.. oprostiti da, ali zaboraviti nikada...

oooj…pa to sam JA, pa ja ROBERTA… koja piše blog, po potrebi… hehe.. jooj, nije me bilo dugoooo…. pa zato neznam od kud nek počnem…. od kraja ili početka.. hehe…. mislim da još uvijek od početka….. ugl uživa se na veliko, još tjedan dana, a onda fax….. hehe… svi moji su već počeli, jedino ja štrajkam.. hehe… i ne bunim se, baš mi je ok…. protekli mjesec, bio relativno dobar, standard izlaski šampion, lord… s kim, z donnikom i silvanikom, i možda pojedini likovi koje smo pobrale usput….. hehe… posljedni mjesec dana hodala malo preveč v shopping…. al sve mi to treba!!!! hehe…. doduše, mislila sam da mi treba…. kupila si doduše i gluposti, ali nek mi bu, treba sprobati i takve stvari.. hehe…. svake nedjelje roberta bila na tekmi, dvije nedjelje, čak i pomagala tanji na šanku, ali konobarski posao nije za mene…. haha.. nebi ja kaj mene neko zajebovav…. a-a-a…. krivo stranku su našli….. nisam ja za to…. niti bila, niti bum… doduše morem iti samo pomagat, i dok treba ŠRD-u onda nema problema, a ovak…. NEMA ŠANSE… hehe… kaj se zbivalo v ovo kratko vrijeme? kao prvo kupila sam si mobitela, jer mi je stari zgorev, a ve pa mi se potrav digitalac, ali još ima garanciju, pa ga morem nesti na servis…. neznam kaj mu je, jednostavno se gubi…. valjda treba tablete….. hehe…. jučer navečer opet se vratio stari smješak na lice.. ko je kriv??? pa….. nebi o tome…. hehe…. a ovak bila pošteno 10 dana v bedu… poštenome jer sam prošli tjedan tj. prošlu subotu napravila ceplenu glupost…. i teško sam prešla prek toga….. kaj je bilo….. pa jadna ribica.. kaj drugo reći…. eh.. tam sam ga zajebaval z sekinoga moba, dal se vidimo v šampu, i predstavila se ko marina, mislim daj ve saznav da je to bila roberta, bi bnorev…. i ov se tam gubiv, tak je biv žalosten…. ah…… nebudem dale….. eh…. ma teško mi je bilo, pošteno… ve još moram skupiti hrabrosti pa njemu to reći…. eh….. gubile se po šampionu donna, silvana i ja… došle natalija i.. i neznam kak se ona ženska zvala, čini mi se da marija ali nisam sigurna…. pošteno si sfeštale, pošteno naplesale, z darkijom, markijom, i rajkijom…. hehe… vatrogascima….. doduše jedni jedni me počeli zuvati….grrrrr….. niti sam ne pogledala ribicu, nesam mela snage… ali…. marko i darko nametali one tegline z cvetjem na jan stol…. darko skuriv listje, i onda to žvakav… ah….. fora je zgledalo, ali nebi ja to za nikaj….. hehe.. zaštitara nigdi…. marko zev dva teglina pod ruku, i bežav fletno u wc, kaj poleje ruže kaj se nebu sparilo, a cvetje je bilo plastično… i samo pišurije… hehehe…… ovu nedjelju bilo proščeje v turčišću… zravnala se ja k meši, sve 5.. kad najamput meni teško zlo….. jani jani mislili da sam pijana pošteno još uvijek, a ja sam ne mela od čega biti… ah…. tam srela rajkija i jarija.. jaro biv u odijelu z kravatom, rajko se sam smjev i poslušav velečasnoga….. hehehehehehe…. mislim da ve dok ovo vidi, bum poslušala… hehe…. tpelali mene doma, spila ja tabletu, i dišla k baki na ručak…. i poslije z donnom na proščeje i na tekmu.. NK BORAC PMP: NK GALEB OPOROVEC, heheh… uz silne zvuke onoga galebe poleti… pak su zgubili.. pa normalno haha.. kaj su i očekivali…. pobediv borac 3:0 ko je gole dav mislim da vrbanec, halić…. i neznam ko je još janoga dav….. hehe….. toga sam niti ne vidla gola…. posle tekme dišle v lord na kavu, tam se malo stračale i dome….. prije par suboti bila roberta pri meni, hehe, zakon!!!! vodili se dugi razgovori hehehe, bilo super, super super… pak mi pomogla svojim savjetima… i tak uglavnom još uvijek uživam…. STAVROS!!! bio v petak i bilo kak drugo nego odlično… stara postava išla van.. haha…. a dok se ide onda je odlično….. heheh… al ovaj put je bilo stvarno super…… meli dole rezerviranoga separeja…. z desne strani zauzeti dečki z turčišća.. z leve kaktiga slobodni….. hahaha… sve u svemu prijatelji i jedni i drugi…. točilo se, proljevalo, pušilo…… itd. itd. čak i svadilo…. ah….. s tem čovekom se v životu već ne spominam stvarno.. svašta si zamišljava…. ah… tekle suze na jednu pjesmu, ali suzdržavala se, ali nije išlo…… ah…. pjevao stavros, pjevali i mi…. hehe…. na separeju gore…. jedni su i pali dole z separeja, ja sam mislila da si je potrav nogu, jer se ne mogev jedno vrijeme stati….. hahaha….. ali valjda alkohol…. tam plesali i pjevali svi na kupu, donna, silvana, rajko, darko, nikola, doris, klaudio, denis i dabilor….. i da dalje ne nabrajam… srela puno faci…. od ane z palinovca, pa do markija i rajkija z razreda, doroteje, DIJANE i BRANKE, pa dijaninoga braceka i njegove brankice….. svakome sam morala frizuru poravnati.. haha… pogotovo pasleru, već sam ne mogla plesati v štiklama pa sam plesala bosa, jaj jadne moje štikle kaj su sve doživele, bokčike, hehehe.. tam sam zajebavala sašu… hahaha…. dok jučer nisam saznala ko mu je ženska, i da je ta ženska bila z prijateljem č…… hahaha…. sve se vrti u krug….. hehe… ak je fešta nek bude fešta…. hehe… ve sam nekva bubana ali.. budem se oporavila… zutra prekzutra…. zlevala se pred tam janim ivekom v šampu, prvo je misliv da pokušavam nekaj z njim, a ja sam ga saki put pitala de je dijana.. hahaha… smehi teški…. ah… onda sam ga srela drugi dan na grobju, i dok sam skužila da je to on, pobegla sam fletno krej kaj me nebi na red pobrav.. haha.. ili kaj ga nebi pak pitala de mu je dijana…. hehe…. drugi dan sam hmirala na grobju, jer sam spala samo 2 i pol vure…. ahhhh… spominala sam se tam z mojim scoobyem dadom…. nekaj joj z mohobitelom šteka…. hehe… na pričale se…. pošteno… mislim morali su se izmjeniti neke stvari… kak je v rijeci, kak je doma itd….. hehe…. fčara su bile dijana i branka pri meni… bilo je super….. hihi.. nasmijale se kolko našim sjećanjima iz «daleke prošlosti» tolko i novima vratolomijama i dogodovštinama….hehe…. bilo super, vrijeme proletjelo pošteno i prebrzo…. dobro kaj nismo tak dalko pa se vidimo pak začas…. hihih… v nedelju bila pri meni polusestriča mihaela…. hehe….. a pošto nemam sestričnu niti bratića, smatram ju ko sestričnu… hehe… ne ko sestričnu nego seku…. a mlađa je od mene 9 meseci…. ron kaj je je….. hehe…. dugo smo se ne vidle pa samo se na tračale kak su se drugi promijenili…. i tak….v nedelju je tekma BORAC PMP igra v reovici hahaha… pa se pakiram iti na tekmu….. ali pod jednim uvjetom a to je kaj se nebudu izvađale gluposti….. i ovo pišem isključivo DONNI ja idem na tekmu, a ne glet nekoga drugoga….. nikad više….. OPROSTITI DA ALI ZABORAVITI NIKADA!!! to bi bilo to od mene, ve neznam da bum pak mela časa, jer u subotu FAX!!... ah nekak se mi neda….

04.11.2008. u 17:40 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

kak kome zanimljivo...

zujoovo pišem, samo zbog sebe... i nikoga drugoga... jer ima dana kada neznam što ću sa sobom:) => a sličice budu janput gore... dok me jane jane osobe navče to nametati... zujo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

čitanje


http://tiosovke4ever.blog.hr/
http://svasta000.blog.hr/
http://cicanjkaa.blog.hr/
http://aplaceformyhead.blog.hr/