< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Moje misli...osjecaji...koje nikom ne mogu reci...a zelim ih izraziti...
mozda to ne znam najbolje,ali trudim se...samo izlazi iz mene:)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Jaaa

Image Hosted by ImageShack.us

Hm...ja sam mala barbika...imam jos blogva ali na ovom zelim ostati anonimna...jer zelim pisati nesto kao svoj dnevnik...gdje cu otvoriti svoju dusu i napisati sve sto me muci...ili zbog cega sam sretna...jednostavno...ja sam cura koja uziva u zivotu...s ponekim trzavicama...koje me slome ali uvijek se uspijem dignuti i krenuti dalje...jer zivot je jedan...treba to iskoristiti:)

Ovu godinu sam odlucila pisati sve pametne stvari koje cujem...ne vazno kome su upucene...

Image Hosted by ImageShack.us


01.01.2008- I.P "ako volis oprosti!"

06.02.2008- G.LJ "postojalo je,ma koliko bilo lose,postojalo je...i ne mozes reci da nije!"

srijeda, 23.07.2008.

VOLIM TE

Ljubavi,znam da si sad neraspolozen...a mrzim to....mrzim kad nisi sretan,a jos vise kad si neraspolozen zbog mene...Nisam dugo pisala,jer ne znam sto pisati...pisem samo kad se osjecam lose..a s tobom takvi dani ne postoje...Svaki dan je bolji od onog prethodnog...jer je novi dan s tobom i svaki dan te volim vise nego dan prije...Volim te vise od ikoga na ovom svijetu i trebam te vise od ikoga...tako je tesko biti dalkeo od tebe i slusati kako su drugi sretni uz tebe...ponekad mrzim sve te koji se s tobom smiju i gledaju tvoje oci...aa ja ne mogu...a sve bih dala za to...sve bih mjenjala za to...
Ljubavi,nece me biti nekoliko dana i znam da sumnjas u mene...ali zaista nemam razloga...ni jedan ma kakv god da je nije tebi ni blizu...gdje god da odem,gdje god da se okrenem,sto god da radim uvijek si mi smao ti u glavi...nitko drugi...
Ni jedan nije kao ti,ni jedan nema to sto ti imas...da i dalkeo tisucama kilometara voljet cu te vise od ikoga....
Ponekad sam tuzna i neraspolozena jer se bojim da cu te izgubiti...da cu izgubiti najboljeg decka na svijetu,svoju ljubav i svog andela...ne znam kakv bi mi dan bio bez tebe sad...sve bi bilo drukcije...i nista ne bi imalo smisla...bojim se da ces jednom otici od mene,onako naglo i iznenada...a ja te ne zelim nikad izgubiti...
Cesto se salimo da cemo biti vjecno skupa...aaa ja ne zelim d a je to sala...zelim te imati uvijek uz sebe...

Ljubavi ...volim te zato sto si osoba o kakvoj se samo sanjati moze...
zato sto sam uz tebe svaki dan sve sretnija
zato sto si tako poseban i drag
zato sto se brines o meni
zato sto gdje god da sam mislm o tebi
zato sto sma uz tebe naucila sto znaci vjerovati
zato sto si uz mene i kad sma sretna i kad sma tuzna
zato sto si tako njezan
zato sto me uvijek nasmijavas
zato sto si mi toliko slican
zato sto su mi trenutci s tobom najljepsi trenutci u zivotu
zato sto imamo mnogo toga zajednickog
zato sto ces me uvijek saslusati
zato sto ne zelim nikoga drugog osim tebe
zato sto si ti moja ljubav,moja mali andeo...zbog kojeg bih zaustavila vrijeme i vjecno ostala u tvom zagrljaju...


volim te....svaki dan sve vise!



| …KoMeNtIrAj… (0) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.