<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 01.02.2008.

U gradu sto se nikad nece zvati mojim/ Previse mislim, dakle jedva da postojim/ Makar me slazi da me stvarno razumes...

Inspiracija? Slusa se: Six pack

Image and video hosting by TinyPic

Zaglavljena u sadasnjosti.
Rekla je da se ne trudim. Trudim se. Stvarno se trudim. Nedajem sve od sebe, to je pretesko. Jednostavno. Trudim se.
Six Pack u Zagrebu. Zasto nikad nemogu ici na Six Pack?
*Nitko nije kriv, da li kriv sam shto sam ziv?*
Nisam. Jesam. Nisam? Neznam...
Zato shto to niije fer!
Nasla crvenu torbu. Neshto dobro.
Poslijepodne provedeno u Ritmu. Jos neshto dobro? Da.
*Srecu cine male stvari!*
Zapamti to. Opusti Se I Uzivaj :)
Zaglavljena u sadasnjosti.
Ne trudim se? Nije istina. Trudim se!
Vracanje u proslost/ Lansiranje u buducnost ?
Shto uciniti?
Zaglavljena u sadasnjosti.
Trudim se, ali za sebe, ne za nju. I tocka.
Ona ne shvaca ono shto je meni vazno. 5 iz crtanja? Nema dovoljno truda?
Neshvacena ili? Nenene :)
I won't stop holding on! Won't you help to sing these songs (...) ?
*Chasing cars/ Jednim osmijehom/ Fabricka greska generacije/ Postar lakog sna ... *
Novi pocetak. Nova stranica. Novo jutro i prekrasna noc. Jer noc je prekrasna!
Volim. Na vise nacina. Volim kada nebi trebala. Volim koga netreba.
Uzvracena ljubav?
Ne // Da
Kako izgleda sreca kad se uveca? Sigurno lijepo. <3

...Danas ce nestati proslost i ostati samo jedno danas. :) *

Pozdravlja vas Bubica ;D

01.02.2008. u 19:18 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.