bdsm_blog

subota, 20.05.2006.

bdsm & priroda...

Mislio sam nastaviti sa teškim temama glede toga kaj mi se ne sviđa u bdsm-u, ali danas nisam za to raspoložen… Inače, nakon ne baš dugog traženja (mrzim nahodavanje po dućanima) okupih si sunčane, i sad… sad si mislim za koji K sam pljunuo toko para… nit su mi nove sunčane bile nekaj neophodno nužne… a i mislim da mi se jedne druge, između kojih sam se dvoumio, više sviđaju ali jebi ga… te su onak folerske-moderne :) sa velikim staklima… a druge, te koje uzeh, su više klasične… i sad sam u nedoumici dali da ih zamijenim hehe :)… Već imam jedne tak, kao neki klasični, bezvremenski hehe model :)) no pustimo se naočala… No da ga jebeš u pon. idem još jendom pogledati, možda i zamijeniti :))

Jedna od većih i za sad neostvarenih želja mi je bdsm seansa u prirodi… Perverzni piknik :) možemo to slobodno nazvati. I inače sam veliki ljubitelj prirode i životinja… o onda je najbolja kombinacija dovesti kuju ;) u prirodu. No kako ja sve svoje fantazije i realiziram-znam da ću i ovu…
Doduše znalo se dogoditi da pod zvijezdama radim sve i svašta ali to je uvijek bilo nekako igrom slučaja… ili kao popratna radnja :) odlasku na neku vikendicu, roštilj ili izlet s malo više ljudi… pa bi se odvojili na sat, dva… no to nije ono kaj imam planu.

Zavuči se u neku šumetinu na par dana… ili bar preko noći. Upaliti vatricu… i zavezati subicu za neko drvo… Uh… čim na takvu shemu pomislim već mi se, znate i sami koja radnja krene događati u području međunožja :)…
Gag u ustima… nađem pogodnu granu i zavežem ju… ruke iznad glave i da s prstima jedva dodiruje zemlju… ona kreče šiba… koju bi sama prije toga morala naći i pripremiti… a ako nebih bio zadovoljan sa njenim izborom… slomio bi joj šibu na guzi i morala bi po novu… To i inače znam raditi… imam jedan vrlo zanimljiv grmu u vrtu i nekad znam poslati subicu da izabere… ako mi se ne sviđa kaj dofura… pa znate već kaj se dogodi… Jedna je i 4 puta morala ici po šibu ;) :)… no nije se baš nekaj bunila…


Mlačna noć; u selu lavež; kasan
Ćuk il netopir;
Ljubav cvijeća – miris jak i strasan
Slavi tajni pir.

Sitni cvrčak sjetno cvrči, jasan
Kao srebren vir;
Teške oči sklapaju se na san,
S neba rosi mir.

S mrkog tornja bat
Broji pospan sat,
Blaga svjetlost sipi sa visina;

Kroz samoću huk,
Sve je tiši huk:
Željeznicu guta već daljina

Ljepa pjesma.

No nisam mislio na neku seansu u selu :)))… već mi je pao na pamet famozni Ćuk :)) jer sam htio malo pobliže dočarati kako si ja zamišljam to veće u šumi… glede atmosfere koja bi nas okruživala…
Ćuk, ili ti ga sova… poneki šušanj, slomljena grančica… vjetar u krošnjama i mjesečina… Tišina… pucketanje vatre i naši uzdasi… Maknuo bi joj ball gag i rekao "slobodno budi glasna kujo… želim da te se čuje… ovu tišinu pa proparaju tvoji krikovi i uzdasi…"

Vrlo zanimljivo… i zamislite onda naiđu neki planinari i nađu dobro ispankanu subicu zavezanu za drvo, ja s bićem u ruci sjedim kraj vatrice i roštiljam krilca il bijelo meso… :)
Većer. Ne, neznamo put do planinarskog doma Luda gljiva… uostalom, kaj vam mi ličimo na planinare ;) … na vudrene te perverzne penjače već da :)

Noć je doba grabežljivaca, noć u sebi ima neku skrivenu i mistiku i simboliku… ona nas čini oštrijima i skoncentriranijima… budi našu animalnu stranu…
Mrak, duboka tišina koju ponekad razbiju razni šumovi, zvukovi… atmosfera šume noću… prejebeno. Ko stvoreno za seansu…


- 19:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))