<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 12.05.2008.

Slušaj kako kiša pada, nebom prolazi, sretna sam jer znam da sada Sunce dolazi/Duga izlazi ... Kad bolje pogledam jasno mi je, vidim da kisa skoro prestaje :)

Jukebox: Crno perje
...slusajuci ih, kisa je stvarno prestala :)

Jesam li rekla da se stvari polako vracaju na mjesto?
*ovako nesto se ne dogadja cesto :)...


Image Hosted by ImageShack.us

1. Maj na Jarunu/ skaci po trampolinu i *gledaj kako kisa pada. Krizma moje Larice i Bojanov rodjendan proslavljen u the ritmu i posebnom ozracju + bokserice "nebu mene niko jebal" ;). Neko vrijeme provedeno je i u lopti na trgu :P (slika gore). Dojdi osmas(?). Subota na Bundeku. O.o
Da, divno... A bas je lijepi parkic. Praktican je (bas kao i oni baloni s helijem) <3
*There was something so pleasant about that place.

**
I opet mi je doslo da se s njom slikam. I slikala sam se pored svakog. Jesam, jupiii :D
pa upotpunimo kolekciju...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

**

Vadim uspomene. Slazem ih na vrpcu. Redam ih jednu za drugom. Sjecam se djetinjstva, bezbriznosti koja kao da se dijelom vratila. Krsim zakone gravitacije, skacem po trampolinu. Ponovno se istovremeno vracam u proslost i lansiram se u buducnost? Uzivam u svakom trenutku krsenja zakona *kes. Osjecam se snazno. Zahvalna na svakom osmijehu :)
*Does that make me crazy?

Image Hosted by ImageShack.us

This is a happy end
'Cause you don't understand :)
*Pozdrav <3

12.05.2008. u 18:54 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.