<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 31.03.2008.

Kreni sa mnom zadnji put/ vjeruj mi daleko od mraka/ bolje cemo znati/ nishta nije tesko/ ...Udahni zrak koji dolazi, sve je gotovo i mi smo spaseni :) // Oprosti mi shto odlazim/ ja nikada ne ostajem*

Jos kao mala, jako sam voljela rozo. Uostalom, kao i sve ostale klincezice, nisam se razlikovala od njih. Sada ju mozda ne preferiram kao nekada, ali jos uvijek ju volim. Doprinosi ugodjaju bezbriznosti i njeznosti i zato je moja soba jos uvijek roza :D.
*a touch of pink? :)

**Znanstveno je dokazano da su ljudi rodjeni u svibnju najveci optimisti, a oni rodjeni u studenom najveci pesimisti O.o
Ja sam rodjena u studenom, nemozes mi rec da sam najveci pesimist! xD

Image Hosted by ImageShack.us

Nisam zaboravila, samo nisam znala shto da vam natipkam. Nije da se neshto promijenilo, samo sam odlucila.
Odlucila sam dati sve od sebe da zaboravim, ali nemogu. Zapravo, da vam budem iskrena ni ne zelim. Nije lako zaboraviti, ali kada znas da su drugi zaboravili na tebe, na Vas, bez da ti oni to moraju reci... Mozda je to onda najbolje rjesenje. Oni to ne zele priznati, mozda nas ne zele povrijediti. Neznaju da nas ovo pogadja vise. Oni su oni. Muskarci. Oni koriste samo mali postotak jedne strane svoga mozga. Mozda bi im zato mogla oprostiti. Mozda bi trebala jer mi ih je cesto zao, ali necu, iz principa. Ja imam ponos, vama mogu samo pomoci da ga izgradite :P
*kazes da sam blesava pjevam pjesme naivne, al' nemozes mi nishta smijem se :)

Image Hosted by ImageShack.us
identitet? nepoznat.
poznate su samo dvije sapice i osmijeh na licima :P
*volim te ;)

Kao shto rekoh neznam shto bi vise tipkala... Do sljedeceg posta ;)
Volji vas sve vasa Bubica :)

31.03.2008. u 18:50 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.