bartimej croata

25.04.2010., nedjelja


Abraham danas 7 (5 dio)
Danas je Crkva ušla u fazu čišćenja koje će biti dosad najučinkovitije, jer su došla vremena opisana u poslanici prvog Pape, Petra apostola;
1 Petr 4,17 " Jer, vrijeme je da počme sud s domom Božjim".
A sad ću nešto napisati, kao što imam običaj, tako da nitko ne razumije.
Ovo su vremena apostola Andrije. S njim počinje Evanđelje, ali i završava, ali u duhovnom smislu.
Onaj dobri dio Crkve trpit će klevete i podmetanja radi onih svećenika kojima ime nije zapisano u Knjizi Života. Počelo je suđenje odurnim stvorenjima, pedofilima, izdajicama Boga i Crkve. Sama Crkva nije im se znala suprotstaviti najviše iz razloga opisanim u Pismima sedmerim crkvama- u četvrtoj Crkvi- Pokvarenoj Crkvi u Tijatiri ( Otkr 2,18-29). Ima još razloga zašto Crkva nije toliko efikasna u zaštiti od izdajstva u obliku zločina pedofilije. Izdajstvo je za zdravi dio Crkve uvijek bilo brana da se svećenik ne uzoholi radi obilja darova. Odnosno da ne postane farizej. Ta 'navika' Crkve da ima Judu u svojim redovima, po mom mišljenju otupila je 'refleks' zaštite u toj mjeri da je taj refleks zatajio nažalost i kad su najveći zločini u pitanju.
A da je pedofilija najveći zločin koji zaslužuje doživotni zatvor, pokušao sam dokazati analizom tekstova iz Evanđelja i tu sam analizu bio slobodan uputiti biskupima putem Večernjakove blogosfere- blog Anđelka Kaćunka.
PISMO BISKUPIMA RIMOKATOLIČKE CRKVE
Pokušat ću iznijeti neka svoja zapažanja u svezi afera koje potresaju Crkvu. Nakana mi je osvijetliti grijeh pedofilije kroz analizu nekih tekstova iz Evanđelja.

Mt 18,1-18
TKO JE NAJVEĆI
U onaj se čas približiše učenici Isusu i zapitaše ga: „Tko je najveći u kraljevstvu nebeskom?“ Nato Isus pozva k sebi malo dijete, postavi ga pred njih te reče: „Zaista, kažem vam, ako ponovo ne postanete kao mala djeca, sigurno nećete ući u kraljevstvo nebesko. Dakle: najveći je u kraljevstvu nebeskom onaj koji se ponizi kao ovo malo dijete. Tko primi radi mene jedno malo dijete kao što je ovo, mene prima.“
NAVOĐENJE NA GRIJEH
6) A tko na grijeh navede jednoga od ovih malenih što u me vjeruju, bolje bi mu bilo da mu objese o vrat mlinski kamen što ga okreće magare i da ga utope u dnu mora. Jao svijetu zbog sablazni! Istina, sablazni moraju doći, ali jao onomu po kome sablazan dolazi. Ako te na grijeh navodi tvoja ruka ili noga, odsijeci je i baci od sebe, jer ti je bolje hromu i kljastu ući u život nego da budeš s dvjema rukama ili s dvjema nogama bačen u oganj vječni. Ako te i tvoje oko navodi na grijeh, iskopaj ga i baci od sebe, jer ti je bolje s jednim okom ući u život nego da budeš sa dva oka bačen u pakao ognjeni. Pazite da ne prezrete ni jednoga od ovih malenih, jer anđeli njihovi, kažem vam, na nebesima neprestano gledaju lice Oca moga nebeskoga.
ZALUTALA OVCA
12) Što mislite? Zar neće čovjek koji ima stotinu ovaca, kad mu jedna od njih zaluta, ostaviti devedeset i devet u gori te poći tražiti zalutalu? I uspije li mu da je nađe, zaista, kažem vam, više se raduje zbog nje nego zbog devedeset i devet koje nisu zalutale. Tako neće ni vaš Otac nebeski da se izgubi ni jedan od ovih malenih.“
BRATSKA OPOMENA
15) „Ako ti brat sagriješi, pođi te ga ukori nasamo. Ako te posluša, dobio si svoga brata. Ako te ne posluša, dovedi još jednoga ili dvojicu sa sobom da sve, oslanjajući se na izjave dvojice ili trojice svjedoka, bude vjerodostojno. Ako ni njih ne posluša, saopći to Crkvi! Ako li ni Crkve posluša, smatraj ga poganinom ili carinikom!
Zaista, kažem vam: što god svežete na zemlji, bit će svezano i na nebesima, i što god razriješite na zemlji, bit će razriješeno i na nebesima.“
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sličan tekst donosi i Marko 9, 33-50
Tko je najveći 33) …………………………………….
TKO NIJE PROTIV NAS, TAJ JE ZA NAS
38) Reče mu Ivan: Učitelju, vidjesmo jednoga gdje izgoni zle duhove u tvoje ime, jednoga koji nas ne slijedi, i htjedosmo mu zabraniti, jer nas nije slijedio.“ „Nemojte mu braniti!- odgovori Isus. – Jer nema nikoga tko bi činio čudo u moje ime i onda ubrzo mogao o meni zlo govoriti. Tko nije protiv nas taj je za nas.“
Ljubav prema učenicima
41) „Tko vas napoji čašom vode zato što ste Kristovi, zaista, kažem vam, sigurno mu neće propasti plaća.“
NAVOĐENJE NA GRIJEH
42)„Ako tko navede na grijeh jednog od ovih malenih koji u me vjeruju, bilo bi mu bolje da mu objese o vrat mlinski kamen što ga okreće magare i da ga bace u more. Ako te na grijeh navodi ruka tvoja, odsijeci je! Bolje ti je kljastu ući u život nego s dvjema rukama otići u pakao. Ako te na grijeh navodi noga tvoja, odsijeci je! Bolje ti je hromu ući u život nego da budeš s dvjema nogama bačen u pakao. Ako te i oko tvoje navodi na grijeh, iskopaj ga! Bolje ti je s jednim okom ući u kraljevstvo Božje nego da budeš sa dva oka bačen u pakao, gdje ‘njihov crv ne umire i oganj se ne gasi’. Svatko će, naime, biti vatrom zasoljen. Sol je dobra, ali ako sol postane neslana, čime ćete nju osoliti? Imajte u sebi sol i tako ćete imati mir među sobom.“

Sličnost ova dva teksta iz Mt i Mk sa tekstom Mt 5,27-32 daju naslutiti da se ovi tekstovi mogu odnositi na seksualne grijehe prema djeci. Naime i u Mt 5,27-32 spominje se ruka i oko, ali bez noge. To ću poslije objasniti, sad citat Mt 5, 27-32

PRELJUB
„Čuli ste da je rečeno starima: ‘Ne čini preljuba!’ A ja vam kažem da je svaki koji s požudom pogleda ženu već – u svom srcu – s njom učinio preljub. Ako te tvoje desno oko navodi na grijeh, isčupaj ga i baci od sebe, jer je bolje da ti propadne jedan od udova nego da ti cijelo tijelo bude bačeno u pakao. Ako te tvoja desna ruka navodi na grijeh, odsijeci je i baci od sebe, jer je bolje da ti propadne jedan od udova nego da ti cijelo tijelo ode u pakao.
Također je rečeno: ‘ Tko otpusti svoju ženu, neka joj da otpusni list!’ A ja vam kažem: Svaki onaj koji otpusti svoju ženu – osim zbog bludništva – navodi je na preljub, i koji se oženi takvom otpuštenicom, čini preljub.“

Iza Markovog teksta koji sam citirao slijedi poglavlje – Nerazriješivost ženidbe – gdje Isus kaže: „Tko otpusti svoju ženu i oženi se drugom, čini preljub prema prvoj. Ako li žena otpusti muža svoga i uda se za drugoga, čini preljub.

Da bi smo lakše pratili tekstove pokušat ću ih predstaviti na simboličan način:
Vjera ——-noga ——-Put-———–Zemlja (svemir)—–izbor između Dobra i zla
Uzdanje -ruka —— Istina—-Zemaljski Raj——–vlast (služenje ili vladanje)
Ljubav———oko ——— Život——-Kraljevstvo nebesko–izbor između Svjetla i tame

Prvo se spominje ruka, što znači da je čovjek najviše kušan sa mogućnošću ohola vladanja, a ne služenja.A najviše se i najlakše vlada bračnim drugom ili ako je svećenik u pitanju nekim od župljana.
U prva dva teksta evanđelisti spominju i nogu i ruku i oko, dok u tekstu Mt 5, 27-32 spominje se desno oko i desna ruka. Desno znači manje grijehe, ali ako se stalno ponavljaju mogu uvesti u teže grijehe, sve do homoseksualizma i pedofilije. Tj. mogu navesti i nogu da ona navodi na grijeh. A to znači i konačan odabir zla i nemorala koji čovjeka vodi u pakao, sa malom mogućnošću za kajanje.
Matej spominje ruke i noge zajedno,(Mt 18,8) jer njegovo Evanđelje je specifičan prijelaz iz Starog u Novi zavjet. A u Izraelu jednako se tretiralo kamenovanjem, i preljub i homoseksualizam pa time i pedofiliju.
Isus je oprostio preljubnici u Iv 8, 1-11 .
Iz ove zgode najvažnija je poruka da treba osuditi grijeh, a oprostiti grješniku. Da li se to može primjeniti i na grješnika pedofila. Naravno da može, ali treba to uskladiti i sa tekstovima koje sam citirao. A oni se samo preklapaju u generalnoj pouci da treba osuditi grijeh, a oprostiti griješniku. Naime da je umjesto preljubnice bio pedofil, Isus ne bi mogao reći –Tko je od vas bez grijeha, neka prvi baci kamen na njega.- Jer je Isus u jednoj takvoj situaciji u Iv 8,1 mislio baš na vrstu grijeha koju imaju i oni koji hoće osuditi grješnika. Ali pisac Evanđelja Ivan je napisao –bez grijeha- Nije napisao – bez toga grijeha. I tu leži poruka da treba oprostiti svim raskajanim grešnicima. To se odnosi i na pedofile, ali treba uzeti u obzir da su rijetki slučajevi njihova obraćenja.
Spominjanje noge u kontekstu navođenja na grijeh govori da se griješnik pedofil može obratiti,(Mk 9,45) jer može nogu ‘ odsjeći’. Ali koliki su koji to naprave.
Iz Mt 18,15 pod naslovom Bratska opomena može se isčitati da se prevencija, odnosno obraćenje kod svećenika koji imaju pedofilsku sklonost (koju nisu realizirali) može dogoditi ako se braća svećenici odnose prema njemu na jedan način da ga opominju. A iz teksta se vidi da i oni sa lakim grijesima, odnosno grijesima srca, ali samo onih koji izviru iz seksualne potrebe, a ne požude, da se kod njih opominjanjem zaustavlja eventualno padanje prema teškim stanjima srca i duše koja vode neposlušnosti Zapovjedima, pa onda u homoseksualizam i ( ili) pedofiliju. Osim ako se radi o genetski naslijeđenim stanjima za što su odgovorni roditelji (3 do 4 koljeno) i njihova pobuna protiv Boga.
Obzirom na iskustva proizišla iz sablažnjivih događaja u Crkvi slobodan sam predložiti mnogo veću osudu grijeha pedofilije. Mislim da je to gori zločin od abortusa, a to isčitavam iz Mt 18,12 –„ Tako neće ni vaš Otac nebeski da se izgubi ni jedan od ovih malenih.“ Naime žrtva pedofilije često postaje pedofil, pa u perspektivi gubi spasenje, dok su sva abortirana djeca spašena, iako uz poteškoće limba.
Isus govori da neće da se izgubi žrtva pedofilije, pa moli da se napusti 99 ovaca i da se traži ona stota. A šta je Crkva dosad radila. Najviše je pažnje posvećivala pedofilima i njihovom obraćenju, koje se obično ne događa.
U ovim tekstovima Isus malo dijete stavlja u centar pažnje,daje im prednost, stavlja ih ispred apostola, ne samo zato što su djeca ponizna, nego su i slika Božja i to više nego odrasli, jer su čista, iskrena su, i imaju ljubavi.
Zato je djetinjstvo najsretnije doba života.
Ali tu i leži razlog zašto su se napadi na djecu intenzivizirali od strane palih anđela,palih svećenika pedofila,palih obiteljskih pedofila, masona pedofila, pedofila, palih prof.seksologije, itd

Blizina Markovog teksta pod naslovom Tko nije protiv vas taj je za vas- tekstu –Navođenje na grijeh- govori da je u grijehu pedofilije prisutan Zli, tj pedofili su opsjednuti.
Marko 9, 33-50
TKO NIJE PROTIV NAS, TAJ JE ZA NAS
38) Reče mu Ivan: Učitelju, vidjesmo jednoga gdje izgoni zle duhove u tvoje ime, jednoga koji nas ne slijedi, i htjedosmo mu zabraniti, jer nas nije slijedio.“ „Nemojte mu braniti!- odgovori Isus. – Jer nema nikoga tko bi činio čudo u moje ime i onda ubrzo mogao o meni zlo govoriti. Tko nije protiv nas taj je za nas.“
Također se iz ovoga odlomka vidi da Crkva u budućnosti (u jednm periodu) sama neće pristupati ovom zlu na način da istjeruje zle duhove iz tih ljudi, odnosno da će se efikasno boriti protiv toga zla, nego će to činiti netko drugi.
Ne znam da li je Crkva uvela stalnu duhovnu skrb za žrtve svećenika pedofila, ali je očito da sve treba poduzeti da ti ljudi duhovno ozdrave. Jer oni su prvenstveno ona stota izgubljena ovca.

„Pazite da ne prezrete ni jednoga od ovih malenih, jer anđeli njihovi, kažem vam, na nebesima neprestano gledaju lice Oca moga nebeskoga.“ Matej ovo kaže da naglasi koliko su djeca u stalnom Njegovom Vidnom Polju. I koji to biskup smije zanemariti. I koji to pedofil koji je realizirao svoju sklonost smije biti na slobodi. Ako se uzme u obzir sve što je napisano u evanđeljima. Naime očita je težina grijeha iz one riječi – da ga utope u dnu mora-
Ako se more uzme simbolično kao potsvijest, onda duhovna razina tih ljudi je dno dna. Jer nisu posvijestili svoja duhovna stanja tako što će vlastito ‘more’ ‘isušiti’. Jer Otkrivenje kaže 21, 1 „Zatim vidjeh novo nebo i novu zemlju. Jer, prvo nebo i prva zemlja nestadoše. Ni mora više nema.“ Ova rečenica svjedoči o upisanom Božjem Zakonu u pameti ljudi, koji se nađu dostojni novog neba i nove zemlje. (usp. Hebr 10,16)
Mislim da sklonost pedofiliji dolazi prvenstveno sa razine duše čovjekove, zahvaćene tamom iz vlastitog duha. Duša je izložena nagovaranjem Sotone da se nanese nekom djetetu zlo, u vidu silovanja ili nekog lakšeg oblika toga zločina. To je zapravo nastojanje Sotone da izazove okolnosti koje su slične Adamovu padu i njegovom istjerivanju iz Raja zemaljskoga.
Jer djeca su ta koja u svom srcu još uvijek nose Raj, obzirom na malu vremensku udaljenost od onog momenta kad im je duša ugledala Lice Božje u momentu svoga stvaranja.
Zato je pedofilija strašan grijeh. Nevino dijete odjednom doživi ‘istjerivanje iz Raja’ svoje nevinosti.
Na razini srca sklonost pedofiliji nastaje kad se duhovna tama i napastvovanje Sotone pretoče iz duše u neko srce, koje u djetinjstvu nije imalo dovoljno ljubavi, pa se nije moglo emocionalno razvijati. Ali to su poznate stvari iz psihologije, pa ne bih o tome.
Mislim da je zajedničko homoseksualizmu i pedofiliji stanje čovjekovog duha, koje je u pobuni protiv Boga. Homoseksualizam je na neki način odraz pada anđela, a pedofilija je odraz i pada anđela i pada praroditelja. Pedofil se kao Sotona uvlači u dječji ’raj’ i tu odglumi ulogu Adama koji je ’stariji’ od Eve. I tu zapravo dijete doživi takvu traumu, koja je ravna izbacivanju praroditelja iz Raja zemaljskoga. Svu svoju sotonsku tamu i prljavštinu pedofil inicira djetetu, a da toga zločina najčešće nije svjestan.

Razlog zbog kojega je pedofilija opisana u evanđeljima na ovako skriven način, treba tražiti u činjenici da je ljepši život bez spoznaje da postoji tako nešto abnormalno kao što je seksualna sklonost prema djeci. Sjećam se da sam skoro do tridesete svoje godine, da kad bih čuo da je neko dijete silovano, mislio sam da se radi o nekom napadaču koji je skrenuo s pameti.
A danas već neki misle da bi djeca morala što ranije to znati, radi vlastite zaštite. Što mislim da je krivo. U svakom slučaju, djecu stalno treba čuvati.
Evanđelist Luka je u tom smislu možda primjer. On ne govori o sablažnjavanju djece nego samo kaže da Isus kaže: „ Tko primi radi mene ovo malo dijete, mene prima. A tko mene prima, prima onoga koji je mene poslao. Tko je najmanji među vama svima, taj je najveći.“

Zaključak:
Kad bi meni, da sam svećenik, došao na ispovijed neki pedofil i to svećenik koji je prvi put silovao nekog dječaka, i ako vidim da se pokajao i srcem i umom onda bih mu za pokoru odredio da se prijavi policiji i na sudu moli suca za doživotni zatvor. I pitao bih ga da li to prihvaća za pokoru. Ako prihvaća, odriješio bih ga. Ako ne prihvaća zamolio bih ga da iziđe iz ispovjedaonice bez oprosta.
Ovo bi trebalo unijeti kao preporuku ili čak obvezu u kanonskom zakoniku kako se ispovjednik treba ponašati kad mu ovakav jedan čovjek dođe na ispovijed. I onda bi ovakva strogost bila najbolja preventiva protiv ovog zločina. A ako već treba uvažiti onu Isusovu –da sablazan mora doći- ona će svakako doći po onomu koji prvi put počini takav zločin. Pa ako je jao onome po kome dolazi sablazan, neka makar ode u doživotni zatvor. Tamo će imati uvjete ’dna mora’ i veću šansu da se iskreno pokaje i spasi. Ovako na slobodi i dalje će biti uvjeren da ne radi neki teški zločin.
Pozdrav u sinovskoj Kristovoj ljubavi

U Zagrebu 2.4.2010
Na Veliki petak.
Mail: bartimej.c@gmail.com

Ps. Već 2000.g. sam uspio (mislim) definirati homoseksualizam pomoću tekstova iz Biblije, a 2001, mislim da sam okvirno spoznao tajnu stvaranja svijeta, o čemu još nisam pisao.


Ovime sam Pismo završio u nadi da će biti na Slavu Božju, osobito na Slavu Njegove Riječi, koja se brine za najugroženije, a to su u ovom slučaju žrtve pedofilije. I drago mi je da se ovaj Papa sastaje sa tim žrtvama, moli se za njih, plače s njima. Jednom riječju, napušta 99 ovaca i traži onu stotu izgubljenu.

- 22:49 - Komentari (262) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.