bdsm_blog

petak, 30.06.2006.

Zanimljivo štivo koje me je potaknulo na akciju

... naime, kak to često puta i biva, javljaju mi se Domovi, a subice izgleda da sve znaju i kuže :). Daj Bože da je tako… I jedan kolega ;) :) i poznanik mi je poslao ovu poruku, koja me potakla da u budućnosti dam nekoliko savjeta i za Domove koji tek počinju… da ne duljim, poruka je:

"....nego, jako mi se sviđaju tvoji angažmani oko postova u stilu "ljut sam i ogorčen i tužan..."
iako nikad dovoljno upozoravanja subicama da se čuvaju, čini mi se da je problem više u domovima (malo d)...ipak oni trebaju kontrolirati situaciju, pa bi trebalo poraditi i na njihovoj edukaciji... iako ti to neće donesti toliko pozitivnih bodova kod subica kao tvoje neumorno savjetovanje njih samih, moglo bi im biti i više od koristi... domovi kreiraju iskustva novim subicama, a s obzirom da i sam znaš da iskusnih Domova kod nas nema mnogo, velika je vjerojatnost da će subica početnica naletiti na krivog, doživjeti loše iskustvo i tako se možda i zauvijek kloniti bdsm-a... šteta za sve... često upozoravaš subice da se klone bolesnika domova, ali se ne slažem s tobom da samo bolesni i kompleksirani domovi čine štetu... ima i toga, ali vjerujem da i same subice znaju prepoznati takve pacijente na vrijeme... problem je i što sasvim normalni i psihički stabilni domovi subicama čine kontrauslugu, ne zato što su pacijenti ili zli, već jednostavno zato što nemaju iskustva... večinu lošeg u svijetu ne rade "zli" ljudi kao u plitkim američkim filmovima, već ljudi koji jednostavno ne znaju bolje... takvog će subica mnogo teže prepoznati jer djeluje normalan, a opet može napraviti štetu...
problem je kompleksan, ali po meni ponajveću štetu rade one lijepe bdsm priče... pa čak i one koje ti pišeš :)
....ma svima su nam drage i uzbudljive za čitati, ali u njima uvijek sve teče lijepo i glatko... objektivno rijetko se kome da čitati teoriju, pa večina svoj dojam o bdsm-u stječe kroz priče... a tamo šamar pade u dobrom trenutku i subica ga dobro primi, pa se čak i napali... no što ako u stvarnom sessionu taj isti šamar izazove paniku subici ili jednostavno ne legne dobro... to priče ne pričaju, pa često ni Domovi ni subice ne znaju regirati i postaviti se u toj situaciji kada nešto pođe krivo... neiskusne subice počinju razmišljati da li su zaista subice, a domovi nastoje ostati u kontekstu i teško priznaju i sebi, a kamoli njoj da taj šamar u tom trenutku nije bio na mjestu...

u svakom slučaju postovi za Domove i domove bi mnogo pomogli razvoju bdsm-a u hrvata... a i tako češ najviše pomoći subicama"

Eto, pravo čovjek zbori. Neiskustvo potencijalno može biti jednako opasno kao i stvari o kojima sam naširoko i nadebelo pisao, a kad smo već bdsm blog zašto nebi malo educirali i Domove? Da, jako dobro znam ;) :)) da su Domovi često puta umišljeni i vjeruju kako sve znaju i sve kuže i kaj njima treba neka edukacija ali sjetite se sebe kao Doma početnika :) i kako je to izgledalo hehe :))
Ja sam definitivno bio pre blag… no neki su bome i pre žestoki naprosto poradi svojeg neiskustva, i/ili krivog poimanja nekih stvari.
I pozivam sve Domove koji će ovo čitati da se slobodno jave, i to u vidu komentara koji su svima na uvid. Nek iznesu svoje primjedbe, kritike, ili savjete, viđenja… mislim da nema onog tko baš sve zna i tko ništa novo ne bi mogao naučiti pa makar bio ne znam koliko iskusan i dobro potkovan i u teoriji i u praksi.
Eto… za danas toliko. Sad odoh u neko vikend bančenje :))
Ostajte mi pozdravljeni.

- 21:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))