----DINAMO ZAGREB----

srijeda, 08.02.2006.

DINAMO ZAGREB

KAO STO SVI ZNATE BLIZI SE GOSTOVANJE U SPLITU,,,,JA VJEROVATNO NE IDEM JER SAM BOLESTAN,,,NE BIH HTJEO PROPUSTITI TEKMU,,PA CU POKUSATI STO PRIJE OZDRAVITI,,,,TOLIKO OD MENE ZA DANAS,,,,POZDRAV SVIM BOYSIMA!!!!!!!
TI SI NASA LJUBAV MI SMO TWOJA SNAGA!::::DINAMO ZAGREB::____------

Image Hosted by ImageShack.us

08.02.2006. u 21:07 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

MENI














SLJEDECA UTAKMICA
Image Hosted by ImageShack.usV.SImage Hosted by ImageShack.us
23.kolo prve HNL 18.3.2006
DINAMO-Kamen ingrad








www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









MENI NAJDRAZI BLOGOVI



Counters
Counters







Svi ljubomorni debili stisnut ce ovo zadnje....















www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


B.B.B.PJESME

O Boze hvala ti,Kaj Purger smo mi,O kako bi vi sretni bili,Da ste Purgeri.
Lijem krv, a suza nema,Ti si boja moja vena,Neka cijeli svijet sad cuje,
To ja volim Dinamo.Ja volim Dinamo, samo Dinamo,zivota mog je sreca sva i ljubav najveca.



Imamo bekove, imamo halfove,imamo forove, sto daju golove!Hocemo golove, hocemo pobjede,hocemo titulu, k'o prosle godine!


Zagrebacka zvona zvone,da pozdrave sampione.sampioni plave boje,prvaci su zemlje svoje!!!


Dinamo, mi volimo i za njega zivimo!bez njega ne bi bili sretni jer on je ponos grada mog!



Nocas bit ce nereda,noćas bit ce ludnica,evo idu huligani,zagrebackih ulica!



Ajmo svi prijatelji moji,ovu pjesmu zapjevajmo,sa sjevera nek se ori,najbolji je Dinamo!



Iz Zagreba nam grupa cijela i krv nam plavo-bijela,Hrvatske smo mi sinovi,odani smo plavoj boji.Uz Dinamo i uz Boga,bit` cemo do groba!



Slusaj sa sjevera kako dolazi,mi cemo ga jednog dana vratiti,sa tribine zauvijek se cuje glas,strpi se još malo doc ce red na nas!



Tko ne voli, joj tko ne voli,Dinamo sa Save.Taj ce otic, joj taj ce otic,razbijene glave!



Splite zasto places,reci mi zar su ti o nama pricali?Nocas bit ce samo mali neredi,Splite zašto places, reci mi.


Naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,naprijed plavi lavovi,vole vas vasi purgeri!Ooo,ooo,ooo...


Bad Blue Boys, Bad Blue Boys, Bog i konjica,neka zivi Dinamo i majka Hrvatska!


Naprijed plavi, pjesma se ori,
bodri vas cijeli stadion,tisuce srca,sad za vas kuca,jer Dinamo je sampion!Ale ale,ale ale,ale ale...


Roden sam na sjeveru,slusajte me svi,volim tebe Dinamo,zivot si mi ti!!!Tuce nas policija,ko sugave pse,al' za tebe Dinamo,preboljet cu sve!!!


Dinamo, Dinamo,znaj da mi te volimo,mi smo uz tebe,mi smo uz tebe,znaj da nema predaje!


Dinamo, moj Dinamo,ja volim tebe jako!!!Dinamo, moj Dinamo,ja volim tebe jako!!!


Vjeruj nema zivota bez Dinama,dao bih milijardu dolara,za jedan sekund Dinamovog sjevera!!!Ooo,ooo...


Ajmo purgeri,dici ruke i pjevati,pjesmom Dinamo bodriti,naikad ne prestati!
Ajmo purgeri,najjaci smo baš najjaci,gdje je Dinamo tu smo mi,zagrebu odani.ooo,ooo.


Vec dugo panduri, uprava nas mrze,samo zato sto volimo Zagreb i Dinamo
.Mi smo Bad Blue Boysi,cuvari zagrebačke časti,Katolicke Crkve i Hrvatske!


Znaj da te volim Dinamo ja,i nek cijeli svijet zna za to
,ja volim samo Dinamo,ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...I opet ce se nase pjesme pjevati,i opet ce se naše baklje paliti,i nek cijeli svijet zna za to,ja volim samo Dinamo,ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...


Ti si ponos mog Zagreba grada,u kojem zakon purgera vlada,
ja bit cu sa tobom,i u nebo kad udem,ja Dinamo volim jer on mi je suden!


Viju se zastave i nasi salovi,Bad Blue Boysi su najbolji,to ce uvijek ostati!


Jaaaaa volim samo Dinamo, ja volim samo Dinamo,jedina prava ljubav mi je on,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo,jedina prava ljubav mi je on!


Dinamo,Dinamo, samo Dinamo,najbolji je on, on je sampion...



Plavi, ajmo sada plavi,ajmo sada svi,ale,ale,ale,ale,ale...



Hajduce znaj,svemu je kraj,odlazi, vise se ne vracaj!


Znaj da te volim Dinamo ja,i neka cijeli svijet zna za to,ja volim samo Dinamo,ja volim Dinamo,
ja volim Dinamo...I nase ce se pjesme opet pjevati,i nase će se baklje opet paliti,i neka cijeli svijet zna za to,ja volim samo Dinamo,ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I neka moja pjesma tebi snage da,Jer samo s tobom sretan bit cu ja,I neka cijeli svijet zna za to,ja volim samo Dinamo,ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...



Isli smo sa tobom,Svaki put daleko,Trazili smo pobjede,Nije vazno kako,Dali ste nam pobjede,Dali ste nam snove,Igraj igraj Dinamo,Purgeri te vole,Igraj igraj Dinamo,
Za pobjede nove,Igraj Igraj Dinamo,Purgeri te vole.



Dinamo Zagreb, Dinamo Zagreb,cinis me sretnim kad tuzno je,
Ti stvarno ne znas kolko te volim,Dinamo Zagreb volim te/ja.



Roden sam na sjeveru,slusajte me svi,volim tebe Dinamo,zivot si mi ti!!!Tuce nas policija,ko sugave pse,al' za tebe Dinamo,preboljet cu sve!!!
Tucemo policiju,ko sugave pse,al' za tebe Dinamo,pobit/prebit cu ih sve!!!Dina-dina-dina-dinamo hej,Dina-dina-dina-dinamo hej.



Samo ti dinamo sampiooooone,zivot dat cu za tebe,Samo ti dinamo sampiooooone,zivot dat cu za tebe,La la la la la la…



Ruže su crvene,Baklje su skrivene,Slatka je muzika,Al nije kao,Volim te dinamooooo,Ooooo ooooo oooo,
Volim te dinamooooo,Ooooo ooooo oooo.


Ajmo svi purgeri mojiiiii,Ovu noc zapjevajmoooo,Sa sjevera nek se oriiii,
Naaajbolji je Dinamo,
Dinamo, Dinamo, Dinamo, Dinamo,Je šampion, šampion, šampion.


GLASNIK SJEVERNE TRIBINE

TKO DOLAZI NA SJEVERNU TRIBINU?
Sjeverna tribina je isključivo navijačka. Na nju se ne dolazi gledati utakmica i komentirati igra, na njoj se navija svih 90 minuta bez obzira na rezultat i igru na terenu. Tko na nju dolazi gledati nogomet - taj je zalutao.

Sjeverna tribina Dinamova je snaga i oslonac!
Sukladno s time cijela tribina svaku utakmicu mora biti navijački aktivna, složna i bez podjela. Svatko tko se nalazi na sjeveru mora biti navijač, od najmlađeg do najstarijeg, od vođe do onoga tko je prvi puta došao na utakmicu, jer tribina to smo mi!


NAVIJANJE
U posljednjih par godina ostvaren je veliki napredak u organizaciji navijanja, koreografijama, marketingu, odlasku na gostovanja. Ali sve to ne znači ništa bez navijanja - osnovne zadaće svakog navijača na tribini. Upravo iz tog razloga svaki čovjek na sjeveru, bez obzira na godine i zasluge, mora navijati. Nemojte se sramiti pjevanja, ne stojite sa strane već svojim grlom i dlanom pomognite da se sa tribine, glasnije no ikada, čuje podrška Dinamu.
Ali kod navijanja treba paziti da se pjesma otpjeva do kraja, da se pogodi melodija i da se ne brza. Zato pjesme pjevajte polako i glasno, a plješćite samo na ritam bubnjeva.
Ako ne znaš pjesmu ne pjevaj ju na silu, slušaj ritam i riječi dok je ne naučiš.

GOSTOVANJA
Odlazak na gostovanja nikada nije bio jednostavniji. Ako na gostovanje ne možeš otići u vlastitom aranžmanu, tu je Udruga navijača Dinama koja za svaku Dinamovu utakmicu van Zagreba organizira prijevoz, a na tebi je samo da protegneš noge do Draškovićeve 23 i uplatiš put.
Za pravog navijača nije važno da li njegov klub igra na domaćem ili gostujućem terenu, on je uvijek tu!


KOREOGRAFIJE
Koreografija nije samo lijepa slika tribine, nego je ona mjerilo organiziranosti i složnosti navijačke skupine. Uspješnost koreografije ovisi o svima nama i zato kada se ona priprema pažljivo slušajte upute za njezino izvođenje, sjednite i nemojte navijati, ne miješajte se u posao navijačima zaduženim za njenu realizaciju.


IZGLED TRIBINE
Kod izrade transparenata, barjaka i zastava imajte na umu da su to glavni elementi prepoznatljivosti tribine koji ponajprije predstavljaju onoga tko ih nosi, bio to pojedinac ili grupa, ali isto tako predstavljaju i navijačku skupinu kojoj pripadamo, klub za koji navijamo i mjesto iz kojeg dolazimo.
Transparenti moraju biti uredno obješeni jedan do drugog, bez ostavljanja praznog prostora, zastave moraju biti podignute, barjaci moraju vijoriti.
Pritom obratite pozornost na njihov izgled i originalnost. Ružne i nekvalitetne transparente, zastave i barjake ne trebate niti pokušavati unijeti jer će isti biti momentalno uklonjeni sa tribine.

NAVIJAČKA OBILJEŽJA
Nije važno da li na sebi nosiš odjeću sa markom ili bez, da li imaš košulju, majicu ili trenirku, bitno je da ono što nosiš ima stila, a taj stil zavisi od pojedinca do pojedinca.
Puno se više može reći o navijačkim obilježjima. Ona moraju biti aktualna, originalna i reprezentativna. Iz tog je razloga nedopustivo da netko tko sebe smatra navijačem nosi one cirkuske šešire i šalove koji se mogu kupiti na svim zagrebačkim tržnicama.

Navijačka i klupska obilježja nikako nemojte kupovati na različitim štandovima, ili kod preprodavača na tržnici.
Zna se gdje se što kupuje.
Navijački artikli skupine, koje proizvode sami navijači (majice, šalovi, kape.) mogu se nabaviti u prostorijama Udruge navijača, a artikli kluba u ovlaštenim prodavaonicama.
Uz to kupovinom navijačkih artikala u Udruzi direktno pomažete njezinom radu, a samim time pridonosite i ljepšem izgledu tribine.


TABLICA


liga za prvaka


1. Dinamo 59
2. Rijeka 45
3. Varteks 34
4. Osijek 34
5. Hajduk 29
6. Kamen Ingrad 29

liga za ostanak
1. Pula 31
2. Zagreb 30
3. Cibalia 27
4. Slaven Belupo 23
5. Inter 22
6. Međimurje 21