.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

O konjima...

Linkovi

Blog mene i moje frendice za Tošu
Blog o samojedima ;)
MiUsKa :)
The world of she XD
She is a funky girl :)
Tammy :)
Bakica od čokse ;) XD
She never cry XD
Miki :)
Roda :)
Just she...
Girls and music :)
MoNy :)

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

O meni:
Ime: Marija
Hobi: Jahanje :)
Obožavam: konje, ljude koji se vole smijati,svoju simpu XD, i ovu pjesmu LoooL
Mrzim: škrtice,lažljivce,ubojice životinja iako nisam vegeterijanac.

Pa ewo. Šta bu sve bilo na blogu:
Prvo sam kanila samo pisati o konjima.
No sinula mi je ideja da pišem i neke pričice. Pa ako oćete biti likovi javite :)
Također ću pisati o pegazusima i jednorozimaa. Predivna nepostojeća bića.
Često ću stavljati slideove pa ako oćete beš neku sliku.
Ewo iskušati ću se u bannerima. Svima sa kojima sam dobra bum napravila, ne animirani ali ipak. hehe
Na konje ofkors.
Eto šta da još kažem. Ako imate prijedloge derite se XD








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout codes



evo isprobala i uspilo mi!
ahaaaaaa
ovio je sada moj jednorog XD
sada kada bih još znala staviti ispod šifru XD

ponedjeljak, 15.10.2007.

A kaj da velim

Hey! ISSE Ljudi kada sam ja to vidila
Nakupilo se 50 kommova na prvi postek. Hehe
Puno vam hvala. Ewo ako se slažete da vas stavim sve u linkiće ;)
Javite u kommovima XD Hehe
Ewo ako imate prijedlog postajte komm ili nešta slično sada bum u box stavila nešto o sebi i tako.
I ewo. Slijedi mali slajdići.
Od mene za vas XD.
I poslije bum vam stavila neke zanimljive stranice sa konjima i konjičkom sportu.
Pa nadam se da bu te uživali
Ili bar potrošili vrijeme
XD

PUFFAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Ko oće slike neka javi i ja mu ih dam ;).

Pa ljudi još mala obavjest. Pgledajte boxeve :)


- 16:44 - Comment To Me... (50) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.