<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 14.02.2008.

Smisljam oblake kako da oteram/ Prizivam vraceve drevnih plemena, da zajedno sa njima otpevam molitvu za sunce makar neonsko/ Sanjam talase oblasnih mirisa i parce neba gde je mjesec uvek pun; mesto na kome vise necu biti usamljen :*

Jukebox: Six pack (:
...nishta novo
Zasto ja bas nemogu ici na Six Pack kad je u Zagrebu? Zasto ih nitko od mojih ne slusa? Nije fer.
Valjda mi nije sudjeno.
Uzivam u svjetlu svoje sobe dok mi svira virtualni bend ;)
*Samo Tebi Svira Bend Na Nebu :D

Image Hosted by ImageShack.us

Dan- dosta cudan.
Dobila sam tus u oko dok sam pod crtanjem tockala bocu od pelinkovca xD
Shto jos reci?
Osim da Helij cini cuda :)
Trg bana Jelacica. Baloni. Elektricne sanjke. 2 muska koja su u svijetu medju najboljih 4 u freestyle izvedbama. Uz glasne zvukove Prodigya i Linkin Parka.
*Srecu cine male stvari, a ja Volim Balone S Helijem, Bas Su Lijepi i Prakticni ;)

* * * * *

Shto kada ljudi oko mene placu? Nemojte. Nitko nije vrijedan nasih suza.
*Samo budi ono shto jesi, nemoj se mjenjati zbog drugih.
"Budi svoj a ne tudji/ Ima vremena za biti neciji". ;)


Izmorena sam toliko da mi ni pipsi nisu dali inspiraciju za danasnji post. Sretno!
Budite mi i dalje ovako dobri, pametni i lijepi kao do sada.
Volim vas sve: Barbarica <3

*EdIT:
Neki se subotom nalaze na dosadnom mjestu uz katastrofalnu backround muziku i nezanimljive ljude, a pritom jos i uzivaju.
Mi se mozda ne nalazimo na najpametnijem mjestu punom ambicioznih i zanimljivih ljudi, ali bas to znamo okrenuti u nasu i samo nasu korist ;) Dadada :D
16.02. Stross. Maka, Chica i ja. Tequila/Brandy+Breezer xD.
Never better :)

14.02.2008. u 16:46 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.