bdsm_blog

utorak, 09.05.2006.

Hehe :-)

A jesam li napomenuo i da ima smisla za humor :)…
I zar stvarno mislite da će pisati više od mene… pa, osobno ne bi imaš baš ništa protiv ali od kad nanovo pokrenuh blog mnogo manje će me biti na raznim drugim mjestima i kad me uhvati želja za pisanjem, a uhvati me...
Ovo sam od početka zamislio kao blog svih koji žele sudjelovati… a kad znam da je netko tak… ma ne ću te više hvaliti… onda postane i suurednik. Stoga nikad nisam niti svojatao ovaj blog kao samo svoj. Da nije bilo Leptirice i svih onih znanih i neznanih junaka :) ne bi ovo bilo niti izbliza tako kvalitetno… a sad smo se dosta naodmarali i krećemo u nove pobjede… ali prvo da odrijemam iza posla i ručka :)

A kako samnom izaći na kraj… čula si onu uzrečicu: "Ako ih ne možeš pobijediti pridruži im se" :)…
Ma samnom je lako, bar nekad hehe :)… kaj ste zaboravili da sam ja Dom-micek i Master-darling… doduše ;)… a uostalom čitate me pa znate kakav sam.

- 17:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))