<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 28.04.2008.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku, brzina mi poklanja zaborav // Ludilo me sobom vodi poput starog znanca, vjetar miluje mi karoseriju ...Zasto se ne vratim ponovno :)

Jukebox: Hladno pivo
kupuju se karte za 20. godisnjicu*

***
Ovih zadnjih dana se svasta dogodilo...
Nije mi danas dan za slaganje recenica, pa bi bilo bolje kad bi pustila slike da rade za mene.
Neka vam one sloze par recenica, lakse cete ih shvatiti... :P

Image Hosted by ImageShack.us

Bas su mi cool ta smrt energy drinks...
*I dodje mi da se s njom svaki dan slikam pored drugog!

Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno je subota bila provedena u tom famoznom "susjedinom stanu"...
*I dodje mi da svaku subotu provedemo tamo!

Image Hosted by ImageShack.us

Ne, danas nije bilo skole
Da, danas je bio prosvjed
Nije da nas se to tice, ali iskoristili smo priliku da se izvucemo i provedemo prijepodne u parkicu :D...
*I dodje mi da svaki dan bude prosvjed, da svaki dan pijem s Njima!

Umotaj me i sakri me od svega
Zadrzi sjecanja
Zastiti me i opet nesto slazi


Voli Vas Bubu; Volite I Vi Nju ;)

28.04.2008. u 14:20 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.