-WeLcOmE tO ThE JuNgLE-

07.08.2006., ponedjeljak

ah kaj ce mi naslov :D

olaaaa ljudeki...pa di ste mi...evo ja se u subotu vratio s mora...i billo je ok...malo dosadnmo....falila mi je moja ekipica...ali ok...ovako bio sam u STARIGRADU-PAKLENICA...to vam je pokraj zasra.....vrijeme je bilo pa tak tak...prvih 3 dana dobro a zadnjim malo hladnije ali dalo se kupat :)...... i bilo mi je dobro to kaj sam mogo skakat.......ali inace je bilo dosadno....a to mjesto je dosta malo i nis se nemoze vidjet...nemas bas nes....i da sljedece godine moramo ici sami...nejdem vise sa starcima...nema sasnse...da mi svako malo nes seru...heh kak da ne.....i ako cemo ici nas cetvero...pepa,luka anton i ja...bit ce zakon......luka je reko da ce moc...pepa isto,mene su straci pusitli i jos samo anton...ma mora ici...aj ljudeki gibam ja....aj pozz
- 14:45 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


glasajte

glasajte koja vam je grupa najbolja:


Free Site Counter
Free Site Counter


a eto ovdje cete moci citati o meni i o mojim razmisljanjima




www.bikedivision.tk




dinamo......!!!!!!!!!

moj msn:
master_of_disaster_zg@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
metallica 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
jos malo metallice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
iron maiden 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
linkin park je zakon!