lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kolko vas je tu bilo od 02.09. , i naj blogovi

Free Website Counter
Free Website Counter







MySpace images

MySpace images



image hosting file

image hosting file



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace

















MARRY-super blog... obavezno ga posjetite

MECKI

TEA

MECKI & TEA

STELLA- super blog

gajevci



MySpace Layoutssmijeh




nes malo o meni... ko da to nekoga zanima...

Name: matea
Općepoznati nadimak: monkey
Starost: 14 godina
Sta volim: jesti, izlaziti s frendovima,prckati po netu i igrati igrice na kompu ,slusat mjuzu, pisati gluposti na blogu, citati, sms-ati, gnjaviti sve oko sebe , pametovati, baviti se sportom,MSN
Naj sportovi:kosarka(treniram), nogomet (igram,gledam,navijam,pljujem po igracima), skijanje( pokusavam stati na skije), f1(nazalost samo navijam)
Kakva sam.:niska,mrsava,pametna,volim se zezati,druzeljubiva,jedem sve kaj vidim...
Frendovi:marry,vicky,lory,sara,mecki, val.s.,gabi, luce,novacic,igor.....
Mail: cut_girl_77@net.hr
MSN: chocolategirl007@hotmail.com




MySpace Layouts

MySpace Layouts




layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace




MySpace

MySpace



malo rijeci od fora pjesama

RIHANNA - UMBRELLA



Rihanna Umbrella Lyrics

AVRIL - GIRLFRIEND



Avril Lavigne Girlfriend Lyrics


EMINEM - WHEN I AM GONE



When I'm Gone Lyrics


RIHANNA FT. SEAN PAUL- BREAK IT OFF



Break It Off Lyrics

petak, 22.06.2007.

I tome je dosao kraj...


Kao sto vjerojatno vec svi znaju... jucer je bio zadnji dan skole... Naravno svi smo taj dan zeljno iscekivali i odbrojavali si dane do kraja i do praznika, ali meni je ipak taj dan nekako prebrzo dosao..

Jos si ne mogu to zamisliti... vise se nikada necu vratiti u skolu u kojoj sam provela prekrasnih 8 godina,.. Nikada vise nece biti mog razreda,.. a oni su mi bar neki bili kao obitelj.. ali ipak lakse mi je kada se sjetim da ce neki od mojih prijatelja ici sa mnom u srednju skolu... zapravo dosta njih... to me veseli jer ne znam kako bih prezivjela taj dolazak u novi nepoznati razred u kojemu nikoga ne poznam...

No dobro da sad malo opisem nas jucerasnji dan--

Trebali smo imati u skolu 6 skracenih sati po 30 minuta,... i nakon 4. sata b razred je otisao doma a ostala 3 razreda ukljucujuci i nas smo ostali u skoli... Onda je u nas razred lijepo dosla nasa razrednica i samo nam rekla da uzmemo svoje stvari i da idemo za njom.. dovela nas je do vrata od skole i rekla idite van i ne vracajte se vise... mislim doista lijepo i tako su napravili svim razredima...

Nakon 8 godina ona nas tek tako istjera van iz skole.. nismo se uspjeli ni oprostiti sa nikim... I onda smo po onoj nesnosljivoj vrucini krenuli prem anovim dvorima gdje smo odlucili proslaviti to sto smo zavrsili osnovnu skolu... Bilo je tako vruce.. cijelo vrijeme smo se zalijevali s vodom.. i ja sam se usput isla presvuci u kratke hlace.,.. jer u onim dugim ne bi vajda prezivjela...

I tako su u nove dvore isla sva 4 8. razreda... podijelili smo se u dvije grupe... jedna grupa je otisla tamo u novim dvorima u jednu prastaru skolu i tam su pili i nakon 15 minuta svi su se ili napili ili su se oravili da su pijani...

A druga grupa ( u kojoj sam hvala bogu bila i ja) ... mi smo isli na sladoled na pice... ia tak.. zezale smo se... mozda smo se i malo ponasale kao da smo pijane ... lol... ali sta ces,, nama ne treba alkohol da budemo pijane i da se zabavimo...

Tamo u novim dvorima smo bili od 4 do negdi pola 9 a onda smo otisli do srednje skole i tamo smo se do pola 11 zezali i pricali smo...

Sve u svemu nije bilo lose... bar nama koji nismo cijeli dan rigali i nije nam bilo zlo... lol...

I tako uglavnom.. prosao je i taj dan.... sad vise nismo osnovnoskolci...

I ne osjecam se bas puno starije i ozbiljnije...

Stavit cu na blog slike od jucer.. ali prvo moram trazit dopustenje ljudi na njima... lol... da me ne bi ubili...

I na kraju puno hvala marry, mecki i tei.. koje su evo prve komentirale na ovom blogu.. mislim sad zadnji post... nadam se da ce sad biti vise komentara i vise ljudi...

kiss svima do slijedeceg posta...

- 13:59 - Komentari (83) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>