-WeLcOmE tO ThE JuNgLE-

12.07.2006., srijeda

NEMA!!

BOK BOK....evo malo je ovo cudno da pisem 2 posta u jednom tjednu.....heheh..na ovaj post me je natjerala jedna petra...petrica grrr....sad tu zbog tebe se ja mucim sta da napisem :))....i tak bas nema nis posbno sta mi se dogada...samo to da me ubija poso...12 sati na dan je dosta....ali poso nije toliko naporan,vise ne dosada,i psmtr nemogu vise sjediti normalno na stolici koliko sjedim...iss
I tak....upravo sam gledao neki film na kompu....to mi je frendica dala link...a u filmu se govori kako ljudi nikada nisu bili na mjesecu,da je sve to izmisljotina....ali fakat u tom filmu ima cvrstih dokaza....prezakon je ja cu vam tu ostaviti link pa si pogledajte ako cete imat vremena

http://video.google.com/videoplay?docid=4135126565081757736&q=man+moon
- 00:02 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


glasajte

glasajte koja vam je grupa najbolja:


Free Site Counter
Free Site Counter


a eto ovdje cete moci citati o meni i o mojim razmisljanjima




www.bikedivision.tk




dinamo......!!!!!!!!!

moj msn:
master_of_disaster_zg@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
metallica 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
jos malo metallice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
iron maiden 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
linkin park je zakon!