosi nesto novo...
zbog tebe se zelim isprobavati nove stavri...sve je tako zanimljivo...
zbog tebe ima nesto sto uvijek mogu s nestrpljenjem i srecom iscekivati...
vjeruj mi ti si veeelika sreca i dobro u mom zivotu...
istina ponekad bih voljela da mi mozes na nacin na koji ja tebi pokazujem da te volim pokazati i ti...voljela bih da mi posaljes neku lijepu poruku u kojoj mi govris koliko ti je stalo ili uradis nesto posebno romanticno..ali nismo svi isti...i ne mogu od nekoga stvortiti ono sto nije...a i ne zelim...ja s tobom imam sve na svijetu..i volim te i najbitnije mi je da me volis kao i ja tebe...i bit cu najsretnija osoba na svijetu



| …KoMeNtIrAj… (0) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.