< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jelena-najbolja frendica from kc,koja se voli tuči sa menom i koju obožavamcerekkiss

Carica-lijepa cura iz Osijekawave

Tanna-nice cura iz Murterawave

Dejo-majstore-Frend iz Koprivnicewave

Ana-nice cura iz Visa
wave

Ivana-Koja voli Hajdukwave

Ništa kontra SPLITAwave
Kaka Fanwave
TorcidaSplitwave
Ivanawave
Martawave

Forza Hajdukwave
hajduk živi vječnowave
Mateowave


Image Hosted by ImageShack.us

MLADEN BARTOLOVIĆ

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MENI HVALA NI JEDNOM



Nikad nisi mi rekla
Da mene si se odrekla
Ni kojim znakom
Niti pogledom ni dahom
Da sam nekad ti značio bar tren

Tvoj kad sam bio jedan san
Tad samo snio sne za nas
Danas kad odlaziš nećeš da izustiš riječ

Meni hvala ni jednom
Što sada ćutim, tiho šapćem
Nemo patim bol da skratim

Meni hvala ni jednom
Sanjam prošlost, a sat stao
Uklet usud po meni pao

Meni hvala ni jednom
Kad već ideš već je vreme
Duši mojoj smrtno breme
Meni hvala ni jednom

Meni hvala ni jednom
Ni jedno bravo kad sve sam dao
Što sam te na smrt milovao

Meni hvala ni jednom
Za gorko vreme ako svene
A bez tebe i bez mene

Meni hvala ni jednom
Ni jedna riječ ni koji osmeh
Pohvala jedna, pa ni podstrek
Ja te volim ni jedno

Ruku nisi mi dala
Plašila se da bi pala
Da l' da se smijem, il' da plačem
Ili boli me još jače
Što bi sada marila

Nemam nedoumice
Šapni mi bar, kaži u lice
Danas kad odlaziš
Nećeš da izustiš riječ

PISME

Vinko Coce - Oluja sa sjevera

Uvik kad si tužan
i kad nemaš kamo poći
ti popij nešto
pa dođi do Poljuda

Vidjeti ćeš bilu
silnu oluju
Najveću šta dolazi
sa Sjevera

Više nećeš biti sam
kad čuješ glas
Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...

Di su lipi dani
ta stara vrimena
kad se tresla
Stara Plinara

Sad je novo doba
gromova, oluja
sada grmi
Poljudska ljepotice

(... od silnog Sjevera)

O Hajduče, o Hajduče
dica su tvoja uvik uz tebe!
Prvaci smo navijamo
Za bile uvik pivamo ...

Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...

Vinko Coce - Volim te,Hajduče

Mi u boga virujemo
U Torcidi tu je
Za nas zvone sveta zvona
Zvona svetog Duje

Tu u gradu pod Marjanom
Cili svit nek čuje
Za Hrvatsku i za Hajduk
Bila vojska tu je

Volim te Hajduče
Bili anđele
I u grob će za tebe
Ruke Hajdučke

Volim te Hajduče
Hrvatsku i Split
Torcida sa sjevera
Za te će umrit

Za Hajduka navijamo
On je dio nas
Dok je svita i čovika
Imat će naš glas

Kad Hajduci zaigraju
S Poljuda se čuje
Za Hrvatsku i za Hajduk
Bila vojska tu je...

KADA UMREN UMOTAN U BILO

Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane

U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili

Refren:
Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barkaj na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više

More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi

nedjelja, 02.09.2007.


BLANKA I HAJDUK

BLANKA VLAŠIĆ

Image Hosted by ImageShack.us


Leteća Hrvatica osvojila je prvu hrvatsku medalju
na svjetskim prvenstvima u atletici,
a s preskočenih 2.05 pomela je ostatak ekipe.
Dvadesetogodišnji Stefkin rekord 2.09 opet nije pao, ali zamalo.

Blanka Vlašić je s preskočenih 2.05 pomela konkurenciju u Osaki,
donijela hrvatskoj prvu medalju sa
svjetskih prvenstava u povijesti i postala svjetska prvakinja.

Drugo mjesto podijelile su Ruskinja Ana Čičerova i
Talijanka Antonietta di Martino, koje su preskočile 2.03,
a olimpijska prvakinja, Ruskinja Jelena Slesarenko, bila je četvrta s 2.00.

Blanka je bez većih problema preskakala visine do 2 metra.
Na 1.94 je ispala europska prvakinja Tia Hellebaut,
a na 1.97 i bivša svjetska prvakinja Kajsa Bergqvist.

Do 2.00 je došlo šest najboljih.
Blanka prvi put ruši ljestvicu no u drugom pokušaju
je više nego uvjerljiva i
po 15 put u sezoni skače preko dva metra.

Na 2.03 je ostalo pet natjecateljica,
ali slijedi Blanka show.
U prvom pokušaju impresivno preskače 203 i
izbija na prvo mjesto.
U igri su ostale Savčenko, Čičerova, Slesarenko i Di Martino,
ali sve već s jednim neuspjelim pokušajem.
Značilo je to da bi za zlato trebale preskočiti 205.
Ali iznad te visine danas živi samo jedna - Blanka Vlašić.

Di Martino preskače iz drugog pokušaja,
u trećem joj se pridružuje i Čičerova,
a iz igre ispada uplakana Slesarenko.
Počinje rasplet koji je Hrvatskoj donio neopisivo slavlje i radost.

Prva dva puta nije uspjela,
da bi iz trećeg digla stadion na noge i
osvojila prvu hrvatsku medalju na svjetskim prvenstvima.
I to onu najsjajniju. Počinje borba protiv dvadesetogodišnjeg rekorda
Stefke Kostadinove koja je davne 1987. u Rimu preskočila 2.09.

Ljestvica u Osaki postvljena je centimetar više.
U prvom se pokušaju odrazila predaleko od ljestvice,
u drugom je bila jako blizu,
a neuspjeli treći pokušaj popraćen je pljeskom s tribina,
suzama radosnicama, plseom i
počasnim krugom sa hrvatskom zastavom.

Konačni poredak skoka u vis:

1. Blanka Vlašić (Hrv) 205 cm
2. Ana Čičerova (Rus) 203
2. Antonietta di Martino (Ita) 203
4. Jelena Slesarenko (Rus) 200
5. Jekaterina Savčenko (Rus) 200
6. Ruth Beitia (Špa) 197
7. Marina Ajitova (Kaz) 194
7. Kajsa Bergqvist (Šve) 194
7. Emma Green (Šve) 194
7. Vita Palamar (Ukr) 194
7. Melanie Skotnik (Fra) 194
12. Amy Acuff (SAD) 194
13. Miruna Mataoanu (Rum) 190
14. Tia Hellebaut (Bel) 190
15. Barbora Lalakova (Češ) 190
15. Levern Spencer (Sv. Lucija) 190


HAJDUK

Image Hosted by ImageShack.us


Premda je u tvrdoj, negledljivoj utakmici gubio do 78. minute,
Hajduk se opet izvukao. Spasitelj se ovoga puta zove Mirko Oremuš.
Obje momčadi za Dinamom zaostaju osam bodova.

Slaven Belupo - Hajduk 2:2 (2:1)

Strijelci: 0:1 Rukavina (5), 1:1 Kristić (8), 2:1 Vručina (40), 2:2 Oremuš (78).
U posljednjoj utakmici 7. kola HNL-a
Hajduk je u Koprivnici uspio izvući bod
protiv Slaven Belupa.
Splićani su gubili do 78. minute kada je Krešić
u igru ubacio mladog Mirka Oremuša,
a ovaj mu se u prvoj akciji zahvalio golom za konačnih 2:2.

Obje momčadi sada zaostaju osam bodova za Dinamom,
ali Slaven je, zbog bolje gol-razlike, na 4., a Hajduk na 5. mjestu.

Pobjeda je i jednima u drugima značila uspješan
lov na Dinamo pa se igralo ziheraški,
na sredini, bez puno prilika,
a golovi su padali iz grešaka.

Prvi već u 5. minuti.
Jednu ispucanu loptu Cernat je glavom uputio prema šesnaestercu,
obrana Slavena se nije snašla,
za razliku od Ante Rukavine koji napokon zabija.

Nisu prošle ni tri minute,
a izjednačava krivac za prvi pogodak, Kristić.
Vručina je s lijeve strane ubacio nisku loptu,
prošla je kroz šumu nogu u obrani,
a Kristić ju je s nekoliko metara poslao kraj Tomića.
Kada se već činilo da će to biti i rezultat prvog dijela,
Vručina je iz slobodnjaka šokirao Balićevu zamjenu i klupu Splićana.

Lopta je upućena iskosa s lijeve strane,
nezgodno je odskočila u petercu,
provukla se kroz šumu nogu i
kroz ruke mladog vratara.
Pomoćnik Robert Jarni nije se mogao načuditi,
pa se nekoliko puta prekrižio na klupi.

I čini se da je pomoglo.
Do 78. minute je teško izdvojiti
ijednu dobru priliku,
osim opravdano poništenog gola Bartolovića iz zaleđa.

Krešić tada ubacuje mladog Mirka Oremuša, i pogađa.
Mladić je u prvom dodiru s loptom drsko prošao po lijevoj strani,
ušao pred peterac s igračem na leđima, pucao u bliži kut... i ušlo je.

U zadnjih deset minuta Hajduk je pokušao doći do pobjede,
ali sve je završilo s par poluprilika Rukavine i Hrgovića.

- 23:27 - Komentiraj (65) - Isprintaj - #