bdsm_blog

utorak, 22.08.2006.

Pozdrav... kraj...

Došlo je do zasićenja i naprosto više nemam nimalo volje da dalje vodim blog. Uostalom, izgleda da svi sve znaju jer nitko ništa ne pita, ne komentira, ne sudjeluje… niti putem komentara na blogu, niti putem maila a znate da ja volim dvostranu komunikaciju a ne puko pisanje i zapisivanje vlastitih misli na ovaj virtualni papir. Ovaj put odlazim bez nekih dugačkih poruka i filozofiranja. Tako je kako je. Možda me već sutra (doduše znam da neće :) ) ponovo uhvati volja za pisanjem a lako moguće da više nikad niti ne dođem na ovaj blog. Kako sada stvari stoje ova zadnja solucija je mnogo bliže realnom stanju stvari.
Eto… neki dan sam se uhvatio kako pišem post o oženjenim nazovi masterima… i nakon 7, 8 rečenica buljim ja u ekran i velim sam sebi pa WTF (What the fuck) zakaj…? Čemu…? Naprosto mi se neda. Sasvim dovoljno sam pisao o svim mogućim aspektima bdsm odnosa i kako bi on po mom doživljaju, viđenju i iskustvu, trebao izgledati… a to svakako nije i ne može biti odnos u kojem obje strane nisu totalno i isključivo posvećene jedna drugoj… no onda zaključih da mi se naprosto neda ponovo pisati ogromni post… Uvijek će biti raznih negativnosti u bdsm-u… uvijek će biti mlađahnih curica koje padaju na starije likove koji im valjaju šprehe i bureke o nekom 24/7, o robovanju o služenju, o poslušnosti i sl. u konkretnom primjeru floskule za mazanje očiju. Dali ću ja takve stvari svojim napisima spriječiti? Naravno da neću. Nekad sam imao iluzija da ovim blogom mogu nekaj pokrenuti… promijeniti… od poimanja bdsm-a kod ljudi koji nisu u svemu tome i ne znaju kaj bdsm sve inkorporira… pa do pogleda na vlastitu sexualnost i razne želje i potrebe koje imaju neiskusne osobe željne bdsm-a… pa do sprečavanja raznih loših iskustava koje idu od susreta sa sadističkim psihopatima koji će čisto fizički nekom nauditi… pa sve do mnogo suptilnijeg ali i goreg iskorištavanja i upropaštavanja koje se događa na duže staze i koje ostavlja trajnije posljedice.
No na kraju balade zaključih da mi se naprosto više neda :). Nemam volje niti snage niti želje a i mislim da sam sasvim dovoljno napisao o bdsm-u. Od njegovih najviših i najsvjetlijih vrhunaca… pa do raznog blata, kala i glibova kojih u bdsm-u nažalost ima i to mnogo.

No opet pišem dugačak oproštajni post, a na samom početku sam rekao da to neće biti tako.

Uživajte ljudi… i nikad ne zaboravite da svatko tko daje exkluzivu ima istu pravo i zahtijevati… Svatko tko je do kraja posvećen istu takvu posvećenost mora i dobiti za uzvrat. Bdsm može biti nešto najdivnije što vam se ikad dogodilo… ali nekima je to i najgore iskustvo. Nekad je to vidljivo u roku keks… nekad tek nakon nekoliko godina shvatite s kime ste imali posla… No to i onako svatko sam za sebe mora shvatiti i naučiti, a iskreno se nadam da su moji napisi barem nekome pomogli.

I par brzopoteznih savjeta za kraj :)
24/7 MORA biti 1 na 1. Nikakve vanilla ženice, ljubavnice, cure i sl. tu naprosto nemaju kaj tražiti. A ako ih ima e to onda nije i ne može biti bdsm odnos. To je povremena bdsm ševa i/ili igranje bdsm-a i nikad ne dozvolite da vas bilo tko uvjeri u išta suprotno jer laže i želi vas iskoristiti za svoje ciljeve. Trud uvijek mora biti obostran… isto kako i zadovoljstvo mora biti obostrano… ako niste asexualci onda nikako ne pristajte na neko odricanje od sexa-pogotovo ne na duže vrijeme… a ako do toga i dođe-dobro se zapitajte i dali se druga strana odriče sexa? Na masu mjesta sam to napisao ali vrijedi ponoviti… subice/robinje… Doma koji vam ne pruži barem duplo više svršavanja nego vi njemu automatski pedalirajte… Ne padajte na fore o nekom dokazivanju bilo čega na način da se odreknete svršavanja…
Seks je zdrav i za um i za tijelo i ne dozvolite da vam ga itko uskraćuje. Doduše to ne znači da se veza temelji samo na sexu. To nikako… ali sex je bitna stvar u svakoj vezi pa tako i u bdsm-odnosu.
Ovo pišem potaknut jednom pričom o mladoj djevojci kojoj je njen oženjeni nazovi master zabranio svršavanje 6 mjeseci… Mislim strašno. Katastrofa.
Mislite li da je za 20 i kusur godišnjakinu i psihički a bome i fizički zdravo da se na toliko dugačak rok odriče sexa? I da svoje najbolje godine trati sa nekim likom koji na njoj liječi vlastite frustracije… što se vidi i iz te naredbe a i iz još nekih detalja koje znam ali o kojima mi se neda pisati jer bi zahtjevali daljnji komentar za kojeg nemam volje. Nađite si partnere kojima će te biti prva i jedina… koji će s vama provoditi vrijeme… koji će vam biti i Dom, i dečko i partner i prijatelj. Ne pristajte na ništa manje od toga… niti se upuštajte u bilo kaj sa osobom za koju znate da vam sve to ne može pružiti… ili nek to bude od početka samo bdsm seks bez ikakvih dubljih konotacija.
A poruka oženjenima… budite fer. Ili se rastanite i stvarno budite Gospodari i živite sa svojom robinjom ili se pomirite s time da NISTE i NE MOŽETE biti Masteri s velikim M. A onda tako i djelujte… Mislim kako vas nije sram, prvenstveno pred vlastitim subicama/robinjama, a onda i pred samima sobom izigravati nekaj što niste… i tu bi psihijatrija imala puno posla. Nije vas sram nekoj curici izigravati Gospodara a onda se stisnuti uz svoju zakonitu vaniliju koja nema pojima čime se vi bavite u slobodno vrijeme a i nikad neće doznati jer bi tad veeeliki i strašni Gospodar najebao od svoje ženice.

No dobro… to je jedna od negativnosti o kojoj nisam pisao koliko o ostalima pa sad hvatam prigodu. Daj Bože da su svi u bdsm-u iskreni i prema samima sebi ali prema svim ostalim akterima priče. Uvijek sam bio za iskrenost i reciprocitet… zato me navedena pojava toliko i smeta.

Ovime završavam post a i svoj angažman na blogu.
Pozdrav svima i nikad ne smetnite s uma SSC.

P.S. Stvarno bi volio da neki oženjeni master ili pak subica/robinja u toj situaciji ostavi svoje viđenje u vidu komentara ili maila. Poradi toga ću još ponekad navratiti ovdje.
Pozdrav svima.

- 00:56 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))