<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

nedjelja, 09.03.2008.

Slusaj ovu etidu sa izlizane matrice života mog/ Akvarel klasike nevesto uramljen urbanim zakonom:/ Dajte mikrofon, pa nek popuca sve/ Ja bar ne brinem ni zbog kakve etike/ Da cutim ko zid dok me nagriza stid(?)... Ja Hocu Da Govorim! :P

A tamo detinjstvo,da li jesmo il nismo generacija za preokret?
Jukebox: ima ga. Six pack. Jinx.

Sve ono sto jesmo je rezultat onoga shto mislimo.
*Buddha


Image Hosted by ImageShack.us
... prednosti nedostataka ;)

Postajem vegetarijanka! *Ne ovako nemogu dalje. xD
Oni su valjda jedina dva bica koja me mogu izbacit iz takta. I zamislite/ moram zivjeti s njima. Znam, sad zvucim sebicno. Ali zar je tesko izdvojiti 2 minute za *** vlastito dijete? Ili su im to, kao i obicno, izgovori koji nemaju smisla meni bas kao shto nemaju ni njima samima. I kad sam u pravu, njima nisam. Iako zapravo znaju da jesam, nemogu to priznati. Mozda im tesko pada dijete sa mozgom, nisu na to racunali. Pokusavaju me odgajati. Pa pokusavajte i dalje, treba biti uporan, mozda vam jednom i uspije. Samo molim vas, nemojte vise pokusavat na meni. Jednostavno me pustite da barem dijelom zivim onako kako zelim. Nisam ja trazila da budem rodjena.
Nesto mislim, zasto to jednostavno otvoreno ne kazem?(i to kaj ne... al' imam drugu poantu) -Svi mi uvijek govore kako cjene iskrenost. Da trebam reci ono shto mislim, netrebam se sramit pokazat osjecaje i emocije.
Smatram da iskrenost nije uvijek najbolje rjesenje. Bar ne u ovom svijetu u kojem zivimo. Zamislite da smo svi medjusobno potpuno iskreni. Mos' mislit kako bi netko mrtav hladan slusao kritike dok mu ih ja istresam u facu. Zavrsila bi s potresom mozda i s minimalno 4 slomljena rebra. Brutalno.
Kad smo kod slomljenog/ ljeva mi je noga u longeti - ligamenti lijeve noge stvaraju probleme. Ili jeftine cipele. Moja nespretnost. Dada, definitivno xD.

Jucer sam gledala snimku koncerta Jinx-a. Ahaaa. Onog koncerta Jinxa. Onog koji je bio u Domu sportova. Onog koji je bio u jedan cetvrtak. U onaj cetvrtak 29.11 na moj rodjendan. Onog koji sam propustila zbog, jel', te dvije osobe. Predivno. *smrc
*Always look on the bride side of life! ;)
Bit ce ih jos (valjda).
Nada umire posljednja :D!

Post skriptum: Prosli post je nestao. Neznam kako. Sam od sebe. Ode moja "zutaa" xD.
Pozdrav od Bubice <3


09.03.2008. u 17:10 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.