<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 31.12.2007.

* Na nama je samo da odlucimo kamo, sve ce se drugo vec nekako naci... *

Danas je Stara godina...
Shto reci?
Stvarno je brzo proslo...

Malo sam se osvrnula na cijelu godinu...
I da, bila je jako dobra... Stvarno se nemogu pozaliti...
Nije sve bilo savrseno, ali i to je pridonjelo dobroj godini...
Nikada nisam tako razmisljala o godini koja ostaje iza nas, i sada su mi se probudila sjecanja... Razni dogadjaji koje bih ponovo prozivljavala...
I da, malo me sve to rastuzilo...
I da, nije mi zao zbog mojih postupaka, nebi nishta mjenjala i da mogu...

Vratimo se malo u proslost...
2007. bila je docekana sa mojim loodjakinjama s kojima cu docekati i ovu novu 2008.
Prosla sam stvarno puno toga, bila svugdje i vidjela svasta...
Osjetila neke nove osjecaje (?)
Nasla sam prijatelje koji mi pasu i koje volim :)
Neka stara prijateljstva sam obnovila :)

Image Hosted by ImageShack.us

Zavrsila sam osnovnu skolu... Nadadam se da cu se vjecno sjecati svih nasih zgoda i nezgoda (kojih je bilo vise) ...
*Proslava zadnjeg dana na Jarunu...
*Rim... Nazovimo to maturalcem, bez obzira shto ga zapravo nismo imali i bez obzira shto smo iz naseg raz bile samo nas 3 cure... Jugecka Rulzzzz :))

Image Hosted by ImageShack.us

*Zadar... Nas prvi i zadnji izlet u 8. razredu... Moram li jos neshto reci? :)

Image Hosted by ImageShack.us

Ljeto... Mislim da sam o ljetu vec dovoljno napisala na blogu :D, ali evo samo u par kratkih crtica, da se prisjetite ;) ...
*Ljubav (ne samo prema jednoj osobi, prema svim ljudima s kojima sam provodila dane)
*Nas dobro poznati Kic... Mjesto koje smo smatrali samo nasim! Zao mi je shto ga neki vise ne smatraju... Nadam se da je to zbog zime i da ce u proljece promijeniti misljenje... LoL ;)
*Cijevi... Takodjer mjesto naseg okupljanja, izlezavanja...

Image Hosted by ImageShack.us

Jesen... Upisala sam se u srednju skolu...
Uspjesno hvala bogu :)
*Nasla sam Marine, Tenu, Brigitu, Cerica i Roka nakon 15 godina :D! Pa sretno nam bilo u buducnosti...

Image Hosted by ImageShack.us

I na kraju ova bijela Zima...
*Djeljenje letaka na prvi snijeg ove zime...
*Docekan bozic sa mojim curama i odlazak na ponocku...
Ova je zima hladna? Ne, za mene je topla jer sam okruzena njima!

Image Hosted by ImageShack.us

Koncerti? Ni oni ne umanjuju dobar provod ove godine...
*Koncert SDP-a na trgu... LoL! Svirali su Vatra, Pipsi, Dvornik i Majke... Dadada!
* 50 cent... Bilo je odlicno bez obzira shto ga ne slusam i bez obzira shto je karta bila jaako skupa i bez obzira shto nas je popljuvao...
* Hladno pivo... Nemam rijeci! Ne da je bilo odlicno nego fenomentasticno!
-rasprodana velika dvorana Doma sportova...
Zao mi je shto na nekima nisam bila, ali za to postoji sljedeca godina! Hehe =)

Image Hosted by ImageShack.us

O pjesmama koje su obiljezile ovu 2007. godinu cu jedan drugi put...
Do sljedeceg posta...
Do sljedece godine...
zelim vam da shto bolje docekate Novu godinu, a onima koji nemaju gdje zelim dobar program na htv-u... ;)
Puse svima ...
By: BuBu! :)

31.12.2007. u 16:01 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.