<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

utorak, 10.06.2008.

Otvaras prozor za savrsen dan. Prizor iz holIywoodskih filmova.// I see stars coming out of the sky; It looks so good tonight.// Sada kristalno vidim da ljeto je stiglo u nas grad :*

*Memories are as good as the people you make them with!

Da li sam ja tako davan da zaboravljaš?
I da li je on tol'ko hrabar da te otima?
Kad prekriješ uši čut ćeš me bolje i nećeš znati da kucam, al' bit ćeš sigurna tko je.
Ja sanjajući uvijek idem tebi. Ti si moj narko


Tugu i ljutnju izrazavam samo gledajuci kroz prozor. Zastori su navuceni, znaci da ne gledam kroz njega. To vise nije onaj isti pogled. Nikada vise nece biti. I drago mi je zbog toga. Sretna sam. Zasto nastavljam pjesmu davno zaboravljenu? Podcrtavam kljucna slova u rijeci. Ponovno ih podcrtavam, povecavam i stavljam na uzglavlje. Preko onih silnih slika. Za vrijeme kada snovi nestanu. Za vrijeme kada kise ponovno pocnu. *Live without shame!
(-McEvan)

*****
SUBOTA 31.05.
Image Hosted by ImageShack.us
Tko moze odoliti tako divnoj celavici sa scenografije? Mi ne... :D

Image Hosted by ImageShack.us
NLO/ Celavici je narasla kosa (?)/ A ja O.o morala sam. Tena bi me tukla da nisam. Stvarno bi ;).

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj mali isprdak shto visi iznad moja glave... Rekli su da sam to ja... Evo, pa uspredite... (pljunuta ja, nema sta xD)

*****
Kako to da ste uvijek tu kada vas trebam?
Kako to da me volite ovakvu kakva jesam?
Kako to da sam bas pored vas sjedila protekih godinu dana, a toga nisam ni svjesna?
I uz vas sve je lakse, vrijeme brzo prolazi, albumi se svakog dana pune fotografijama...

You'll never know how much you mean to me/ You'll never know how much you've changed me/ Luv yaa :*

Hvala vama koji se prepoznajete u postu. Znaci da mi nesto znacite. Znaci da ja nesto znacim vama.
Da. Vi ste ljudi s kojima zelim provoditi vrijeme svoje mladosti :)

BuBu xxx :P

10.06.2008. u 15:14 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.