bdsm_blog

utorak, 11.07.2006.

Basic bdsm training... blokada i kritika

E da, i meni se to zna dogoditi. Sjednem pred lap i masu ideja mi se roji glavom a kad ih pokušavam uobličiti u rečenice nije to to. Nekako vjerujem da smo ekipu naviknuli na stanovitu kvalitetu napisa i onda mi je nekako "ispod časti" napisati text koji ne zadovoljava samozadane standarde-no bez brige, još svašta imam reći na zadanu temu i stvarno želim poraditi na dobrobiti bdsm zajednice kao takve jer svima nama može samo ići u prilog edukacija, razgovor o stvarima od zajedničkog nam interesa. Svojevrsno "učenje bdsm-a"… jer kao i sve na ovome svijetu talent je možda samo 20%… ostao je teoretsko i praktično učenje, napredovanje i rast.
I sad će opet ispasti da kukam ali da… baš mi je blesava vaša šutnja…

Ima Domova koji su duže od mene u ovome, koji imaju veće i teoretsko i praktično znanje i mogli bi napisati odličan post samo kad bi im se dalo… a da malo provociram ;) "mogli bi napisati odličan post samo kad bi ih bilo briga" :p
Postoje subice koje koje su imale maltene pa savršene Domove (koliko bilo tko može biti savršen) isto kao i one za koje bi bilo bolje da su pod ključem… i one bi mogle napisati koji odličan post… samo kad bi im se dalo… ili da provociram ;) :p

Nekad mi je stvarno fantastično kako ljudi mogu biti indiferentni… kako im se neda odvojiti 15-20 minuta da napišu neki text koji bi mogao svima nama skupa biti u korist.
Bez obzira kako vama izgledalo ovo kaj sam napisao ja se ne ljutim niti ne durim jer sam se pomirio s time da su barem 90% ljudi koji vole bdsm virtualni voajeri koji nikad nigdje i ništa javno neće napisati… no izgleda da sam jako naivno vjerovao kako će ovo serijom napisa stvari malo pokrenuti… da će stizati komentari… da će se ljudi željeti aktivno uključiti u sve to… Izgleda da niš od toga…
Svi smo mi različiti naravno i meni kao osobi koja voli komunicirati na sve načine naprosto je teško shvatljivo da ljudi samo čitaju, i čitaju i ne osjete želju da se na bilo koji način aktiviraju… a mogu dati, mogu pomoči, mogu uputiti… mogu napraviti nešto korisno za sve nas.

No dobro, možda je i to razlog moje momentalne blokade… no to nikako ne znači da neću dovršiti i započeto. Objasnit ću što znam, izložiti što imam, pridonijeti koliko mogu… jer svima bi nam moralo biti u interesu da bude više kvalitetnih Domova i subica koje znaju što i kako. Više osoba koje stvarno znaju i mogu i žele… da predatori i muljatori budu prepoznati… da negativnih iskustava bude što manje… ma znate uostalom i sami za kaj se zalažem. No nekad se stvarno osjećam kao da jurišam na vjetrenjače.
Stoga trebam i želim vašu pomoć. Vaše aktivno sudjelovanje… i dominantnih i submisivnih…
Uključite se malo… kaj je tak teško napisati komentar? Takav napor predstavlja poslati mail? Dajte malo poradite na općem bdsm dobru :)
Ajmo. Živo, živo :)
Da sam do preksutra ovdje našao barem 5 komentara i da sam dobio barem 3 maila…
Inače slijedi kazna ;) :)
I nemoj misliti da će netko drugi to mjesto tebe odraditi… Ti to trebaš napraviti. Da, baš ti koji sad čitaš ove moje litanije i misliš si kak je to sve divno i krasno ali "tak mi se nada"… ili "ma bude netko drugi".
Ne bude nitko drugi. Shvati to.
Dosta letargije. Ili te možda stvarno zabole za sve ostale… glavno da je tebi dobro?

Da sutra otvorim mail i nađem nakaj drugačije od dosadašnjih mailova koji su se sastojali od 2 rečenice... kudite, kritizirajte, pišite, iznosite iskustva… uključite se.
Pitajte… stvarno mi je fascinantno da nitko ništa ne pita… izgleda da svi sve znaju, kuže i razumiju… da svi imaju savršene Domove… a i jučer sam nažalost ponovo doznao da svi baš i nemaju savršene Domove ili pak "kandidate za Doma"…
Zapamtite da nema glupog pitanja… i da se treba raspitivati, i kladim se da se velika većina pizdarija mogla izbjeći samo da su ljudi malo više zapitkivali…
Colombini se znaju javiti ljudi koji tvrde da mi tu "nemamo poima"… i još svakojake stvari su joj razne osobe znale pisati… stvari koje ne želim iznijeti u javnost, jer nešto od toga su pisale i subice raznih "Domova" ali takve stvari držim za sebe jer ne želim da netko nešto pročita pa da neka cura bude kažnjena zato kaj je slala mailove… No apelirao bi na takve osobe da mi se jave… da vidimo kakva su to razmimoilaženja, kako mi to nemamo poima… Želim čuti drugu stranu… želim čuti Domove koji se s navedenim ne slažu… želim čuti subice koje imaju takve Domove… poželjno je javno u vidu komentara, a ako nemože tako onda na mail i naravno da sve kaj pročitam ne ide nikud dalje-osim ako netko baš decidirano kaže da želi da mu se mail objavi… isto kako mi ni colombina nije rekla tko joj je šta napisao već samo što je pisano… Diskrecija na prvom mjestu.
A sad mrdni guzicom i napiši nešto… svoje iskustvo, svoje viđenje, svoja pitanja i nedoumice… svoje kritike i drugačije stavove.
Ako sad ugasiš komp i ne napraviš baš ništa znaj da nisi pridonio... da si možda i nekoga kojem bi tvoje viđenje, iskustvo dobro došlo zajebao... a možda si zajebao i samog sebe jer ne pitaš. Jer ne tražiš drugo mišljenje i viđenje oko nekih stvari.
Komunikacija ljudi... svaka komunikacija je dobra i poželjna.
Sutnja je ponekad zlato... u konkretnom slučaju je blato.

- 19:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))